Spotprenten

Deleted User - 24028

Guest
Dus ik mag geen grote mond opzetten omdat mijn stam het niet goed doet maar jij mag een grote mond opzetten omdat je stam het goed doet ookal doe jij niks. Oké !
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Klopt. Snap je het eindelijk zeg.

Ik heb liever een Pim die runned, dan een Warre die enkel in de rim wat zit te farmen.
 

DeletedUser71618

Guest
Ik heb samen met mijn co's het grootste rim account opgebouwd van deze wereld ja. Veel tegenstand hebben we idd niet gehad, maar ik kan er ook niks aan doen dat iedereen al gaat lopen voor we aan hun beginnen :p De eerste (en voorlopig enigste) massa die ik opzette (samen met justus) heeft een hele stam doen vallen en 1k dorpen opgeleverd lol

Volgens mij is Krondor het grootste rimaccount. ^^

Maar, je komt even zeggen dat je geen tegenstand hebt gehad, maar toch meer gepresteerd hebt dan anderen / Noire ofzo. Beetje apart hè, als je de vergelijking maakt tussen jouw rimaccountje en Noire als core account. Niet dat Noire goed kan spelen ofzo, maar jouw stoere praat erover heeft dan geen zin hè.
 

Deleted User - 24028

Guest
Krondor is niet bepaald een echt rim account... over krondor gesproken, ik keek net nog eens op de kaart en herinnerde mij een conversatie hier over dat account en hoe het zo een groot cluster heeft behaald. Toen ik keek leken onze account eigenlijk best wel op elkaar, een breed cirkelvormig stuk met dan een langwerpig stuk richting het front. Buiten dat krondor richting de core gegroeid is (of van de core richting rim) en LC3 langs de rim ligt zie je dat met wat puzzelwerk onze clusters nagenoeg even groot zijn in oppervlak. Dan te weten dat wij (LC3) dat gerealiseerd hebben "op ons eentje" (tussen aanhalingstekens omdat we natuurlijk met meerdere accounts waren die zeer goed samenwerkten in het begin) en dat we nu overblijven met ons eigen account en 1 DU er in en een zo goed als volledig opgekuist cluster hebben terwijl krondor dit realiseerde met 7 bondgenoten die samen nog eens 5.6 mil extra aan punten bedragen... dat verdient toch een beetje kredit of niet soms ? Ben er best trots op moet ik zeggen :oops:

Oh en het is jou vriendje Noire die met stoere praat komt zeggen dat ik niks gepresteerd heb terwijl die zelf niets meer gepresteerd heeft, niet andersom zoals jij hier beweerd.
 

DeletedUser33115

Guest
Volgens mij is Krondor het grootste rimaccount. ^^

Maar, je komt even zeggen dat je geen tegenstand hebt gehad, maar toch meer gepresteerd hebt dan anderen / Noire ofzo. Beetje apart hè, als je de vergelijking maakt tussen jouw rimaccountje en Noire als core account. Niet dat Noire goed kan spelen ofzo, maar jouw stoere praat erover heeft dan geen zin hè.

En als Rim account zijn we nog steeds groter dan jij Warre, dus snap ik niet goed hoe je bij deze bewering komt.
 

Deleted User - 24028

Guest
Er ligt een volledig account tussen jou en de rim (daarmee geen rim account) + TE komt in de verste verte nog niet aan een even groot oppervlak als LC3 ;)
 

DeletedUser33115

Guest
Er ligt een volledig account tussen jou en de rim (daarmee geen rim account) + TE komt in de verste verte nog niet aan een even groot oppervlak als LC3 ;)

Zoals je wil Warre, ik wordt er een beetje moe van en heb geen zin, noch voel ik de noodzaak om op deze onzin te reageren, als jij TE geen Rim account vindt, houdt het gezonde verstand hier wel op.
 

Deleted User - 24028

Guest
Jij bent degene die zegt het grootste rim account te zijn terwijl dat helemaal niet zo is. Zelfs al zouden we stellen dat je acc een rim account is (want Ok dat kan je zondigen al vind ik het nog steeds een verschil) dan nog komt het kwa oppervlak niet eens in de buurt.

Als je je niet genoodzaakt voelt dan reageer je niet. Je voelde je wel genoodzaakt en hebt gewoon niet goed genoeg nagedacht voor je iets zei waardoor je nu het deksel op je neus krijgt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je hebt ook niks gepresteerd. Jij vindt toch dat je altijd de waarheid moet verkondigen? Dat doe ik.
 

