Spotprenten

Deleted User - 24028

Guest
In je 2 zinnen staat 4 keer een verwijzing naar mij solo: Warre, jij, jouw, je.
 
Reactiescore
2.303

Deleted User - 24028

Guest
Oei en ik praatte je nu al onder tafel met men Nederlands. Nu maak je helemaal geen kans meer :eek:
 

DeletedUser74358

Guest
Alsnog gebruik jij jou i.p.v jouw alsof het Nederlands grammaticaal klopt. Jouw spelling is zeker niet van een hoog niveau, dus gebruik het ajb niet als argument.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Een stam "redden" is niet iets dat je in je 1tje doet. Je bent bijzonder naïef als je dat denkt... Meerdere mensen hebben daar hun vingers al aan verbrand.


Ik ben een zeer slecht leider dus daar begin ik zeker niet aan (gewoon nutteloos). Jij daarintegen bent daar een beter geschikt persoon voor, waarom kom jij de leiding van meow niet doen ?

Probeer het dan iig, je hebt nog geen kut gedaan op deze wereld maar houdt je immens grote bek gewoon aan. Ongelofelijk kansloos.
 
Reactiescore
660
Dus Warre heeft het nog niet echt geprobeerd? Ow, ik dacht dat hij nu meow sterk hield, so far mijn w47 kennis.

:confused:
 

Deleted User - 24028

Guest
Probeer het dan iig, je hebt nog geen kut gedaan op deze wereld maar houdt je immens grote bek gewoon aan. Ongelofelijk kansloos.
Hoor wie het zegt... Ik heb misschien nog niet veel laten zien op W47, maar in elk geval meer dan jij ! Hypocriet #4
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Hoor wie het zegt... Ik heb misschien nog niet veel laten zien op W47, maar in elk geval meer dan jij ! Hypocriet #4

Meer dan mij? Hoe? Via te rimmen? hahahahaha.

Ik heb gewoon die "massa" van gisteren en eergisteren samen met het team van Noire fatsoenlijk afgeslagen. Jij? Jij durft nog niet eens een vv aan het front te nemen om te deffen joh.
Zoek de betekenis van hypocriet op voor je het gebruikt, want jij zou eigenlijk wel wat bewezen moeten hebben hier om mij zo te noemen terwijl jij enkel ligt te rimmen en een grote bek aanhoudt. Haha.

Overigens: 1ste ODA, 18e ODD tegenover jij: 26ste ODA 65ste ODD. Tegenstand bij jou? 0.0. Jij bewijst hier even veel als op 90% van je werelden. Niks.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik ben een zeer slecht leider dus daar begin ik zeker niet aan (gewoon nutteloos). Jij daarintegen bent daar een beter geschikt persoon voor, waarom kom jij de leiding van meow niet doen ?

Ik ben niet zo een stamhopper,
 

Deleted User - 24028

Guest
Meer dan mij? Hoe? Via te rimmen? hahahahaha.

Ik heb gewoon die "massa" van gisteren en eergisteren samen met het team van Noire fatsoenlijk afgeslagen. Jij? Jij durft nog niet eens een vv aan het front te nemen om te deffen joh.
Zoek de betekenis van hypocriet op voor je het gebruikt, want jij zou eigenlijk wel wat bewezen moeten hebben hier om mij zo te noemen terwijl jij enkel ligt te rimmen en een grote bek aanhoudt. Haha.

Overigens: 1ste ODA, 18e ODD tegenover jij: 26ste ODA 65ste ODD. Tegenstand bij jou? 0.0. Jij bewijst hier even veel als op 90% van je werelden. Niks.
Ik heb samen met mijn co's het grootste rim account opgebouwd van deze wereld ja. Veel tegenstand hebben we idd niet gehad, maar ik kan er ook niks aan doen dat iedereen al gaat lopen voor we aan hun beginnen :p De eerste (en voorlopig enigste) massa die ik opzette (samen met justus) heeft een hele stam doen vallen en 1k dorpen opgeleverd lol

Jij hebt een "massa" afgeslagen van een stam die wankel staat aan een front waar 3/5 spelers zijn uitgeschakeld, feli. Verder ben je gewoon dorpen verloren en maak je er ongeveer even veel winst, je houd je balans evenwichtig, dat kan je toch niet goed noemen... (tenzij in bepaalde omstandigheden)

ODA en ODD vergelijken, wat een zever zelfs. Kan ik er aan doen dat niemand de ballen heeft ons account aan te vallen, niet toen we een groot front hadden en ook nu niet) en kan ik er aan doen dat iedereen die ik aanval (tot op dit moment) meteen brak en ik dus niet wekelijks men clears moest doodlopen op stacks zoals jij wrs al doet sinds begin van de wereld.

