Spotprenten

DeletedUser64081

Guest
Jawel,

personal trainer in huis/sporten voor de buis, van golfbaan naar bijbaan, van villawijk naar krantenwijk

Ken je reclames!!!

Wie had dat gedacht:

- Van nummer 312 (quote 500), naar 3 hoog achter
- Van genoeg piek op de bank, naar nog maar 1 piek in de boom
- Van een paradijs in de tropen, naar een subtropisch zwemparadijs
- Van een TV in elke ruimte, naar nauwelijks ruimte voor de TV


Rekt!
 

DeletedUser64081

Guest
Als je iets dubbel noemt in verschillende delen van regels is het geen rijm meer, dat gaat te ver. Je draait nu gewoon om de stront heen :D
 

DeletedUser74005

Guest
In dat geval is mijn spotprent wel correct. Rang 1 op de wereld staat toch wel in relatie met een multimiljonair. Je komt namelijk alleen op rang 1 als je er een behoorlijke berg pp doorheen gooit. Dat houdt dus in dat de nummer 1 toch veel pp moet kunnen kopen en hij dus wel een multimiljonair moet zijn. Mijn spotprent is dus correct.

Maak er anders zelf 1? :D
 

DeletedUser64081

Guest
Ja hoor Gijs, hij zeurt gewoon, ik vond 'm ook terecht!
 

DeletedUser75237

Guest
xsdw0.jpg
 
Reactiescore
2.039
Nee maar het gaat niet alleen om het woordje tv maar ook de speling met het woord ruimte, klik maar eens op het linkje dan zie je dat een rijm niet altijd het alledaagse 'rijm' in de zin van een woord wat hetzelfde klinkt hoeft te zijn
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Reactiescore
301
ook hier kom ik met mijn gezeur en goed moraal opzetten, is wss verloren tijd maar ach ja :D


tja, dit soort zaken zijn toch normaal? en dan niet dat ie 'met geld gooit' maar wel het feit dat TW alles op PP zet!

wie farmed nou niet enkele werelden puur pp?

Als je 3 werelden puur pp farmed heb je voor je 4e wereld genoeg pp om hetzelfde als adriaan nu bereikt!

Dus ik zou, ipv hem direct aan het kruis te nagelen eerst naar zijn persoonlijk verhaal luisteren! wie weet is het gewoonweg een slimme speler die nog nooit een cent heeft uitgegeven aan TW

Ik weet ondertussen ook al wel, dat de top 5 spelers zwart maken een hobby is van velen onder ons, maar toch vind ik dit vaak zeer zwak! vooral omdat dit op een anoniem forum gepost wordt.

Mvg,
JmAu
 
Bovenaan