Spotprenten

Reactiescore
533
tja aan mij moet je t niet wijten, als het aan mij lag ging het gewoon verder, maar als iedereen random verdwijnt of quit, gaat runnen bij incs etc etc ga ik mn tijd er ook niet meer in steken, heb wel andere dingen te doen :p
Gelijk heb je, wel triestig dit. Maar ergens wisten we allemaal wel dat dit het ware Hunt is natuurlijk Het was gewoon een kwestie van tijd.
Is niet zozeer een verwijt naar jou maar eerder een vaststelling van de stam hunt.
 
Reactiescore
91
Hoewel alles een versnelling hoger gaat, kan deze richting nog wel enkele richtingen uit.
 
Reactiescore
533

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
En gelijk massa op je dak krijgen :p
 
Reactiescore
1.363
tja aan mij moet je t niet wijten, als het aan mij lag ging het gewoon verder, maar als iedereen random verdwijnt of quit, gaat runnen bij incs etc etc ga ik mn tijd er ook niet meer in steken, heb wel andere dingen te doen :p

Precies dit. =.=''
 

DeletedUser78899

Guest
Iirc is kernenergie geenB mb geweest

Officieel ben ik geen MB geweest maar je kan mij wel zo beschouwen als je dat wil. Ik heb GBM en GWIB (+ andere spelers in mindere mate) steeds proberen helpen bij hun aanvallen net zoals een MB dat zou doen. Grote verschil met een officiële MB is wel dat ik verder keuzes maakte in functie van mijn eigen account en dat ik bij het helpen van GBM en GWIB steeds zelf ook grote aantallen dorpen veroverde.


Zoals hierboven gezegd mag je mij een MB noemen als je je daardoor beter voelt. Er is wel 1 groot verschil tussen de MBs die jullie recruteren en het account Heer Kernenergie. HK is er 110% voor gegaan zodra het account in GOD aankwam. Offensief was het zelfs lang het account binnen GOD dat meeste dorpenwinst boekte (geholpen door de situatie natuurlijk) en defensief staat het bijzonder sterk met de nieuwe spelers erbij. Naar mijn mening is het gewoon een erg sterk frontaccount. Dat zeg ik niet om mezelf op te hemelen, want ondertussen zijn de hoofspelers al enige tijd niet meer dezelfde.

De MB recruits van Hunt daarentegen moeten zich nog steeds bewijzen. Van de meeste was ik zelfs al vergeten dat ze in Hunt zitten ondertussen aangezien je nooit een aanval of OS van hun ziet lopen. Als ze geen x miljoen punten op de ranglijst met zich meebrachten zou je het zelfs niet gemerkt hebben.

Kortom: Hunt recruteert nieuwe spelers uit de MB stam die enkel punten meebrengen en gaat tenonder. GOD recruteert strijders die er vol voor gaan en de stam naar de overwinning willen duwen.
 
Reactiescore
1.075
sommige ex mb spelers hebben meer bijgebracht dan Hunt spelers die er vanaf het uiterste begin inzaten, spelers als benbor en sloots hebben op geen enkel moment zelfs maar deff thuis gehad, de vv's die leon van sloots heeft gedraaid op een gegeven moment was ook niet niets.
heretic is dan nooit een mb geweest,gewoon een volledige miscast met alle respect voor de bespelers gezien er bepaalde zaken prive meespeelden bij hun. maar ook hier stond de deff altijd volledig uit.
voor de rest zijn er niet eens mbs gerecruit.
 
Reactiescore
533
Bla Bla Bla.


Ik wil foto's van falende hunters!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
dan open je google, of je maakt er 1 met paint
 
Reactiescore
533
giuseppe-caruso-quote-thank-god-the-hunt-is-finally-over.jpg
 
Bovenaan