Spotprenten

Reactiescore
3.540
Wat is nou je punt? Zo gaat toch iedere wereld? Je begint met 300 stammen en dat gaat langzaam naar de 30-50 toe?
 

DeletedUser7072

Guest
Vind je het niet gezelliger met ons, onder je :eek:

Ik denk dat het nog best gezellig kan worden ja.

Dirk heeft liever mij onder zich.
Maar ik ben te dominant jij bent plan B :eek:

Als jij onder ligt ben ik toch dominant?

Als je weer een filosofische blik op je serieuze topics nodig hebt xx

Dan weet ik je te vinden. Wanneer kom je eens naar het serieus vrij forum, ik heb nog wat leuke topics voor je. Lees bijvoorbeeld dit maar eens door om mee te beginnen ;)
 

DeletedUser7072

Guest
Yolo.png
 
Reactiescore
3.540
Volgende keer een groter wit vlak misschien dat je dan meer dan 3 dorpen pakt :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser7072

Guest
Volgende keer een groter wit vlak misschien dat je dan meer dan 3 dorpen pakt :)

Het gaat niet zo makkelijk als een halve stam rekruteren en dan in 1 klap honderden dorpen erbij krijgen, dat ben ik zeker met je eens ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.177
Het gaat niet zo makkelijk als een halve stam rekruteren en dan in 1 klap honderden dorpen erbij krijgen, dat ben ik zeker met je eens ;)

Pronken met winsten als er in totaal 4 stammen front hebben en vijandig zijn (waarbij er een bg en een nap is tussen 3 van die stammen). Jullie zien alleen de ene kant, maar doen de ogen dicht bij de andere kant van het plaatje.
 

DeletedUser51467

Guest
Pronken met winsten als er in totaal 4 stammen front hebben en vijandig zijn (waarbij er een bg en een nap is tussen 3 van die stammen). Jullie zien alleen de ene kant, maar doen de ogen dicht bij de andere kant van het plaatje.

Wauw het calimerocomplex is duidelijk de handelstactiek van Mono om de recruit van de vijand goed te keuren. Iedereen doorziet dat echter direct, mijn excuses voor de ontnuchtering.
 
Reactiescore
2.177
Wauw het calimerocomplex is duidelijk de handelstactiek van Mono om de recruit van de vijand goed te keuren. Iedereen doorziet dat echter direct, mijn excuses voor de ontnuchtering.

Goedpraten? Ik praat niks goed, het is niet netjes maar als een stam zowat geen safe heeft dan is het logisch dat het naar oplossingen zoekt. Natuurlijk snappen jullie dit niet, want een stam die heel de oost rim domineert en de andere kant is er tussen 2 stammen bg en tussen 2 een NAP. Dit is ow zo eerlijk ;)
 

DeletedUser77660

Guest
Goedpraten? Ik praat niks goed, het is niet netjes maar als een stam zowat geen safe heeft dan is het logisch dat het naar oplossingen zoekt. Natuurlijk snappen jullie dit niet, want een stam die heel de oost rim domineert en de andere kant is er tussen 2 stammen bg en tussen 2 een NAP. Dit is ow zo eerlijk ;)

Laat dat stuk weg en we gaan richting een normale conversatie
 

DeletedUser51467

Guest
Goedpraten? Ik praat niks goed, het is niet netjes maar als een stam zowat geen safe heeft dan is het logisch dat het naar oplossingen zoekt. Natuurlijk snappen jullie dit niet, want een stam die heel de oost rim domineert en de andere kant is er tussen 2 stammen bg en tussen 2 een NAP. Dit is ow zo eerlijk ;)

Jullie weten toch dat jullie je zelf in de situatie hebben gewerkt? Jullie gefaald rekruteerbeleid en falend diplomatie hebben daar voor gezorgd. Jullie hebben een extreem onervaren leiding, die geen initiatief neemt en jullie hebben zelf een falend geheel Mono gecreëerd. Vanaf de start hebben jullie door de zogenaamde top te rekruteren zich meteen in de schijnwerpers geplaatst zonder daarvoor de kwaliteit te hebben. Opnieuw een gigantische fout door de leiding. Bij de phalanxen is duidelijk niet gekeken naar de vijand. Opnieuw een gigantische fout door de leiding. Moet ik doorgaan? Dus jullie hebben dit allemaal zelf gecreëerd waarbij je dus niet moet klagen over de fronten. Dus ik denk dat jij het niet snapt, niet andersom.
 
Reactiescore
3.540
Jullie weten toch dat jullie je zelf in de situatie hebben gewerkt? Jullie gefaald rekruteerbeleid en falend diplomatie hebben daar voor gezorgd. Jullie hebben een extreem onervaren leiding, die geen initiatief neemt en jullie hebben zelf een falend geheel Mono gecreëerd. Vanaf de start hebben jullie door de zogenaamde top te rekruteren zich meteen in de schijnwerpers geplaatst zonder daarvoor de kwaliteit te hebben. Opnieuw een gigantische fout door de leiding. Bij de phalanxen is duidelijk niet gekeken naar de vijand. Opnieuw een gigantische fout door de leiding. Moet ik doorgaan? Dus jullie hebben dit allemaal zelf gecreëerd waarbij je dus niet moet klagen over de fronten. Dus ik denk dat jij het niet snapt, niet andersom.

WIJ hebben niet gefaald met de rekrutering. Deze rekruteringen zijn gedaan door de oude leiding waar de huidige leiding niks te maken mee heeft gehad. Ook diplomatieke zaken zijn door blaaskaken als Down to Earth lastig geworden. Natuurlijk is het erg makkelijk spreken om de oude beslissing af te schuiven op de oude leiding omdat sommigen van ons toen al wel deelnamen aan de stam en er dus wel semi-betrokken bij zijn geweest, maar vrijwel elke move die we vroeger maakten zou ik nu 100% op tegen stemmen (überhaupt de oprichting van de stam zou ik al op tegen stemmen, in ieder geval met de leden die we toen voor ogen hadden).

Maar het is zoals het is en hier moeten we het mee doen. Roeien met de riemen die je hebt, en als je van die roeiboot een motorboot kan maken dan zeg ik, waarom niet? Ons imago lag al in de prullenbak, en iedereen ziet in dat we nu vele malen sterker staan dan voorheen!
 
Bovenaan