Spotprenten

Deleted User - 24028

Guest
Van oorsprong is Krondor een rim-account geweest en heeft tevens de gehele rim onder bedwang hier. Tot aan de rand toe. Dat vind ik toch genoeg rim-account. En ja, daar zit dan net het verschil hè. Jij ligt op een smal stukje front wel, maar moest een heel eind door safezone heen ploegen uiteindelijk om bij een beetje front te komen. Hier is Krondor vanaf X=580 tot en met X=480 nu al helemaal door te fronten over dat stuk doorgegroeid. Rim én core tegelijk onder controle moeten houden, ipv vanuit de rim lekker naar het front toe te edelen. Dát is het verschil.

Van 580 -> 480 was puur front door edelen... Dark spelers (mogelijk een aantal onder vv van fire / intern), spelers zonder stam en dan 2 accounts van meow die jullie gebroken hebben. Die laatste 2 zijn front, alles daar voor is discutabel en zou je kunnen vergelijken met de fronten die ik heb gehad (zelfde moeilijkheidsgraad). Dus ja jullie hebben 2 meow leden mooi gebroken, dat is het enige verschil.

Rim en core tegelijk onder controle houden... Ik ben even in het archief gedoken en deze kaart van 01.05.2016 toont aan dat krondor de rim al domineerde op dat moment:
cf8213fd04.png

Deze huidige wereldkaart toont aan dat de wereld nauwelijks nog gegroeid is sinds dan:
427792d6b3.png

Kortom krondor domineerde de rim al lange tijd voor die echt front kreeg met Meow of zelfs anderen. Er is dan ook geen sprake van tegelijkertijd de rim en de core onder controle houden. Je hebt je sinds je deftig front hebt altijd kunnen focussen op de core en die paar dorpen die nog weg moesten in de rim zullen je handlangers wel op zich hebben kunnen nemen. Daarmee ben jij dan ook praktisch gewoon vanuit de rim naar het front geedelt, exact hetzelfde als wij en beiden met de nodige hulp (kan ook niet anders).

Even groot in oppervlak? Jij gaat van X 450 / Y 330 naar X 340 / Y 460. Je hebt dat kunnen en moeten bereiken met grote gaten tussen je dorpen en zonder enige tegenstand. Krondor gaat van X=480 naar X=660. Met geclusterde fronten, geclusterde tegenstanders, en daardoor veel compact te moeten edelen. Dat is een heel verschil met hoe jij jouw oppervlakte bereikt hebt hè.
Even groot in oppervlak ja:
6458bb4dd5.png

Deze afbeelding is een kaart van de wereld momenteel waarop ik in een ontwerp programma (sketchup) onze clusters heb uitgetekend en er heb in gezet hoe groot het oppervlak is van dat getekende vlak om de verhouding weer te geven. Meer concreet / correct kan je dit niet doen en de conclusie is eenvoudig dat TE niet in de buurt komt, LC3 concreet het grootste gebied heeft maar krondor er zo dicht in de buurt ligt dat we die laatste 2 gelijk kunnen stellen (correctie op het uittekenen).

Dat LC3 zijn dorpen verder uit elkaar liggen is iets waarmee je kan zeggen dat onze prestatie iets minder wauw is, dat jij van 7 mensen hulp hebt en wij van 1 is er dan weer 1 waardoor je dat van jullie kan zeggen, etc...

Weet je wat ik wel echt jammer vind ? Toen jij met dat verhaal kwam van hoe een groot gebied jullie hadden etc had ik daar bewondering voor en heb ik jullie daar openlijk voor gefeliciteerd. Ik vond en vind dat echt een mooie prestatie. Nu keek ik op de kaart en viel mij op dat wij even groot waren (oppervlak) en dacht ik haal dat even aan. Jammer dat jij dan niet gewoon kan zeggen "Dat hebben jullie idd mooi gedaan net zoals ons, gefeliciteerd" maar dat je in plaats daarvan dingen in twijfel trekt en redenen bovenhaalt waardoor het niet te vergelijken zou zijn. Jammer :(

Ja hij zegt dat jij niks gepresteerd hebt, maar hij heeft daar dus geen ongelijk in vanwege je gebrek aan tegenstand, zoals je zelf toegeeft. Maar jij plaatst vervolgens de ongegronde counter dat je meer dan Noire gedaan hebt, terwijl dat niet kan kloppen.
Die counter was idd verkeerd van me, je kent het wel je wordt beschuldigd van iets en roept dat terug. Het is waar dat ik niet meer heb laten zien dan Noire, maar ook niet minder. Wat dus niemand van ons het recht geeft om tegen de andere te roepen...

