Spotprenten

DeletedUser

Guest
Die is er ook. :mad::mad::cool: Tussen Bartje en Glenn. Een echte top love Story.:cool:

Love-Story-of-a-Young-Man-005.jpg

Glenn is de rechter neem ik aan?
 

DeletedUser

Guest
Dat lijkt een beetje op een retorische vraag!
Hij zit namelijk nog steeds in een top stam, genaamd: Mental!

Mental een top stam noemen, het moet niet gekker worden.

Je mag me aanspreken met meneer, of uwe hoogheid.

En misschien als je eens naar mijn handtekening kijkt.. Wat is lezen toch weer moeilijk

Ja daar zie ik er niet direct één staan, dus dan houden we het op geen?
 
Reactiescore
1.367
Prima, alsof dat ook maar enige waarde heeft ;)

Maare, ontopic graah
 

DeletedUser81928

Guest
story is geen top stam mental ook niet. Geen stam op w37 daarvoor had er in het begin heel anders gekrekruteerd moeten worden
 

DeletedUser26931

Guest
story is geen top stam mental ook niet. Geen stam op w37 daarvoor had er in het begin heel anders gekrekruteerd moeten worden

Met de eerst 5 woorden ben ik het geheel eens. Dat is toch al een begin om tot een betere verstandhouding te komen daar ik het meestal helemaal niet met je eens ben :)
 

DeletedUser72524

Guest
story is geen top stam mental ook niet. Geen stam op w37 daarvoor had er in het begin heel anders gekrekruteerd moeten worden

Wat is volgens jouw mening dan een top stam? Voor mij is dat een stam waar je als je aan een wereld denkt meteen aan linkt. Met deze insteek vind ik het interessant waarom je mental ook niet noemt. Misschien wordt Mental (onbewust of bewust) ook bij jou Glenn als de topstam van w37 gezien!
 

DeletedUser69389

Guest
Met de eerst 5 woorden ben ik het geheel eens. Dat is toch al een begin om tot een betere verstandhouding te komen daar ik het meestal helemaal niet met je eens ben :)

Wat is volgens jouw mening dan een top stam? Voor mij is dat een stam waar je als je aan een wereld denkt meteen aan linkt. Met deze insteek vind ik het interessant waarom je mental ook niet noemt. Misschien wordt Mental (onbewust of bewust) ook bij jou Glenn als de topstam van w37 gezien!

Zowel Mental als Story zijn gewoon nietszeggende stammen voor mensen die wereld 37 niet volgen. Het heeft niet de allure van een Sangu, Dei, Phalanx, Break of Creed.;)
 
Reactiescore
581
Mooi dat wij geen topstam zijn... ik vraag mij dan wel gelijk af... wat dat zegt over jullie, zodra we Story verslagen hebben.
 

DeletedUser81928

Guest
Wat is volgens jouw mening dan een top stam? Voor mij is dat een stam waar je als je aan een wereld denkt meteen aan linkt. Met deze insteek vind ik het interessant waarom je mental ook niet noemt. Misschien wordt Mental (onbewust of bewust) ook bij jou Glenn als de topstam van w37 gezien!

haha :p

Nee een topstam is voor mij een stam met spelers die allereerst een goede reputatie binnen de comunity hebben.
Die p&p tot in de puntjes beheersen, en de stam waar je na een paar jaar nog aan terug denkt als je een rijtje topstammen gaat noemen zoals we nu doen met sangu, phalanx en break.
 

DeletedUser72524

Guest
haha :p

Nee een topstam is voor mij een stam met spelers die allereerst een goede reputatie binnen de comunity hebben.
Die p&p tot in de puntjes beheersen, en de stam waar je na een paar jaar nog aan terug denkt als je een rijtje topstammen gaat noemen zoals we nu doen met sangu, phalanx en break.

Reputatie is alleen een punt die je opbouwt door imagoverbetering. En imago kan je maken! Natuurlijk zal ik niet beweren dat Mental een topstam is, noch Story. Maar wil alleen zeggen dat ik jouw definitie van een topstam scheef vindt:smile:
 

DeletedUser81928

Guest
jij bent een egomeeuwis btw ik ben bruin dus doe dan op zijn minst een chocobaby
 
Reactiescore
1.075
topstammen bestaan niet, je hebt goede stammen en slechte stammen, elke wereld verschilt, een stam als break kan op zeg maar wereld 37 nu zomaar falen.
enige wat een topstam maakt is het p&p gehalte, en dit heeft ingame geen bepalende factor, zo zullen stammen die minder actief zijn op het AF ook minder vaak als topstam gezien worden.
 

DeletedUser72524

Guest
topstammen bestaan niet, je hebt goede stammen en slechte stammen, elke wereld verschilt, een stam als break kan op zeg maar wereld 37 nu zomaar falen.
enige wat een topstam maakt is het p&p gehalte, en dit heeft ingame geen bepalende factor, zo zullen stammen die minder actief zijn op het AF ook minder vaak als topstam gezien worden.

Amen, dit bedoelde ik ook!
 

DeletedUser68973

Guest
Wij zijn samen de topstam van w37. Wij hebben voldoen aan alle eisen die Glenn hier vernoemd imago etc. Als iemand aan w37 denkt, denkt die aan Repelsteeltje en Ethnocentric :cool:

Mooie post, vat goed de geschiedenis van w37 samen
 
Bovenaan