Spotprenten

Reactiescore
126
Dit topic mag zeker niet missen, ik zal daarom de eerste spotprent posten :)
spotprent.png
 
Reactiescore
1.165
Val er gelukkig net buiten :D
 

DeletedUser76153

Guest
Eenheden buiten het dorp:
27 0 1454 0 1085 0 65 19 0

Buit: 0/84.000
Toestemming: Gedaald van 100 naar 74

Sorry kan er ook niet aan doen :$
Heeft je 4 edels gekost en 4 keer geen rekruteringstroepen? Je hebt geen enkele keer een bijlstrijder of een lichte cavalerie verslaan? Das geen toeval, das intern.
Conor had trouwens al twee levels AH, misschien zelf 3. Om er dan bij te bedenken dat hij geen edels heeft 3 dagen na zijn eerste adelshoeve level, maakt het nog grappiger. ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Eenheden buiten het dorp:
27 0 1454 0 1085 0 65 19 0

Buit: 0/84.000
Toestemming: Gedaald van 100 naar 74

Sorry kan er ook niet aan doen :$

Dan moet het wel een héle erge noob zijn geweest, aangezien je met 1 dorp niet kan treinen had iedereen met een hersencel je gebacktimed.
 

DeletedUser74552

Guest
Heeft je 4 edels gekost en 4 keer geen rekruteringstroepen? Je hebt geen enkele keer een bijlstrijder of een lichte cavalerie verslaan? Das geen toeval, das intern.
Conor had trouwens al twee levels AH, misschien zelf 3. Om er dan bij te bedenken dat hij geen edels heeft 3 dagen na zijn eerste adelshoeve level, maakt het nog grappiger. ;)

Wat een onzin. Xuzo heeft duidelijk wel mensen gecleared. Conor heeft mijn stam vorige classic nog met kata's belaagd, om te bedenken dat dit dan een intern is van mijn stam is lachwekkend. Om nog niet praten over het feit dat als er mensen zijn die een hekel aan geintern hebben dat wij dat wel zijn. Ik ga niet ontkennen dat het makkelijk is gegaan maar dat we ze geinternd hebben klopt gewoon niet.

09171f5757229ca8484c441fcb8b8482.png
 
Reactiescore
1.019
Dan moet het wel een héle erge noob zijn geweest, aangezien je met 1 dorp niet kan treinen had iedereen met een hersencel je gebacktimed.
je kan nog altijd dingen combineren, je moet wel een hele noob zijn als je dat nog niet weet
 

DeletedUser46239

Guest
Ahja juist want je kan niet afspreken om voor elkaar te gaan vooredelen/clearen?

Ja da's heel duidelijk een intern, dat aantal troepen verloren laten gaan is wat elke speler met beetje verstand zou doen...

Wij clearen tegenwoordig onze interns ook:
Verdediger: Conor McGregor
Doel: 002| Pre.ventief Stacked (495|472) C44
Aantal: 583 739 0 239 374 60 30 20 0
Verliezen: 583 739 0 239 374 60 30 20 0

Snap zelfs niet waarom ik me zou moeten verantwoorden, maar bon, bij deze.
 

DeletedUser76153

Guest
Wat een onzin. Xuzo heeft duidelijk wel mensen gecleared. Conor heeft mijn stam vorige classic nog met kata's belaagd, om te bedenken dat dit dan een intern is van mijn stam is lachwekkend. Om nog niet praten over het feit dat als er mensen zijn die een hekel aan geintern hebben dat wij dat wel zijn. Ik ga niet ontkennen dat het makkelijk is gegaan maar dat we ze geinternd hebben klopt gewoon niet.

09171f5757229ca8484c441fcb8b8482.png
Ben je serieus? Een intern van je stam? Je laat blijken dat je stam tegen intern is? Je mag heus tegen interns zijn, maar ga dan niet je eigen stam ophemelen als je huidige nummer 1 speler van "je stam" 3 interns geedeld heeft.

