Spotprenten

Reactiescore
1.018
Hallo vriendjes en vriendinnetjes en kakaka leden van het af, ik denk dat er genoeg leuke spotprenten te maken zijn hier maar ben zelf niet zo creatief

Wie heeft er plaatjesskills en wil ze showen?
 

DeletedUser77704

Guest

depositphotos_51146221-stockillustratie-het-werk-van-nice-rode.jpg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ik lach zo wel even wat mensen onterecht uit
 

DeletedUser80903

Guest
Krijg onderhand zelfs mensen die hebben uitgerekend dat ik wel moet boosten. :D
 
Reactiescore
2.039
Boosten of niet zonder farm assist is dit wel een aardig werkje om iedere dag zoveel te farmen dus verdient is het wel.
Dit is dan wel weer zeer slecht voor je sociaal leven
Gewoon bookmark farmen zoveel tijd kost dat niet hoor, bijna zelfde als FA
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321

DeletedUser77704

Guest
Kan ook 1C lijst maken en die om zoveel tijd versturen, iets minder praktisch in begin. Latere fase relaxed.
 

DeletedUser79370

Guest
Voor de newgens onder ons, hoe werlt dat?
Blijkt dat ondanks dat iedere oldgen dit 'zo gemakkelijk' doet, zij dit niet kunnen uitleggen. in plaats van ben je afhankelijk van duitse youtube filmpjes van 240p 7 jaar geleden voor tutorials :D
 

DeletedUser80767

Guest
Stelt ook niks voor, je hebt niet eens een tutorial nodig lol
 

Deleted User - 487776907

Guest
Bookmark farmen is het farmen doormiddel van een aparte berichtenmap. Compleet achterhaalde techniek nu je beschikt over 1C.

Maak gewoon een lijst met de coords van dorpen die je wilt farmen en zet die in notities (coordgrabber).

Vervolgens pleur je die in 1C en zeg je hoeveel troepen je per bevel wilt. Stuur ze zoals gewend en klaar. Eens in t half uur en je zit gebakken.
 
Reactiescore
1.019
met 2 dorpen gaat een 1c lijst alleen minder snel als gwn over de kaart gaan tbh
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Bookmark farmen is het farmen doormiddel van een aparte berichtenmap. Compleet achterhaalde techniek nu je beschikt over 1C.

Maak gewoon een lijst met de coords van dorpen die je wilt farmen en zet die in notities (coordgrabber).

Vervolgens pleur je die in 1C en zeg je hoeveel troepen je per bevel wilt. Stuur ze zoals gewend en klaar. Eens in t half uur en je zit gebakken.

aha, deed ik toch al voor spelersfarms
 
Reactiescore
1.278
Het farmen kan in ieder geval een stuk makkelijker dan met 1C of bookmarken. Hoe laat ik jullie zelf nog even uitzoeken. :D:oops:
 
Bovenaan