- Reactiescore
- 661
3 is wat anders dan 7? + babe was al nooit op het af
Als daap u niet ontslaat dan is het geen deftige stam.
Als daap u niet ontslaat dan is het geen deftige stam.
Elke stam heeft zo z'n stamgekkie. Finity had Mikey, wij hebben hem
Ja finity beweerde toch dat hij gestopt was na het kata-incident?
Och nee, natuurlijk niet
Vergeet Stijn niet, Bonaya
bedoel je nou weer mij
Misschien moet jij je toch even wat beter gaan informeren, aangezien Babe wel degelijk op het AF zat, ze deden er niets nuttigs en zette zichzelf meer voor schut, maar daar gaat het niet om.
Wat de 3 in Babe gedaan hebben is toch wel een tikkeltje erger dan wat de Finity spelers volgens het twteam gedaan hebben, en wat de Babe spelers gedaan hebben is wél bewezen, daar het bij Finity zeker niet bewezen is, gezien het twteam 0 informatie mee geeft.
En als je dan een support aanmaakt omdat ze op 47 wel tweede kansen weggeven, krijg je doodleuk te horen dat er geen tweede kansen worden gegeven, dan kom je met bewijs aan en is het plots een 'misverstand'. Het moge duidelijk zijn dat het twteam echt te debiel voor woorden is in deze, en dus trek ik hun acties ook volledig in twijfel.
Trouwens, hoezo neemt iemand hem serieus? Hij heeft letterlijk alleen maar stabstammen in zijn sig staan.
Was deze beste man niet gaan rennen bij een mass van Finity op Debitum ofzo?
Waardoor die nieuwe speler erop ging, en hij het zogenaamd 'goed gedeffed' had, in Daap style is dat natuurlijk de fronten ramvol zetten zodat er geen dorpen verloren gaan.
De nieuwe speler kwam er door deze speler of zit ik mis?