En oke oke, dan zat ik mis @xuzo qra ngote
 

DeletedUser74552

Guest
Ben je serieus? Een intern van je stam? Je laat blijken dat je stam tegen intern is? Je mag heus tegen interns zijn, maar ga dan niet je eigen stam ophemelen als je huidige nummer 1 speler van "je stam" 3 interns geedeld heeft.

En oke oke, dan zat ik mis @xuzo qra ngote

Bloedserieus. Hoe denk jij te kunnen oordelen of die dorpen intern of niet intern waren? Op basis van wat ODA ? Dat heb ik al eerder ontkracht. Er is weinig def in de omloop want ja waarom zou je dat ook maken met maar 1 dorpje. Het zou wel heel hypocriet zijn als ik hier xuzo zou verdedigen dat we een hekel hebben aan interns om er vervolgens 3 te hebben. Maar goed je hoeft me niet op mijn woord te geloven. Ik kan je zo PM gesprekken laten waaruit blijkt dat we geen banden hadden met deze spelers. Dat ze zo vriendelijk zijn troepen weg te sturen als ze zien dat er een trein aan komt en er geen houden meer aan is, tja daar kan Leone ook niks aan doen. Ik vind echt dat jullie hier maar wat lopen te schreeuwen en uit te halen. Eerst xuzo, die was het niet oh dan Leone.. Kom eens met een onderbouwing anders behalve ER IS GEEN ODA DUS ZIJN HET INTERNS.
 

DeletedUser76153

Guest
Vriendje, Flex heeft zelf gezegd dat het interns zijn, ik heb de vv's zelf gedraaid. Hypocrisie ten top!
 

DeletedUser76153

Guest
Heel Selena weet trouwens dat Flex vv interns had. In het begin sprak hij zelf over het verdelen van vv's in Premade. Hij had er 17 en die zijn verdeeld, dus wat heb je daar op te zeggen?
63eda23cc16b5964d983cb525939706d.png
 

Deleted User - 487871837

Guest
Bloedserieus. Hoe denk jij te kunnen oordelen of die dorpen intern of niet intern waren? Op basis van wat ODA ? Dat heb ik al eerder ontkracht. Er is weinig def in de omloop want ja waarom zou je dat ook maken met maar 1 dorpje. Het zou wel heel hypocriet zijn als ik hier xuzo zou verdedigen dat we een hekel hebben aan interns om er vervolgens 3 te hebben. Maar goed je hoeft me niet op mijn woord te geloven. Ik kan je zo PM gesprekken laten waaruit blijkt dat we geen banden hadden met deze spelers. Dat ze zo vriendelijk zijn troepen weg te sturen als ze zien dat er een trein aan komt en er geen houden meer aan is, tja daar kan Leone ook niks aan doen. Ik vind echt dat jullie hier maar wat lopen te schreeuwen en uit te halen. Eerst xuzo, die was het niet oh dan Leone.. Kom eens met een onderbouwing anders behalve ER IS GEEN ODA DUS ZIJN HET INTERNS.

Ongeacht of het nou een intern was of niet mag ik hopen dat je weet dat het feit dat je geen ODA hebt niet te maken heeft met het feit dat er geen def is. Off geeft ook ODA he :rolleyes: :eek:
 

DeletedUser76153

Guest
De regels van TW volgens Il Leone:
d9399d1fc4f9268a81ebbf633db86c32.png

Internen mag, als je maar VV doet voor iemand anders op de wereld!
Genoeg bewijs nu YoWhite? Of moet er letterlijk staan dat Flex gezegd heeft ik heb 4 intern accounts? Of gewoon waar hij zegt wat er met het account mag gebeuren voor hij ze edelt. Had je totaal ingeschat als poster, maar blijkbaar mag internen zolang de buitenwereld het maar niet weet.
 
Bovenaan