Spotprenten

DeletedUser

Guest
topstammen bestaan niet, je hebt goede stammen en slechte stammen, elke wereld verschilt, een stam als break kan op zeg maar wereld 37 nu zomaar falen.
enige wat een topstam maakt is het p&p gehalte, en dit heeft ingame geen bepalende factor, zo zullen stammen die minder actief zijn op het AF ook minder vaak als topstam gezien worden.

Break zou hier niet falen. Het feit dat oud Break spelers hier tot de top van w37 behoren zegt al genoeg.

Wat is volgens jouw mening dan een top stam? Voor mij is dat een stam waar je als je aan een wereld denkt meteen aan linkt. Met deze insteek vind ik het interessant waarom je mental ook niet noemt. Misschien wordt Mental (onbewust of bewust) ook bij jou Glenn als de topstam van w37 gezien!

Een top stam is een stam die op een wereld met niveau een aanzienlijke prestatie neerzet. Bij een wereld met laag niveau (zoals w37) kan dan een matige stam als topstam worden gezien volgens jouw definitie. Dit gaat voor mij niet erg op. Top stammen zijn, in mijn opinie, bekende stammen binnen de tw community waar de betere spelers van de community hebben gespeeld.

Voor mij dus ook bijv. Sangu Dei |P| Creed! en mss ook Tanken (ik zou hier heel graag ook +/- tussen willen zetten maar helaas ontbrak het daar bij een paar spelers aan niveau :p)
 

DeletedUser60969

Guest
Dit gaat voor mij niet erg op. Top stammen zijn, in mijn opinie, bekende stammen binnen de tw community waar de betere spelers van de community hebben gespeeld.

Dus volgens jou kan een stam niet top zijn zonder dat er meerdere betere spelers van de community in zitten?
Feit is wel dat dit soort spelers meer ervaring hebben, maar ik weet ook zeker dat er spelers zijn die zich prima kunnen meten aan dit soort spelers alleen vaak onbekender zijn. Net als dat topspelers top zijn omdat ze op eerdere werelden goed zijn geweest, terwijl als je een speler treft op dat moment die niet op betere stammen op eerdere werelden hebben gespeeld misschien wel beter is. Persoonlijk vind ik dat je die 2 dingen ook los moet zien, en niet teveel moet kijken naar het verleden om te bepalen wie er top is en wie niet.

Voor mij is Mental dan ook de topstam van W37 om eerlijk te zijn, al de hele wereld een stabiele factor :p
 
Reactiescore
239
de09487b6f.pn


Forum ziet er al wat beter uit.
 
Reactiescore
1.075
Break zou hier niet falen. Het feit dat oud Break spelers hier tot de top van w37 behoren zegt al genoeg.

feit dat de break en |P| spelers aan de verliezende kant staan zegt ook al genoeg toch?:D
 
Reactiescore
1.367
feit dat de break en |P| spelers aan de verliezende kant staan zegt ook al genoeg toch?:D

Hebben die genoemde spelers niet accountjes overgenomen van anderen?
In mental spelen op vrijwel ieder acc nog de oude speler, en bij story kun je dat niet zeggen (tompeter zijn woorden niet die van mij)
 
Reactiescore
1.075
Hebben die genoemde spelers niet accountjes overgenomen van anderen?
In mental spelen op vrijwel ieder acc nog de oude speler, en bij story kun je dat niet zeggen (tompeter zijn woorden niet die van mij)

precies :)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
feit dat de break en |P| spelers aan de verliezende kant staan zegt ook al genoeg toch?:D

Hoezo? De meeste spelers van Break en Phalanx hebben hier nieteens front, als ik aan het front zou liggen zou ik ook gewoon rapen.
Dom argument.
Hebben die genoemde spelers niet accountjes overgenomen van anderen?
In mental spelen op vrijwel ieder acc nog de oude speler, en bij story kun je dat niet zeggen (tompeter zijn woorden niet die van mij)

Maakt dat uit dan? Totaal irrelevant zoals al jouw reacties.
 

DeletedUser72524

Guest
Maakt dat uit dan? Totaal irrelevant zoals al jouw reacties.

Dat maakt zeker uit en is dus daarom relevant! De originele oprichters van een account hebben (meestal) meer liefde voor hun eigen account en daardoor er meer voor over. Wat zeker ten goede zal doen voor de motivatie en ook het doorzettingsvermogen voor het account!
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Dat maakt zeker uit en is dus daarom relevant! De originele oprichters van een account hebben (meestal) meer liefde voor hun eigen account en daardoor er meer voor over. Wat zeker ten goede zal doen voor de motivatie en ook het doorzettingsvermogen voor het account!

Fout, als er nieuwe spelers op komen, willen deze zich graag bewijzen aan de stam, dus gaan ze meer moeite doen. Ik ken tal van spelers die op hun eigen account zitten maar het toch beu worden.
 
Reactiescore
1.075
Hoezo? De meeste spelers van Break en Phalanx hebben hier nieteens front, als ik aan het front zou liggen zou ik ook gewoon rapen.
Dom argument.


Maakt dat uit dan? Totaal irrelevant zoals al jouw reacties.

er zijn genoeg break en |p| spelers met front hoor, en zo niet hebben ze dit wel via vv's normaal gezien dan :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Enkel Pim zit er van |P|:p. Ik, Daniël en Glenn zijn Break.

Edit, Patrick ook van |P|
 
Reactiescore
1.367
Het is relevant omdat er word gezegd dat deze spelers hier niet zouden falen, zij hebben de accounts niet opgericht en zouden mogelijk nooit op eigen account zo ver gekomen zijn.
 
Bovenaan