Spotprenten

DeletedUser58575

Guest
Njah ik had een foutje gemaakt met 1 woord in de spotprent. Wilde het aanvankelijk aanpassen, maar toen ik zag dat ik er zelfs een berisping voor kreeg heb ik me bedacht. Ik laat het er maar bij. Ik heb geen zin in straks een ban omdat ik probeer iets leuks toe te voegen aan het forum... Maar goed. Puntje 1 is binnen jongens! :)
 

DeletedUser

Guest
Wat kinderachtig. Dao, sinds wanneer krijgen mensen een berisping als ze je naam fout spellen, alsjeblieft zeg? Het is nochtans wel een spotprent.


spotprent
spotprent
spotprent
spotprent
spotprent
spotprent


Vind het zeer vreemd als je dat echt verwijderd hebt.....

Maar een belediging als deze:

dat het allemaal ratten zijn die VFers!! nerds die geen daglicht zien :eek:

wel laat staan.
 

DeletedUser24056

Guest
Dao laat zijn persoonlijke voorkeuren inderdaad erg duidelijk doorschemeren. Alle beledigingen aan ons adres mogen blijven staan maar alle kritiek, hoe beschaafd ook, aan zijn adres wordt gewoon verwijderd.
 
Reactiescore
31
Neen. Sommige spotprenten zijn niet toegestaan, deze gingen te ver. Die van iFuture is prima.
Het is prima dat jullie me willen spotprenten, maar te grof gaan we niet doen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser24056

Guest
Op de spotprent van iFuture zie je hoe een man een andere man (welke ons vertegenwoordigd) praktisch dood slaat?

Op de spotprent van Westkip zag je dat jij slotjes en mopjes uitdeelde en banhammer als wapen gebruikte.
 
Reactiescore
31
Op de spotprent van iFuture zie je hoe een man een andere man (welke ons vertegenwoordigd) praktisch dood slaat?

Op de spotprent van Westkip zag je dat jij slotjes en mopjes uitdeelde en banhammer als wapen gebruikte.

Het is uit een film en je ziet dat het overdreven geacteerd is. Je kan ook overdrijven.

Wil je hier verder op ingaan? Stuur me een PM of gesprek met mods forum.
 

DeletedUser24056

Guest
Oh dus als iemand in een film doodgeslagen wordt telt het allemaal niet?
 

DeletedUser

Guest
De ruggengraat van deze moderator is om te lachen. Al zeg ik nu iets heel raars aangezien die geen ruggengraat heeft waarover gelachen kan worden. Dat je jezelf zo laat beïnvloeden door de hoge heren van het vrije forum vind ik opmerkelijk en schokkend. Aangezien je totaal niet geschikt ben voor de functie en deze lachwekkend invult (zie afbeelding), geef ik je het advies (gratis ja) om af te trede en de titel van 'Tribalwars Team' naast je neer te leggen.
200.gif
 
Reactiescore
31
Oh dus als iemand in een film doodgeslagen wordt telt het allemaal niet?

Hij wordt niet doodgeslagen.
Je gaat er weer tever op in omdat je het niet kan uitstaan dat die ander over de schreef is.
@iFuture Wat? Je spotprent is gewoon prima.
 

DeletedUser24056

Guest
De ruggengraat van deze moderator is om te lachen. Al zeg ik nu iets heel raars aangezien die geen ruggengraat heeft waarover gelachen kan worden. Dat je jezelf zo laat beïnvloeden door de hoge heren van het vrije forum vind ik opmerkelijk en schokkend. Aangezien je totaal niet geschikt ben voor de functie en deze lachwekkend invult (zie afbeelding), geef ik je het advies (gratis ja) om af te trede en de titel van 'Tribalwars Team' naast je neer te leggen.
200.gif

Hij meet met twee maten. Ik vind jouw spotprent een best goede spotprent en netjes binnen de lijnen gekleurd, maar als de spotprent van Westkip 'ver over de schreef was', is jouw spotprent een doodzonde. Die is namelijk veel grover. Er wordt namelijk geweld gebruikt, waar de spotprent van Westkip alleen subtiel het moderatorgedrag van Dao op de hak nam. Er zat daar geen geweldselement in.

