Spotprenten

DeletedUser3435

Guest
Beter geen skills maar wel een script dan beiden niet, toch krepox ! ;)
Zo heb ik het nog niet bekeken.. Maar goed, leuk dat je in functie van de andere spelers op TW die wel echt kunnen spelen scriptjes maakt! :D Heel Seau is je al dankbaar voor je aandeel hier, een extra scriptje zou de kers op de taart zijn! Haha jezus christus, en dan vragen mensen zich af waarom werelden zo snel afgelopen zijn tegenwoordig als je van die noobende malloten zoals jij hebt rondlopen die van hun account gaan rennen na 2 weken. Foeifoei
 

DeletedUser3435

Guest
Grootste is een beetje overdreven, toch wel een top 3 waard van spelers die zichzelf enorm overschatten. :D
 

DeletedUser73132

Guest
Ach, bekijk het positief, die nieuwe spelers zijn nog 100x erger. :D

Hoewel ze de eerste dag op het account nog vol goede moed waren getuige de onderstaande PM. :eek:
6cb27fda12f5c29e334cdd34e4939560.png
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Heb inderdaad al wat voorbij zien komen, stelletje pechvogels jullie :(

niet mijn fout dat jij een verdwijntruc doet. :D

Shit ey, ik zou er heel wat voor over hebben om ook spontaan zulke woordkeuzes te maken, 'verdwijntruc' :D:D:')
 

DeletedUser51467

Guest
We weten allemaal dat Vitae een stam is met perspectief. Brede groeimogelijkheden, optimistische kijk en vooral toekomstgericht. TheBlackSwan had een groeivoorstel gedaan aan bassienw terwijl hij vrolijk zijn stamgenoten zat aan te vallen. Hij had gelukkig wel het fatsoen om de persoon die hij aanviel zijn eigen groeiruimte te geven. Afijn, zeer prettig onderhandelen wanneer iemand je stamgenoot aanvalt maar wel het een en ander van jou wil hebben. Dat zal bassienw destijds ook ongetwijfeld hebben gedacht, geen wonder dat hij met Seau. in zee is gegaan. Ik heb in ieder geval de vrijheid genomen om TBS zijn voorstel te reconstrueren een week later.

Aanschouw het perspectief van Vitae in volle glorie. Tussen haakjes, let ook vooral op dat groene stukje, dat is ancient tomahawk. Ik blijf het optimistisch vinden, die groeistrook van mashup voor 4 dorpjes.
7b0bcc23c2e5645ee30de0789ebfab0d.png


Wat butthurt pm's zijn ook nooit verkeerd:
c0f8704faf5026b8b340bf8e775d3987.png


234c90d2529a4ae351fabb6b7836bf57.png

Mooie actie van Seau., maar met zo'n reactie als je bent zelf lelijk, vraag ik me toch af of die spotprent niet over Bassienw zelf gaat.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.740
Auch, vooral het feit dat ze toen nog niet eens half zo klein zijn als Seau, en momenteel ruim 4,2 keer zo klein. Dat terwijl seau maar één account heeft gerekruteerd.
 

DeletedUser76151

Guest
Jullie hadden 2x zoveel leden dus een 2x zo snelle groei zou normaal zijn geweest. Om te zien dat dit 4,2x is doet wel een beetje pijn :p
 
Bovenaan