- Reactiescore
- 2.878
Laatst bewerkt:
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Je begrijpt niet hoe het zó moeilijk is om te stoppen. Dit spel was groot in de tijden dat de andere spellen minstens even erg waren qua graphics en alles.
Nu kan je zelfs een virtual reality bril opzetten zodat het levensecht lijkt alsof je verwend wordt door Lana Rhoades en Luna Star. Jullie begrijpt wel welke keuze ik heb gemaakt en waar ik nu mijn vrije avonden mee bezig hou.
omegle idd ik zie je daar vakerJe begrijpt niet hoe het zó moeilijk is om te stoppen. Dit spel was groot in de tijden dat de andere spellen minstens even erg waren qua graphics en alles.
Nu kan je zelfs een virtual reality bril opzetten zodat het levensecht lijkt alsof je verwend wordt door Lana Rhoades en Luna Star. Jullie begrijpt wel welke keuze ik heb gemaakt en waar ik nu mijn vrije avonden mee bezig hou.
Je vergeet w85 ook nog niggeltje
Het is dat hij nu eens echt met mij kan spelen :smirk:
Np, binnen 2 weken weer top 25 grtkes.
? ik ben 85 niet gestart, alleen 2 slechte massa's gedeffed. Speelde andere mensen op QIDJe vergeet w85 ook nog niggeltje
PEEPEE farm is niet start, gr JensFeitelijk onjuist, je bent wel gestart gr lord