Beginnen over andere werelden, ik heb er meerdere gespeeld naast jou zijde, welke daarvan heb jij in godsnaam meer bijgedragen dan dat ik heb...

Ik heb hier zeker nog niet veel bewezen, maar doe nu niet alsof jij hier al zo veel meer bewezen hebt joh. Dus als ik geen groot bakkes mag opzetten om die reden, waarom jij dan wel ? Hypocriet #5

Ik ben niet zo een stamhopper,
Dan geef je iemand al eens een compliment :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik heb samen met mijn co's het grootste rim account opgebouwd van deze wereld ja. Veel tegenstand hebben we idd niet gehad, maar ik kan er ook niks aan doen dat iedereen al gaat lopen voor we aan hun beginnen :p De eerste (en voorlopig enigste) massa die ik opzette (samen met justus) heeft een hele stam doen vallen en 1k dorpen opgeleverd lol

Jij hebt een "massa" afgeslagen van een stam die wankel staat aan een front waar 3/5 spelers zijn uitgeschakeld, feli. Verder ben je gewoon dorpen verloren en maak je er ongeveer even veel winst, je houd je balans evenwichtig, dat kan je toch niet goed noemen... (tenzij in bepaalde omstandigheden)

ODA en ODD vergelijken, wat een zever zelfs. Kan ik er aan doen dat niemand de ballen heeft ons account aan te vallen, niet toen we een groot front hadden en ook nu niet) en kan ik er aan doen dat iedereen die ik aanval (tot op dit moment) meteen brak en ik dus niet wekelijks men clears moest doodlopen op stacks zoals jij wrs al doet sinds begin van de wereld.

Beginnen over andere werelden, ik heb er meerdere gespeeld naast jou zijde, welke daarvan heb jij in godsnaam meer bijgedragen dan dat ik heb...

Ik heb hier zeker nog niet veel bewezen, maar doe nu niet alsof jij hier al zo veel meer bewezen hebt joh. Dus als ik geen groot bakkes mag opzetten om die reden, waarom jij dan wel ? Hypocriet #5

Wat zeg je dan dat je je meer hebt bewezen als een onnozel rim accountje? Bitch please, zelfs een account als Sniffles heeft meer bewezen dan dat flutaccount van jou.

Een stam die wankel staat, goed punt. Wat heeft dat met mij te maken? Ik heb er niks mee te maken dat Meow voor geen kut draait, om dat als argument tegen mij te gebruiken hierin is nogal laag bij de grond, maar ik heb gemerkt dat jij enkel zulke argumenten kan geven. Sja.. Dorpen verloren? Je moet iets als je opeens 150 edels op je front krijgt waar je amper genoeg def hebt om dat op te vangen. We verloren 6 dorpen met de eerste massa, 1 met de 2e. Eerste had ik examen dus was ik er niet (jammer genoeg). 2e was ik er, en dat ene dorpje was dan ook nog maar dom geluk. Richard zat toen al stoer te doen dat hij me aan het ownen was en er meer dorpen gingen komen, het is mooi bij 1 gebleven. Het waren edels op 33min, ik had gesniped, maar edelclear was 2e edel, jammer leerdammer.

ODA mag ik gewoon vergelijken hoor? Meestal zijn het de RIMaccounts die een hogere ODA hebben dan een midcore account als Noire. Tis dat jij nog geen klote hebt moeten doen dat je ODA zo laag is, natuurlijk is het niet jouw schuld. Maar ik heb ook nog geen enkele clear van LC op een ander account zien komen buiten op Sotr? Meerdere? 1. 37, waar je evenveel zoniet minder als mij hebt bewezen, buiten een goede massa. Proficiat daarvoor.

42 was ik al weg toen jij speelde volgens mij?
 

Deleted User - 24028

Guest
Dus kortom we hebben beiden even veel bewezen, niks dus, en jij bent een hypocriet... like i said.
 

Deleted User - 24028

Guest
Want ik riep hier als eerste dat jij nog niks bereikt / gedaan had ? :rolleyes2:
 

Deleted User - 24028

Guest
Oh eerst was het ikzelf die niks bewezen heeft en een grote mond heeft wat niet mag en nu is het mijn stam die faalt en ik die daarom geen grote mond mag hebben alsof het mijn schuld allemaal is dat meow niet lekker loopt lol.
 
Bovenaan