ODA is helemaal geen zever hoor, sterker nog normaal gezien zijn het de rim accounts die hun clears vaak ter beschikking stellen voor de stam omdat de accounts zelf makkelijk door hun tegenstanders komen.
Alleen geil jij natuurlijk op je plaats op de ranglijst en hou jij je clears lekker thuis om niet 'onnodig' clears te verliezen, en daarmee dus 'onnodig' gs verliest waar je anders muntjes mee kan slaan.

Tsja, het is maar waar je prioriteiten liggen hé, die van jou zijn al een tijdje duidelijk. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Als je al die tijd die je in het AF steekt nou eens steekt in het vv'en hé, man dan stond Meow er waarschijnlijk nog beter voor.
Leuk om te weten hoe jij over me denkt.. klopt helaas niet veel van. Met elke massa hebben onze clears gelopen, maar als ik even de laatste massas na ga:
- op PP: 100 uur enkel lopen, op achterland, allemaal gedodged
- op XB: clears werden ingedeeld ver van het front, dorpen waren leeg (def dat aan het front weg gebasht was) of stond 1 off / 1 def in (5 clears per dorp gegooid, dont ask me why), 170 uur lopen enkel
- tussendoor nog kleine aanvallen waar enkel fakes gevraagd werden gezien we nog bier aan het opruimen waren, hier gooide ik af en toe paar clears
- op (ex) Bier: korte looptijden, verslagen accounts, paar stacks bashen maar verder dorpen met enkel eigen troepen clearen

De laatste massa heb ik idd niet mee gedaan, ik had namelijk het plan gemaakt om op mijn eigen front te gaan (gezien er geen massa gepland stond) toen ineens de dag dat ik begon te versturen er een massa gepland zou worden over een paar dagen te versturen. Dat was niet mogelijk om mee te doen met clears (fakes wel) gezien die al liepen en niet op tijd terug waren / veel dood was.

Onze clears staan nauwelijks thuis en lopen of naar eigen front of voor de stam, de weinige ODA is dan ook te danken aan dodgen, lange looptijden, etc en niet aan het bewust achterhouden van clears of dergelijken. ODD spreekt voor zich en kan je als speler weinig aan doen.

Ik ben zeker geen speler die enkel aan zichzelf denkt, in tegendeel. Mijn tijd op het AF is overgrote deel vanop mobiel (moet ik er een tekening bij maken nog ?) zoals ik al zei. Als iedereen gewoon zou doen wat ik doe (eigen account onder controle houden en actief houden) dan zou er toch ook geen probleem zijn ? Ik wordt aangepakt omdat ik te weinig vv draai, maar al die personen die vv nodig hebben omdat ze het zelf verkloot hebben daar hoor je niks over. Toegegeven, ik had meer vv kunnen draaien als ik echt de moeite er voor gedaan had, net zoals iedereen dat zou kunnen maar je soms toch ook nog voor je RL moet kiezen he.

"ik heb het grootste rim account!" -> LC3
"nee ik heb het grootste rim account!" -> Krondor
"Nee ik" -> TE

Nobody cares, jullie zijn mongols warre, zaeres en draakje :p
Ik heb bovenstaande even verbeterd tot het klopt :)

en je hebt deze wereld 0,0 gedaan voor je stam noch voor de wereld er anders uit te laten zien !
Dat is totaal niet waar, maar als je dat wilt denken prima :) (zie ook antwoord hier boven)
 

DeletedUser77130

Guest
Krondor is niet bepaald een echt rim account...

Krondor28 geen RIMaccount? Bekijk dit pré edelijnenkaartje wat we als opzetje in Psycho maakte eens. #1 is Krondor28, dan snap je ongeveer hoe ver Krondor heeft moeten dooredelen door TBR/Dark en Meow om te komen waar het nu ligt.

sbocxh.png


over krondor gesproken, ik keek net nog eens op de kaart en herinnerde mij een conversatie hier over dat account en hoe het zo een groot cluster heeft behaald. Toen ik keek leken onze account eigenlijk best wel op elkaar, een breed cirkelvormig stuk met dan een langwerpig stuk richting het front. Buiten dat krondor richting de core gegroeid is (of van de core richting rim) en LC3 langs de rim ligt zie je dat met wat puzzelwerk onze clusters nagenoeg even groot zijn in oppervlak. Dan te weten dat wij (LC3) dat gerealiseerd hebben "op ons eentje" (tussen aanhalingstekens omdat we natuurlijk met meerdere accounts waren die zeer goed samenwerkten in het begin) en dat we nu overblijven met ons eigen account en 1 DU er in en een zo goed als volledig opgekuist cluster hebben terwijl krondor dit realiseerde met 7 bondgenoten die samen nog eens 5.6 mil extra aan punten bedragen... dat verdient toch een beetje kredit of niet soms ? Ben er best trots op moet ik zeggen :oops:

Oh en het is jou vriendje Noire die met stoere praat komt zeggen dat ik niks gepresteerd heb terwijl die zelf niets meer gepresteerd heeft, niet andersom zoals jij hier beweerd.

