We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Ik heb samen met mijn co's het grootste rim account opgebouwd van deze wereld ja. Veel tegenstand hebben we idd niet gehad, maar ik kan er ook niks aan doen dat iedereen al gaat lopen voor we aan hun beginnenDe eerste (en voorlopig enigste) massa die ik opzette (samen met justus) heeft een hele stam doen vallen en 1k dorpen opgeleverd lol
Volgens mij is Krondor het grootste rimaccount. ^^
Maar, je komt even zeggen dat je geen tegenstand hebt gehad, maar toch meer gepresteerd hebt dan anderen / Noire ofzo. Beetje apart hè, als je de vergelijking maakt tussen jouw rimaccountje en Noire als core account. Niet dat Noire goed kan spelen ofzo, maar jouw stoere praat erover heeft dan geen zin hè.
Er ligt een volledig account tussen jou en de rim (daarmee geen rim account) + TE komt in de verste verte nog niet aan een even groot oppervlak als LC3![]()
Krondor is niet bepaald een echt rim account... over krondor gesproken, ik keek net nog eens op de kaart en herinnerde mij een conversatie hier over dat account en hoe het zo een groot cluster heeft behaald. Toen ik keek leken onze account eigenlijk best wel op elkaar, een breed cirkelvormig stuk met dan een langwerpig stuk richting het front. Buiten dat krondor richting de core gegroeid is (of van de core richting rim) en LC3 langs de rim ligt zie je dat met wat puzzelwerk onze clusters nagenoeg even groot zijn in oppervlak. Dan te weten dat wij (LC3) dat gerealiseerd hebben "op ons eentje" (tussen aanhalingstekens omdat we natuurlijk met meerdere accounts waren die zeer goed samenwerkten in het begin) en dat we nu overblijven met ons eigen account en 1 DU er in en een zo goed als volledig opgekuist cluster hebben terwijl krondor dit realiseerde met 7 bondgenoten die samen nog eens 5.6 mil extra aan punten bedragen... dat verdient toch een beetje kredit of niet soms ? Ben er best trots op moet ik zeggen
Oh en het is jou vriendje Noire die met stoere praat komt zeggen dat ik niks gepresteerd heb terwijl die zelf niets meer gepresteerd heeft, niet andersom zoals jij hier beweerd.
(finger). Hoger onderwijs hoger aangeschreven dan![]()
ODA en ODD vergelijken, wat een zever zelfs. Kan ik er aan doen dat niemand de ballen heeft ons account aan te vallen, niet toen we een groot front hadden en ook nu niet) en kan ik er aan doen dat iedereen die ik aanval (tot op dit moment) meteen brak en ik dus niet wekelijks men clears moest doodlopen op stacks zoals jij wrs al doet sinds begin van de wereld.
Rechtenfaculteit van Leiden is nummer 24 van de wereld. Komen jullie niet bij in de buurt.