Spotprenten

Reactiescore
7.918
Nee, zoiets zou ik me niet afvragen omdat ik blijkbaar werk op m'n werk, in tegenstelling tot jou, in plaats van mijn tijd te besteden aan een online spelletje.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jah waarom zou dat willen zeggen dat ik op men werk was lol
 
Reactiescore
7.918
Ow lol, misschien kun je ook een kaartje maken over je miereneukerige gedrag. Kun je in m3 laten zien hoe het zich verhoud met anderen.
 

Deleted User - 24028

Guest
Je moet nu niet kwaad worden omdat je denkt te weten hoe dingen in elkaar zitten maar er steeds naast zit he ;)
 
Reactiescore
7.918
Kwaad? Nee sorry, het is maar een spelletje, dat zou je ook eens moeten inzien <3 Maar nu stop ik ermee, gezien je toch het laatste woord wilt hebben. Dikke doei.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Groter is niet altijd beter.
Moet je vriendin dat niet snappen warre?

Jaja Emile, je zei laatst ook al dat een veer harder kriebelt dan een boomstam, heb je nog meer wijsheid? :eek2:
 

DeletedUser

Guest
Weetje, ik vraag me echt af. Als je speciaal een programma opent, om te zien hoe groot je cluster is in vergelijking met een ander en hierbij ook kijkt hoeveel m3 het is om vervolgens pijltjes met paint er bij te zetten. Dit alles om je gelijk te halen. Zou je je dan nooit afvragen waarom je op deze aarde bent geplaatst en waar je eigenlijk uberhaupt mee bezig bent?

En wat als je screentjes maakt van je 'penisvormige' cluster. Ben nu wel benieuwd?! :eek:
 

DeletedUser62862

Guest
4644e929da.png
 
Reactiescore
2.303
Wow ik dacht dat ik hier al slechte spotprenten gezien heb maar proficiat, jij hebt zojuist de slechtste gepost.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Buiten dat is hij niet echt leuk, normaal kan ik wel lachen om zn spotprentjes.
 

DeletedUser

Guest
Warre be like:

Voor de GoT kenners. Ik vond het te leuk om niet te doen Warre, denk dat je hem zelf ook wel waarderen kan. :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik vind hem leuk :)
 

DeletedUser

Guest
Denk dat ik Warre maar join dan, heb meer met de Starks dan met de Targaryens.
 
Bovenaan