Krondor28 heeft meerdere malen onder vuur gelegen door Meow en met een countermassa resultaat geboekt. Daarvoor al stonden NaN en Dark op scherp, maar was Krondor28 ze stuk voor stuk te slim af.

Dat LC3 in een curve helemaal door de RIM moet edelen, omdat leg gekruteert is en je daarmee tijd, energie en moeite bespaard hebt, maar een 90% RIMzone hebt/had waar je relatief eenvoudig doorheen kunt bashen met de leg rekruuts laat niks van klasse zien, hoor.
 

Deleted User - 24028

Guest
Krondor28 geen RIMaccount? Bekijk dit pré edelijnenkaartje wat we als opzetje in Psycho maakte eens. #1 is Krondor28, dan snap je ongeveer hoe ver Krondor heeft moeten dooredelen door TBR/Dark en Meow om te komen waar het nu ligt.

sbocxh.png
Oke geen rim account is misschien overdreven, laat mij dat herformuleren: veel minder een rim account dan dat LC3 dat is. Je kaartje toont dat zelfs deels aan, heb er wat bij getekend:
a958b4e85a.png

De gele lijn is het rim gedeelte dat krondor volgens jou kaart zou moeten hebben pakken, rood is het deel dat krondor uiteindelijk gepakt heeft. Als krondor die gele lijn volledig had gehad zoals eerst gepland zou ik puur oordelen "het is een rim account", maar de fractie die er nu nog over schiet (rood) is niet een rim account in mijn ogen. Wel een account dat tot tegen de rim ligt, maar geen puur rim account en zeker niet in de hoeveelheid dat LC3 dat is. Hoop hiermee duidelijk gemaakt te hebben wat ik bedoel met "geen rim account" ;)

Krondor28 heeft meerdere malen onder vuur gelegen door Meow en met een countermassa resultaat geboekt. Daarvoor al stonden NaN en Dark op scherp, maar was Krondor28 ze stuk voor stuk te slim af.
Proficiat, dat hebben jullie mooi gedaan. Verandert wel niks aan dat jullie de rim al domineerde voor jullie aan die "zware" fronten begonnen.

Dat LC3 in een curve helemaal door de RIM moet edelen, omdat leg gekruteert is en je daarmee tijd, energie en moeite bespaard hebt, maar een 90% RIMzone hebt/had waar je relatief eenvoudig doorheen kunt bashen met de leg rekruuts laat niks van klasse zien, hoor.
Dat het niet veel klasse laat zien weet ik ook wel en zal dat nooit beweren. Maar we hebben het toch maar gedaan en het is niet zo dat alle accounts in de rim hetzelfde gepresteerd hebben dus zo eenvoudig of gebruikelijk is het niet he. Ik weet niet hoe veel tegenstand krondor heeft gehad in het verleden, zit ik er naast als ik denk dat dit niet veel was ?

wat is er zo knap aan een groot oppervlakte hebben?
Nou knap... ik bracht het ter sprake omdat de mensen van krondor een tijd geleden het hebben van een groot gebied en wat voor een prestatie dat is aanhaalde. Viel me op dat wij ondertussen hetzelfde hebben gedaan dus leek me het vermelden wel waard :)
 

DeletedUser77130

Guest
Oke geen rim account is misschien overdreven, laat mij dat herformuleren: veel minder een rim account dan dat LC3 dat is. Je kaartje toont dat zelfs deels aan, heb er wat bij getekend:
a958b4e85a.png

De gele lijn is het rim gedeelte dat krondor volgens jou kaart zou moeten hebben pakken, rood is het deel dat krondor uiteindelijk gepakt heeft. Als krondor die gele lijn volledig had gehad zoals eerst gepland zou ik puur oordelen "het is een rim account", maar de fractie die er nu nog over schiet (rood) is niet een rim account in mijn ogen. Wel een account dat tot tegen de rim ligt, maar geen puur rim account en zeker niet in de hoeveelheid dat LC3 dat is. Hoop hiermee duidelijk gemaakt te hebben wat ik bedoel met "geen rim account" ;)

Zullen we het er op houden dat Krondor28 haar achtertuin goed op orde had en vanuit de RIM haar kracht, kwaliteit en kwantiteit is gaan benutten om richting/in de CORE haar spelplezier te vinden in het doordrukken tegen steeds nieuwe tegenstanders?

