Spotprenten

DeletedUser63354

Guest
Ja finity beweerde toch dat hij gestopt was na het kata-incident?

Och nee, natuurlijk niet :D
 

DeletedUser34772

Guest
Ja finity beweerde toch dat hij gestopt was na het kata-incident?

Och nee, natuurlijk niet :D

Geen idee wie dat beweerde, maar hij was ook zo goed als gestopt. Had stage oid, en Inge deed alles.

En ongeacht dat alles is "had" zeker wel de correcte term, want Squirtle zit niet meer in Finity.
 
Reactiescore
1.075
nee die andere stijn in daap...........
 

DeletedUser71655

Guest
3 is wat anders dan 7? + babe was al nooit op het af

Misschien moet jij je toch even wat beter gaan informeren, aangezien Babe wel degelijk op het AF zat, ze deden er niets nuttigs en zette zichzelf meer voor schut, maar daar gaat het niet om.

Wat de 3 in Babe gedaan hebben is toch wel een tikkeltje erger dan wat de Finity spelers volgens het twteam gedaan hebben, en wat de Babe spelers gedaan hebben is wél bewezen, daar het bij Finity zeker niet bewezen is, gezien het twteam 0 informatie mee geeft.

En als je dan een support aanmaakt omdat ze op 47 wel tweede kansen weggeven, krijg je doodleuk te horen dat er geen tweede kansen worden gegeven, dan kom je met bewijs aan en is het plots een 'misverstand'. Het moge duidelijk zijn dat het twteam echt te debiel voor woorden is in deze, en dus trek ik hun acties ook volledig in twijfel.

Trouwens, hoezo neemt iemand hem serieus? Hij heeft letterlijk alleen maar stabstammen in zijn sig staan.

bedoel je nou weer mij :eek:

Was deze beste man niet gaan rennen bij een mass van Finity op Debitum ofzo?
Waardoor die nieuwe speler erop ging, en hij het zogenaamd 'goed gedeffed' had, in Daap style is dat natuurlijk de fronten ramvol zetten zodat er geen dorpen verloren gaan.

De nieuwe speler kwam er door deze speler of zit ik mis?:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72857

Guest
Misschien moet jij je toch even wat beter gaan informeren, aangezien Babe wel degelijk op het AF zat, ze deden er niets nuttigs en zette zichzelf meer voor schut, maar daar gaat het niet om.

Wat de 3 in Babe gedaan hebben is toch wel een tikkeltje erger dan wat de Finity spelers volgens het twteam gedaan hebben, en wat de Babe spelers gedaan hebben is wél bewezen, daar het bij Finity zeker niet bewezen is, gezien het twteam 0 informatie mee geeft.

En als je dan een support aanmaakt omdat ze op 47 wel tweede kansen weggeven, krijg je doodleuk te horen dat er geen tweede kansen worden gegeven, dan kom je met bewijs aan en is het plots een 'misverstand'. Het moge duidelijk zijn dat het twteam echt te debiel voor woorden is in deze, en dus trek ik hun acties ook volledig in twijfel.

Trouwens, hoezo neemt iemand hem serieus? Hij heeft letterlijk alleen maar stabstammen in zijn sig staan.



Was deze beste man niet gaan rennen bij een mass van Finity op Debitum ofzo?
Waardoor die nieuwe speler erop ging, en hij het zogenaamd 'goed gedeffed' had, in Daap style is dat natuurlijk de fronten ramvol zetten zodat er geen dorpen verloren gaan.

De nieuwe speler kwam er door deze speler of zit ik mis?:)

Heel verzuurde reactie, zijn spelers die toegeven bots te hebben gebruikt (al dan niet op andere werelden) voldoende als 'bewijs'?
 

DeletedUser34772

Guest
Bij Babe ging het nog altijd om 5 spelers, niet 3. Geen idee waar dat nu vandaan komt.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Spelers zijn vervangbaar. Accounts niet (of nauwelijks). Lijkt me toch duidelijk dat de kwantiteit bij het verlies van de accounts van Finity groter is dan de accounts die verloren gingen bij BaBe ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Niet enkel kwantiteit, ook zijn er een # kwaliteitspelers weg nu. Ithy, Sjeinen, Sjondeer..
 
Bovenaan