DeletedUser33115

Guest
Nogmaals, het gezonde verstand houdt hier op, je hebt gelijk, kan me niet schelen, welke je ook prefereert, ik ben klaar met jou.
 

DeletedUser71618

Guest
Krondor is niet bepaald een echt rim account... over krondor gesproken, ik keek net nog eens op de kaart en herinnerde mij een conversatie hier over dat account en hoe het zo een groot cluster heeft behaald. Toen ik keek leken onze account eigenlijk best wel op elkaar, een breed cirkelvormig stuk met dan een langwerpig stuk richting het front. Buiten dat krondor richting de core gegroeid is (of van de core richting rim) en LC3 langs de rim ligt zie je dat met wat puzzelwerk onze clusters nagenoeg even groot zijn in oppervlak. Dan te weten dat wij (LC3) dat gerealiseerd hebben "op ons eentje" (tussen aanhalingstekens omdat we natuurlijk met meerdere accounts waren die zeer goed samenwerkten in het begin) en dat we nu overblijven met ons eigen account en 1 DU er in en een zo goed als volledig opgekuist cluster hebben terwijl krondor dit realiseerde met 7 bondgenoten die samen nog eens 5.6 mil extra aan punten bedragen... dat verdient toch een beetje kredit of niet soms ? Ben er best trots op moet ik zeggen :oops:

Oh en het is jou vriendje Noire die met stoere praat komt zeggen dat ik niks gepresteerd heb terwijl die zelf niets meer gepresteerd heeft, niet andersom zoals jij hier beweerd.

Van oorsprong is Krondor een rim-account geweest en heeft tevens de gehele rim onder bedwang hier. Tot aan de rand toe. Dat vind ik toch genoeg rim-account. En ja, daar zit dan net het verschil hè. Jij ligt op een smal stukje front wel, maar moest een heel eind door safezone heen ploegen uiteindelijk om bij een beetje front te komen. Hier is Krondor vanaf X=580 tot en met X=480 nu al helemaal door te fronten over dat stuk doorgegroeid. Rim én core tegelijk onder controle moeten houden, ipv vanuit de rim lekker naar het front toe te edelen. Dát is het verschil.

Even groot in oppervlak? Jij gaat van X 450 / Y 330 naar X 340 / Y 460. Je hebt dat kunnen en moeten bereiken met grote gaten tussen je dorpen en zonder enige tegenstand. Krondor gaat van X=480 naar X=660. Met geclusterde fronten, geclusterde tegenstanders, en daardoor veel compact te moeten edelen. Dat is een heel verschil met hoe jij jouw oppervlakte bereikt hebt hè.

Ja hij zegt dat jij niks gepresteerd hebt, maar hij heeft daar dus geen ongelijk in vanwege je gebrek aan tegenstand, zoals je zelf toegeeft. Maar jij plaatst vervolgens de ongegronde counter dat je meer dan Noire gedaan hebt, terwijl dat niet kan kloppen.
 

DeletedUser71655

Guest
ODA en ODD vergelijken, wat een zever zelfs. Kan ik er aan doen dat niemand de ballen heeft ons account aan te vallen, niet toen we een groot front hadden en ook nu niet) en kan ik er aan doen dat iedereen die ik aanval (tot op dit moment) meteen brak en ik dus niet wekelijks men clears moest doodlopen op stacks zoals jij wrs al doet sinds begin van de wereld.

ODA is helemaal geen zever hoor, sterker nog normaal gezien zijn het de rim accounts die hun clears vaak ter beschikking stellen voor de stam omdat de accounts zelf makkelijk door hun tegenstanders komen.
Alleen geil jij natuurlijk op je plaats op de ranglijst en hou jij je clears lekker thuis om niet 'onnodig' clears te verliezen, en daarmee dus 'onnodig' gs verliest waar je anders muntjes mee kan slaan.

Tsja, het is maar waar je prioriteiten liggen hé, die van jou zijn al een tijdje duidelijk. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken.
Als je al die tijd die je in het AF steekt nou eens steekt in het vv'en hé, man dan stond Meow er waarschijnlijk nog beter voor.
 
Reactiescore
2.303
"nee ik heb het grootste rim account!"
"Nee ik"
"Nee ik"

Nobody cares je bent een mongol warre :p en je hebt deze wereld 0,0 gedaan voor je stam noch voor de wereld er anders uit te laten zien !
 
Reactiescore
2.303
Jonge laurens je bent geen 10 meer ga toch niet in op het "nederlanders zijn zoveel beter dan belgie" gezaag.
 
Bovenaan