Spotprenten

Deleted User - 44652

Guest
Bump :) Is wel leuk en anders kijk je ff op w19 daar gaat het nu lekker.
VOor onderwerpen kan je ook AF (W24) gerelateerde spotprenten maken.

Zaletio, voor spotprent kan jij nu natuurlijk die acties van Tanken gebruiken ;)
 

DeletedUser26046

Guest
Tijd voor een bumpje:

hokuznoob.png
 

DeletedUser63286

Guest
Als hokuz zo veel macht heeft dat leden hem verplicht gaan joine dan is hij wel super pro :cool:
 

DeletedUser26046

Guest
Goeie comeback, 'jaloezie' :eek:.
Alsof ik ooit nog bij Hokuz in de stam zou willen...

Als hokuz zo veel macht heeft dat leden hem verplicht gaan joine dan is hij wel super pro :cool:

Ai zo voel ik me nu precies inderdaad. :rolleyes:

Ochja hiij heeft jullie inderdaad erg knap bespeelt, daar is geen twijfel over mogelijk. Hij wordt afgewezen voor Sweet!, dus richt hij maar een nieuwe stam op en neemt de top van Sweet! aan. En Facta gaan we niet eens over beginnen.

Volgens mij had ik al eerder vermeld hoeveel afkeer ik heb van die internnoobjes daar :)?
 

DeletedUser62433

Guest
Om het bespelen te noemen sla je de plank toch wel mis :eek: Sweet! zat op zijn gat met nog maar 6/7 actievelingen zelfs na co-project. De nieuwe stam was uiteindelijk een goed initiatief van enkele spelers waaronder een Sweet! speler. Dus niet alleen van Hokuz.

En ja zulke reacties getuigen van jaloezie :p
 

DeletedUser26046

Guest
Om het bespelen te noemen sla je de plank toch wel mis :eek: Sweet! zat op zijn gat met nog maar 6/7 actievelingen zelfs na co-project. De nieuwe stam was uiteindelijk een goed initiatief van enkele spelers waaronder een Sweet! speler. Dus niet alleen van Hokuz.

En ja zulke reacties getuigen van jaloezie :p

Hmm ik heb andere verhalen gehoord, waarbij vooral Drakenslager heel erg slecht uit de verf kwam. En nee, ik zou nooit, en dan ook werkelijk nooit onder Hokuz' leiding kunnen spelen.

Dat is ook hetgene wat me zo verbaasd. Toen Tanken Hokuz' aannam waren de reacties van voor w16 spelers erg negatief. Hokuz was een arrogante zak die alleen aan zichzelf dacht. Daarin bleken ze gelijk te hebben.

Dus wat doe je dan? Juist je, je leaved je eigen stam en gaat in een stam onder Hokuz' leiding zitten. Tja dan vraag ik me toch echt af van sommige of ze nadenken. En dan met opmerkingen komen als 'nee hoor Hokuz is niet mijn leider / baas' is ook weer zo hypocriet.
 

DeletedUser62448

Guest
Hmm ik heb andere verhalen gehoord, waarbij vooral Drakenslager heel erg slecht uit de verf kwam. En nee, ik zou nooit, en dan ook werkelijk nooit onder Hokuz' leiding kunnen spelen.

Dat is ook hetgene wat me zo verbaasd. Toen Tanken Hokuz' aannam waren de reacties van voor w16 spelers erg negatief. Hokuz was een arrogante zak die alleen aan zichzelf dacht. Daarin bleken ze gelijk te hebben.

Dus wat doe je dan? Juist je, je leaved je eigen stam en gaat in een stam onder Hokuz' leiding zitten. Tja dan vraag ik me toch echt af van sommige of ze nadenken. En dan met opmerkingen komen als 'nee hoor Hokuz is niet mijn leider / baas' is ook weer zo hypocriet.

Wie zegt dat Hokuz de leiding op zich neemt?:confused:
 

DeletedUser62433

Guest
Hmm ik heb andere verhalen gehoord, waarbij vooral Drakenslager heel erg slecht uit de verf kwam. En nee, ik zou nooit, en dan ook werkelijk nooit onder Hokuz' leiding kunnen spelen.

Dat is ook hetgene wat me zo verbaasd. Toen Tanken Hokuz' aannam waren de reacties van voor w16 spelers erg negatief. Hokuz was een arrogante zak die alleen aan zichzelf dacht. Daarin bleken ze gelijk te hebben.

Dus wat doe je dan? Juist je, je leaved je eigen stam en gaat in een stam onder Hokuz' leiding zitten. Tja dan vraag ik me toch echt af van sommige of ze nadenken. En dan met opmerkingen komen als 'nee hoor Hokuz is niet mijn leider / baas' is ook weer zo hypocriet.

Drakenslager was idd ook iemand die hierin het initiatief nam. De beste man werd minder actief en spelplezier was minder geworden, mede doordat Sweet! op zijn gat lag. Dat hij zo abrupt de nieuwe stam begon met andere initatief nemers waaronder Hokuz Vonden wij zeker niet cool, maar heeft voor hem spelplezier terug gebracht en een frisse nieuwe start voor meerdere spelers.

Ik weet dat je graag wilt geloven dat hokuz de leiding heeft, hij heeft echter met meerdere het initiatief genomen en er wordt nu intern overlegd over hoe we de leiding in de nieuwe stam gaan vormgeven.

Ps: het is maar een onlinespel dus stop met dat azijnzeiken op Hokuz nu eens. Iedereen weet nu wel dat je hem een arrogante gast vindt. deal with it.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind hem ook arrogant, maar hij is ook een goed stamgenoot. Ik kan niet met hem overweg maar als stamgenoot is het een zeer goed speler.

Je hebt verhalen gehoord. Zeg het is lieve schat, welke?
 

DeletedUser

Guest
Ik wil even verduidelijken dat ik, noch mijn co de spotprent van Zaletio getekend hebben en ik het zou appreciëren mocht Zaletio onze accountnaam eruit filteren :mad:
 

DeletedUser60138

Guest
HoKuZ al het vast waarderen dat hij wordt afgebeeld als Hamid Karzai
 

DeletedUser62448

Guest
HoKuZ al het vast waarderen dat hij wordt afgebeeld als Hamid Karzai

Hokuz word voor van alles uitgemaakt & afgebeeld, Maar daar staat hij niet stil bij, hij leeft zich uit op Tanken IG.
Isidorus blijft er wel stil bij staan, komt er telkens op terug & IG groeit die voor geen meter meer:p
 
Bovenaan