Spotprenten

Deleted User - 1942737

Guest
wel vriendelijk dat jullie compenseren bij el salvador en suicide consultant.
 

DeletedUser76365

Guest
Hoewel het een onzin lijstje is kan ik me toch wel vinden in punt 10 aan de Edict zijde :eek:
 

DeletedUser77798

Guest
Kijken wie hem begrijpt.

Vindt niemand hem grappig of is de breincapaciteit van de TW-community zo klein? :(:eek:

Niemand Vind dat grappig , ik denk dat 400 Incs per dag sturen als je 600 dorpen wel oke is voor een front.

Weet niet of je op de hoogte bent maar er zijn speler sin jou stam die er 1.400 sturen uit enkel off dorpen wanneer ze maar 200 dorpen off hebben.
Deze stereotypering doet me dus niet echt lachen omdat er runner5 bij staat. Als je nu erbij had gezet , ''front acocunts be like'' ofzo, had ik de grap al beter begrepen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Niemand Vind dat grappig , ik denk dat 400 Incs per dag sturen als je 600 dorpen wel oke is voor een front.

Weet niet of je op de hoogte bent maar er zijn speler sin jou stam die er 1.400 sturen uit enkel off dorpen wanneer ze maar 200 dorpen off hebben.
Deze stereotypering doet me dus niet echt lachen omdat er runner5 bij staat. Als je nu erbij had gezet , ''front acocunts be like'' ofzo, had ik de grap al beter begrepen.

Die post kwam uit maart.
 

DeletedUser77798

Guest
"A smile is the shortest distance between two people."
Hopeful, woensdag om 09:52Meld

Nope
analyt21.gif


This is the shortest distance between two people.
 
Bovenaan