Proficiat, dat hebben jullie mooi gedaan. Verandert wel niks aan dat jullie de rim al domineerde voor jullie aan die "zware" fronten begonnen.

Dat was het doel ook. Al is er constant een stukje RIM in onze achtertuin opengeweest (eerst NaN, daarna Flare/Shadow) om te edelen wanneer het te groot werd.
 

DeletedUser68252

Guest
Prins Pils heeft het grootste dichtbevolkte cluster in verhouding zonder veel bbs te edelen. Echte prestatie... :eek::p
 

Deleted User - 24028

Guest
Zullen we het er op houden dat Krondor28 haar achtertuin goed op orde had en vanuit de RIM haar kracht, kwaliteit en kwantiteit is gaan benutten om richting/in de CORE haar spelplezier te vinden in het doordrukken tegen steeds nieuwe tegenstanders?

Dat was het doel ook. Al is er constant een stukje RIM in onze achtertuin opengeweest (eerst NaN, daarna Flare/Shadow) om te edelen wanneer het te groot werd.
Daar kan ik me zeker in vinden :)

Prins Pils heeft het grootste dichtbevolkte cluster in verhouding zonder veel bbs te edelen. Echte prestatie... :eek::p
Net niet.. dat toont aan dat je bb's hebt geedelt in je cluster omdat je edels te veel had en niet door de vijanden geraakte :x
 
Reactiescore
2.303
wat een kut discussie...
 

DeletedUser65908

Guest
ik kom hier steeds kijken voor spotprenten, maar enige wat ik zie is het gejank van Warre

achja kan er wel om lachen
 

Deleted User - 24028

Guest
gejank van mij, volgens mij ben ik na Chip de persoon met het meeste aantal spotprenten hier :D
 

DeletedUser65908

Guest
gejank van mij, volgens mij ben ik na Chip de persoon met het meeste aantal spotprenten hier :D

heb effe terug gezocht is bijna anderhalve maand geleden sinds iets wat lijkt op een spotprent van je, verder wel tientallen jank posts
 
Reactiescore
7.918
Weetje, ik vraag me echt af. Als je speciaal een programma opent, om te zien hoe groot je cluster is in vergelijking met een ander en hierbij ook kijkt hoeveel m3 het is om vervolgens pijltjes met paint er bij te zetten. Dit alles om je gelijk te halen. Zou je je dan nooit afvragen waarom je op deze aarde bent geplaatst en waar je eigenlijk uberhaupt mee bezig bent?
 

DeletedUser65908

Guest
Weetje, ik vraag me echt af. Als je speciaal een programma opent, om te zien hoe groot je cluster is in vergelijking met een ander en hierbij ook kijkt hoeveel m3 het is om vervolgens pijltjes met paint er bij te zetten. Dit alles om je gelijk te halen. Zou je je dan nooit afvragen waarom je op deze aarde bent geplaatst en waar je eigenlijk uberhaupt mee bezig bent?

That sir, is a great question!
 

Deleted User - 24028

Guest
Weetje, ik vraag me echt af. Als je speciaal een programma opent, om te zien hoe groot je cluster is in vergelijking met een ander en hierbij ook kijkt hoeveel m3 het is om vervolgens pijltjes met paint er bij te zetten. Dit alles om je gelijk te halen. Zou je je dan nooit afvragen waarom je op deze aarde bent geplaatst en waar je eigenlijk uberhaupt mee bezig bent?
Je bedoelt een design programma hebben open staan voor werk, er een afbeeldingetje invoeren en lijnen op tekenen die automatisch worden omgevorm tot een vlak en er dan met 3 klikjes vierkante meters automatisch laten bijzetten (geen paint, hoe kom je daar zelf bij) en dat om aan te tonen dat wanneer ik iets zeg ik dat gebaseerd heb op iets en het nu presenteer met bewijs omdat Zaeres er achter vroeg.

Dat kaartje koste mij net even veel tijd als de tijd die jij nodig had om die post van je te schrijven, vaag jij jezelf dan niet af waar jij mee bezig bent ? (nutteloze post vs mooi gegenereerd bewijs)
 
Reactiescore
2.303
Groter is niet altijd beter.
Moet je vriendin dat niet snappen warre?
 
Bovenaan