Spotprenten

Deleted User - 24028

Guest
Ik inderdaad beter niet, heb namelijk 0 reden om daar op te reageren aangezien dat totaal niet aan mij is. Goed dat je het begrijpt
Het gaat onder andere om een situatie van jou ex stam een een front van jou ex account waarvan jou huidige stam zaken vertelt terwijl ze niet zo waren. Het correcte om te doen zou zijn jou huidige stam er op wijzen dat ze fout zijn daarin. Er is dus zeker reden voor jou om te reageren, maar we weten beiden dat jij nooit tegen je eigen stam zal ingaan en daarom dus beter niet reageert want anders is het een reactie vol gelul en leugens. Daarom kwam ik op mijn woorden terug en zei dat we van jou beter geen reactie kregen daar.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.499
Het gaat onder andere om een situatie van jou ex stam een een front van jou ex account waarvan jou huidige stam zaken vertelt terwijl ze niet zo waren. Het correcte om te doen zou zijn jou huidige stam er op wijzen dat ze fout zijn daarin. Er is dus zeker reden voor jou om te reageren, maar we weten beiden dat jij nooit tegen je eigen stam zal ingaan en daarom dus beter niet reageert want anders is het een reactie vol gelul en leugens. Daarom kwam ik op mijn woorden terug en zei dat we van jou beter geen reactie kregen daar.

Ik ben sowieso niet goed in een goede post te maken, en in een discussie te voeren. Heb je nog een reden voor mij om niet te reageren.

Overigens zie ik niet helemaal waar mijn stam fout zit, maar dat is voor een ander topic he
 

DeletedUser73972

Guest
Belgie is gewoon 1 land, dat ze in vlaanderen en wallonie nu weer beiden iets anders moeten doen en daardoor de gemiddelde van belgische scholen achteruit gaat maakt niet dat Belgie niet meer 1 land is

De bevoegdheden voor onderwijs liggen uitsluitend bij de vlaamse en waalse overheden, niet bij de federale. De term belgie en onderwijs in 1 zin gebruinen heeft dan ook zon holle betekenis
 

Deleted User - 24028

Guest
Wat scheelt er ? Je kan het niet halen met woorden dus dan maar proberen met filmpjes en belachelijke onderschriften ? Maak voor 1 keer eens een echte spotprent joh ^^
 

DeletedUser77130

Guest
Intussen bij Meow.
2h85nvr.png
 

Deleted User - 24028

Guest
hahaha weeral een spotprent waar je zelf niks aan gedaan hebt :D
 
Reactiescore
2.303
moet je nu al designer zijn om spotprenten te maken? :p
 

Deleted User - 24028

Guest
Toch een beetje. Belachelijk prentjes en filmpjes posten en er dan een zinnetje uitleg bijschrijven is niet echt de bedoeling.
 

DeletedUser74358

Guest
Nou Warre, hup, er is vast een mogelijkheid dat jij met jouw 'skills' deze stam nog kan redden! Je rekende jezelf tot de top van W47, show us :)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ja, pak anders de leiding op, daar zou je mij een ongelofelijk plezier mee doen :)
 
Reactiescore
2.303
downer
 

Deleted User - 24028

Guest
Nou Warre, hup, er is vast een mogelijkheid dat jij met jouw 'skills' deze stam nog kan redden! Je rekende jezelf tot de top van W47, show us :)
Een stam "redden" is niet iets dat je in je 1tje doet. Je bent bijzonder naïef als je dat denkt... Meerdere mensen hebben daar hun vingers al aan verbrand.

Ja, pak anders de leiding op, daar zou je mij een ongelofelijk plezier mee doen :)
Ik ben een zeer slecht leider dus daar begin ik zeker niet aan (gewoon nutteloos). Jij daarintegen bent daar een beter geschikt persoon voor, waarom kom jij de leiding van meow niet doen ?
 
Reactiescore
660
De bevoegdheden voor onderwijs liggen uitsluitend bij de vlaamse en waalse overheden, niet bij de federale. De term belgie en onderwijs in 1 zin gebruinen heeft dan ook zon holle betekenis

Dit moet ik helaas bevestigen.

Warre heeft trouwens de verdienste het wel te proberen, of vergis ik me?
 
Bovenaan