Spotprenten

DeletedUser10875

Guest
zie net dat je in opus hebt gezeten in W1, dat is toch niet de (ondertussen al uit elkaar gevallen) opus van w46 hé? want daar heb ik slechte herinneringen aan! en niet omdat ze me weggeëdeld hebben ofzo mar qua personen :D

Dat moet dan weer een kansloze wannebe stam zijn. Heb je altijd.

TW.nl kent maar 1 Opus en dat is Opus Deorum, oprichter oa Amokro.
 
Reactiescore
301
Nja beter had ik nog 'mijn' neer kunnen zetten tussen 'om' & 'premium'

nja, ik heb mijn mening over adriaan gezegd en meer woorden ga ik er niet meer aan vuil maken :) wil vooral even gezellig op het AF zitten, nog nooit gedaan in men TW carière van toch al 6 jaar :D
 
Reactiescore
301
Dat moet dan weer een kansloze wannebe stam zijn. Heb je altijd.

TW.nl kent maar 1 Opus en dat is Opus Deorum, oprichter oa Amokro.

hebben even vrij hoog gestaan, maar door interne ruzie algauw gesplitst en elkaar beginnen backstabben, daarna is er rebel uit ontstaan (zo heb ik het toch begrepen)
 

DeletedUser64230

Guest
2e speler met 1k is een feit
adriaantje gaat ingehaald worden (door de hele wereld uiteraard)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
ook hier kom ik met mijn gezeur en goed moraal opzetten, is wss verloren tijd maar ach ja :D


tja, dit soort zaken zijn toch normaal? en dan niet dat ie 'met geld gooit' maar wel het feit dat TW alles op PP zet!

wie farmed nou niet enkele werelden puur pp?

Als je 3 werelden puur pp farmed heb je voor je 4e wereld genoeg pp om hetzelfde als adriaan nu bereikt!

Dus ik zou, ipv hem direct aan het kruis te nagelen eerst naar zijn persoonlijk verhaal luisteren! wie weet is het gewoonweg een slimme speler die nog nooit een cent heeft uitgegeven aan TW

Ik weet ondertussen ook al wel, dat de top 5 spelers zwart maken een hobby is van velen onder ons, maar toch vind ik dit vaak zeer zwak! vooral omdat dit op een anoniem forum gepost wordt.

Mvg,
JmAu

Dit topic het niet voor niets spotprenten:D:D
 

DeletedUser75237

Guest
Doe het lekker zelf ofzo.. :p

Nein. Ik heb er al 5 geplaatst ofzo :eek:

2e speler met 1k is een feit
adriaantje gaat ingehaald worden (door de hele wereld uiteraard)

De bank leent hem geen geld meer denk ik :(

2rddbwk.jpg
 

DeletedUser76982

Guest
eN3Qhov.png


Voor de duidelijkheid. Met "geen premium markt, bouwtijden halveren en -20% bouwkosten" bedoel ik dat ik ze allemaal niet wil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74005

Guest
Die afbeelding zocht ik, maar was 'm kwijt :(

Adriaan is trouwens al de hele dag niet gegroeid, heeft hij het al opgegeven? :p
 

DeletedUser64230

Guest
ik denk t :p
2 man hebben hem al ingehaald en zo te zien de derde ook bijna
kerel heeft besloten dat het leven niets meer waard was nu zn pp op is
 

DeletedUser60857

Guest
Het is toch treurig om te zien hoe mensen altijd een zwart schaap nodig hebben... Adriaanw is lang niet de enige die veel PP gebruikt.
Maar heeft iemand hier al enige slechte boodschap gezet over Faustian Bargain of wie dan ook in de top 25?
 

DeletedUser75778

Guest
Het is toch treurig om te zien hoe mensen altijd een zwart schaap nodig hebben... Adriaanw is lang niet de enige die veel PP gebruikt.
Maar heeft iemand hier al enige slechte boodschap gezet over Faustian Bargain of wie dan ook in de top 25?

Adriaanw sprong er direct boven uit en bleef twee dagen lang met kop en schouders boven de concurrentie uitsteken. Logisch dat hij dan in het oog springt. Geloof me, Faustian Bargain and the likes komen binnen no-time ook wel aan hun trekken.
 
Bovenaan