Spotprenten

DeletedUser75798

Guest
Dat jullie salty zijn snap ik wel, als ze geen info vrij willen geven...
 

DeletedUser

Guest
Dat hoor ik bij iedereen ja. Onmacht. Zit me niet lekker :D

Ben er ook niet heel tevreden over. Maar kan dan ook oprecht niet zeggen dat ik ooit echt tevreden ben geweest met het team.

Dat jullie salty zijn snap ik wel, als ze geen info vrij willen geven...

Zelfs als ze wel info vrij hadden gegeven vond ik het niet raar dat we salty waren. Maar perm bans geven, supports sluiten en gewoon 0,0 reactie geven is gewoon belachelijk. In mijn ogen doe je dat ook alleen maar als je gewoon totaal schijt hebt (lekkere instelling als communitymanager), of als je geen poot hebt om op te staan en dus je ban niet kan verdedigen (lijkt me ook niet bepaald de bedoeling).
 

DeletedUser

Guest
Even van het w47 af telt hier ook wel :eek:

2hgr8f5.jpg


Credits naar dutchgangster :D denk dat we allemaal wel weten om welke spelers het gaan
 
Reactiescore
853
Jij bent echt te dom voor woorden he, niet iedereen heeft een illegaal script gebruikt. Ze hebben gebanned op bezit. Laat alleen maar zien dat je zoals ik verwachtte niet echt slim bent :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jij bent echt te dom voor woorden he, niet iedereen heeft een illegaal script gebruikt. Ze hebben gebanned op bezit. Laat alleen maar zien dat je zoals ik verwachtte niet echt slim bent :eek:

Eindelijk ze geven toe dat ze een script hebben:)

Hoezo zou je een illegaal script hebben als je hem niet gebruikt ? Volgensmij zijn jullie dan wel dom je download al iets wat illegaal is en dan gebruik je het niet eens:D
 
Reactiescore
660
Welk account speel je eigenlijk?
 
Reactiescore
1.075
het feit dat je het bezit zegt genoeg toch? je bezit geen script wat je niet gebruikt?
 
Reactiescore
853
Ik heb zeker scripts alleen gebruik ik ze zelf niet en heb ze ook uit gestaan. Er is een verschil tussen gebruiken en bezitten he.
 

DeletedUser72576

Guest
Bezit van wapens is illegaal maar zolang je ze niet gebruikt mag het?

Wat een rare vergelijking. Het gebruik van scripts is verboden op Tribalwars. Ik vind het ook vreemd dat ze bannen op bezit en ik vraag me eigenlijk ook af of dat wel zo gebeurd.
 
Reactiescore
1.075
mwha, ze krijgen eerder meldingen als het gebruikt word, ik denk niet dat innogames in je tampermonkey/greasemonkey kan of zelfs mag kijken.
Is er werkelijk door support gezegd dan dat ze het uit je tampermonkey hebben gehaald?
 
Reactiescore
853
Ja, als het groen in je tamper staat is het strafbaar. Zou dus betekenen dat ze alles in de gaten houden wat je doet. Maar als ik dan te horen krijg dat sommige accounts geunbanned worden gaan me de haren overeind staan.
 
Reactiescore
1.167
Ja, als het groen in je tamper staat is het strafbaar. Zou dus betekenen dat ze alles in de gaten houden wat je doet. Maar als ik dan te horen krijg dat sommige accounts geunbanned worden gaan me de haren overeind staan.

Dus ze kunnen met een bepaald programmatje of iets kijken in je tampermonkey? Dat is strafbaar lijkt me.
 
Reactiescore
853
Dat denk ik ook ja maar het zal. Ik hoorde dat sjeinen al redelijk gefucked is dus tenzij er een herstel zou komen ga ik niet eens meer spelen mocht sjeinen unbanned worden.
 
Reactiescore
1.075
Dus ze kunnen met een bepaald programmatje of iets kijken in je tampermonkey? Dat is strafbaar lijkt me.

strafbaar wellicht niet, aangezien je op de server van tw komt en daar dus de nodige regels moet volgen, maar het is allensinds vreemd :p
 

Deleted User - 487776907

Guest
Ja, als het groen in je tamper staat is het strafbaar. Zou dus betekenen dat ze alles in de gaten houden wat je doet. Maar als ik dan te horen krijg dat sommige accounts geunbanned worden gaan me de haren overeind staan.

Om vervolgens weer gebanned te worden vanwege groepsdruk die spelers uitoefenen op mods door ze 300 pms te sturen met hoe oneerlijk handelen met twee maten wel niet is... :(
 
Bovenaan