Spotprenten

Reactiescore
768
33a720c4cf8439e4d42cdaf303ed59d9.png


Een beetje laat, maar als nog een fijne rektmis Met Ui!
 

DeletedUser

Guest
Het is de bedoeling dat je er bent als je daadwerkelijk aangevallen kan worden. Niet om er wel te zijn wanneer het niet nodig is, en er niet te zijn wanneer het wel nodig is. Speciale tip voor jullie van mij. :engel:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Beetje hypocriet. De spelers van goldeneye spelen een hele nacht door om dan om half7 te timen en edels dood te lopen. Pro's.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Weer hypocriet. Hoe dik staan jij&je buren dan wel niet? Tas tot 5uur edelafstand. The VC heeft stacks van 8-10 def aan het front en jij hebt zelf 6def aan het front;

Hypocriete idioot joh. Kan je er niet tegen dat je faalt? ;)

Het verschil is ook: ik heb 5 frontspelers, jij 1. En een front zo breed als een tandenstoker. 10 dorpjes front, jezus mina zeg. Hou je grote mond voor jezelf als je er geen kut van bakt, goed? :D
 

DeletedUser75778

Guest
Weer hypocriet. Hoe dik staan jij&je buren dan wel niet? Tas tot 5uur edelafstand. The VC heeft stacks van 8-10 def aan het front en jij hebt zelf 6def aan het front;

Hypocriete idioot joh. Kan je er niet tegen dat je faalt? ;)

Het verschil is ook: ik heb 5 frontspelers, jij 1. En een front zo breed als een tandenstoker. 10 dorpjes front, jezus mina zeg. Hou je grote mond voor jezelf als je er geen kut van bakt, goed? :D

Huh sinds wanneer neem jij geen blad meer voor de mond?
 

DeletedUser7072

Guest
Ik zie hier alleen nog maar Fide gangers op het forum, wordt een beetje saai zo. Elkaar liken en elkaars kontjes likken is het enige wat hier nu nog gebeurt :(
 
Reactiescore
2.303
Ik zie hier alleen nog maar Fide gangers op het forum, wordt een beetje saai zo. Elkaar liken en elkaars kontjes likken is het enige wat hier nu nog gebeurt :(
wij vinden het ook saai.
 

DeletedUser76902

Guest
Ik zie hier alleen nog maar Fide gangers op het forum, wordt een beetje saai zo. Elkaar liken en elkaars kontjes likken is het enige wat hier nu nog gebeurt :(

Dit komt omdat Met ui enkel massaal post als het goed gaat, heb net eens gekeken naar de stamgroei en snap nu waarom het zo stil is ;). Recruits & interns zullen op zijn zeker :)
 
Bovenaan