Spotprenten

Reactiescore
65
Ik open mijn volgende Post en Spotprentje met de zéér slimme zin van .Madness :)

worden jullie ondertussen allemaal niet moe van deze gehele siq. Vs. Deca. Discussie? Of ben ik dan echt de enige? :)

Natuurlijk ben je niet de enige :p

ggggg.png


hhh.png


Ik hoorde van verschillende bronnen dat Beast Incarnate wat afwezig is de laatste tijd, daarom dat gedraaide hoofd ;)

Hopelijk mag dit spotprentje iedereen eens iedereen tot nadenken brengen dat niet enkel SiQ. en Deca. op w46 spelen.:rolleyes:

Louis
 
Reactiescore
760
Ik open mijn volgende Post en Spotprentje met de zéér slimme zin van .Madness :)



Natuurlijk ben je niet de enige :p

ggggg.png


hhh.png


Ik hoorde van verschillende bronnen dat Beast Incarnate wat afwezig is de laatste tijd, daarom dat gedraaide hoofd ;)

Hopelijk mag dit spotprentje iedereen eens iedereen tot nadenken brengen dat niet enkel SiQ. en Deca. op w46 spelen.:rolleyes:

Louis

Ik eer je daar vroeg je toch om. GEWELDIG LOUIS HEEL GOED GEDAAN SCHAT<3
 
Reactiescore
1.015
Ik open mijn volgende Post en Spotprentje met de zéér slimme zin van .Madness :)

Natuurlijk ben je niet de enige :p

ggggg.png


hhh.png


Ik hoorde van verschillende bronnen dat Beast Incarnate wat afwezig is de laatste tijd, daarom dat gedraaide hoofd ;)

Hopelijk mag dit spotprentje iedereen eens iedereen tot nadenken brengen dat niet enkel SiQ. en Deca. op w46 spelen.:rolleyes:

Louis

Ik ben nooit afwezig dus je boort best uit andere bronnen.
 

DeletedUser64057

Guest
Moddergooien op het af gaat beginnen
Met in de ene hoek Deca onder leiding van!!!
P2Bxdhe.jpg


Vs

Siq onder leiding van!!!

zCSRm6G.jpg


Lets fight!!!
uglHxlM.jpg
 
Reactiescore
241
Het is Gruttepi3r :(
 
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Minder dan 40% is 5k+, altough, het blijven barbs ;)
 
Reactiescore
766
11 minder dan 5k en 4 meer dan 5k, 4/15*100=26.6666666667, iniedergeval, dat showen jouw 2 plaatjes :p
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Touché, maar toch, het blijven wel barbs :3
 
Reactiescore
766
Precies ;)
 
Bovenaan