Spotprenten

DeletedUser61134

Guest
Een dubbel account om na een jaar en 3 maand je eerste post te doen? :rolleyes:
Of mis ik iets? xD
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dingen zoals logica, een deftig redeneringsvermogen, een degelijk iq en ga zo maar door.
 
Reactiescore
1.018
Neehoor, als je heel België bekijkt zijn nederlandse scholen gemiddeld beter
 

DeletedUser62862

Guest
Belgische scholen staan hoger aangeschreven, dus eerder omgekeerd.

Als de scholen hoger aangeschreven zijn zal het met de rest ook wel zo zijn !
Dus alles is eerder omgekeerd :rolleyes:

8321420127.jpg
 

DeletedUser73972

Guest
Neehoor, als je heel België bekijkt zijn nederlandse scholen gemiddeld beter

als je vlaanderen en wallonie van elkaar splitst in deze ranking heb je vlaams onderwijs dat net achter de finnen komt. Dat het franstalige onderwijs in veel regios de zimbabwaanse richtlijnen volgen geeft dan ook een vertekend beekd op die statistiek :p
 
Reactiescore
1.018
als je vlaanderen en wallonie van elkaar splitst in deze ranking heb je vlaams onderwijs dat net achter de finnen komt. Dat het franstalige onderwijs in veel regios de zimbabwaanse richtlijnen volgen geeft dan ook een vertekend beekd op die statistiek :p
Belgie is gewoon 1 land, dat ze in vlaanderen en wallonie nu weer beiden iets anders moeten doen en daardoor de gemiddelde van belgische scholen achteruit gaat maakt niet dat Belgie niet meer 1 land is
 

Deleted User - 24028

Guest
Maar de enigen die hier zitten van belgie zijn Vlamingen. En die scholen zijn veel hoger aangeschreven dan die van nl. Dat is te merken ook op dit forum :eek:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Belgie is gewoon 1 land, dat ze in vlaanderen en wallonie nu weer beiden iets anders moeten doen en daardoor de gemiddelde van belgische scholen achteruit gaat maakt niet dat Belgie niet meer 1 land is

Hou nou maar gewoon je bek en ga naar de casual! Noob!!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.491
Reageer dan op de serieuze discussie in het andere topic. Allewel, misschien jij maar beter niet.

Ik inderdaad beter niet, heb namelijk 0 reden om daar op te reageren aangezien dat totaal niet aan mij is. Goed dat je het begrijpt
 
Bovenaan