Hij wordt niet doodgeslagen.
Je gaat er weer tever op in omdat je het niet kan uitstaan dat die ander over de schreef is.
@iFuture Wat? Je spotprent is gewoon prima.

nee ik kan niet uitstaan dat jij je gedrag zo laat bepalen door je eigen voorkeuren. Ik weet inmiddels dat ik je mijn aanwezigheid niet zo prettig vindt. Dat heb je meerdere keren duidelijk gemaakt op het Spellen Forum, maar laat dat je gedrag eens niet bepalen.
 

DeletedUser

Guest
Hij meet met twee maten. Ik vind jouw spotprent een best goede spotprent en netjes binnen de lijnen gekleurd, maar als de spotprent van Westkip 'ver over de schreef was', is jouw spotprent een doodzonde. Die is namelijk veel grover. Er wordt namelijk geweld gebruikt, waar de spotprent van Westkip alleen subtiel het moderatorgedrag van Dao op de hak nam. Er zat daar geen geweldselement in.

Heb helaas die spotprent niet gezien maar zoals jij het beschrijft lijken jullie volledig in jullie recht te staan!
 
Reactiescore
31
Hij meet met twee maten. Ik vind jouw spotprent een best goede spotprent en netjes binnen de lijnen gekleurd, maar als de spotprent van Westkip 'ver over de schreef was', is jouw spotprent een doodzonde. Die is namelijk veel grover. Er wordt namelijk geweld gebruikt, waar de spotprent van Westkip alleen subtiel het moderatorgedrag van Dao op de hak nam. Er zat daar geen geweldselement in.



nee ik kan niet uitstaan dat jij je gedrag zo laat bepalen door je eigen voorkeuren. Ik weet inmiddels dat ik je mijn aanwezigheid niet zo prettig vindt. Dat heb je meerdere keren duidelijk gemaakt op het Spellen Forum, maar laat dat je gedrag eens niet bepalen.

Oprecht, ik heb zeker niets tegen jou. Je reageert soms een beetje irritant :)p) maar daar heb ik me helemaal over heen gezet.
Ook op spellen forum!
Die van Westkip is over de schreef want dat is een massamoordenaar waar mee ik vergeleken word, en dat ben ik niet. Die andere spotprent is ook "grof" echter is het geacteerd en is het ook aangepast dat er veel spot is. Mao Zedong niet.
 

DeletedUser10303

Guest
lol volgens mij heeft hij gewoon een willekeurige aziatische gast gepakt hoor :p
 

DeletedUser58575

Guest
Verbeterde versie van mijn vorige:

2jce9s5.png


En op basis van die geschiedenis een nieuwe:

29qfubm.png
 

DeletedUser

Guest
Neen. Sommige spotprenten zijn niet toegestaan, deze gingen te ver. Die van iFuture is prima.
Het is prima dat jullie me willen spotprenten, maar te grof gaan we niet doen.

Het is uit een film en je ziet dat het overdreven geacteerd is. Je kan ook overdrijven.

Wil je hier verder op ingaan? Stuur me een PM of gesprek met mods forum.

Mao Zedong, Dao Mechong, je doet het er wel een beetje om :p.

Maar wat je doet is pure machtsmisbruik, niks meer niks minder.
 

DeletedUser24056

Guest
Goed, in dat geval zou het slechts een verwijzing naar geweld zijn. In iFuture's geval was het het tonen van geweld.

Ik vind een verwijzing naar geweld minder kwalijk dan het tonen van geweld.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser10303

Guest
Goed, in dat geval zou het slechts een verwijzing naar geweld zijn. In iFuture's geval was het het tonen van geweld.

Ik vind een verwijzing naar geweld minder kwalijk dan het tonen van geweld.

daar zou ik niet zo zeker van zijn... als je iets verkeerds vermeld ivm bv de holocaust heb je het ook al snel zitten hoor :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
daar zou ik niet zo zeker van zijn... als je iets verkeerds vermeld ivm bv de holocaust heb je het ook al snel zitten hoor :eek:

Het was dan ook geen algemeen geldende uitspraak, maar een op deze situatie toepasbare.
 
Bovenaan