Spotprenten W79

Reactiescore
767
is dit weer een schreeuw om aandacht? :redface:

Probeer gewoon dagelijks wat plaatjes te posten ipv beetje geforceerd 10 memes op een uurtje te posten.
Afgelopen weekend kwam namelijk nog al cringe over ;)
ongesteld?
 
Reactiescore
677
is dit weer een schreeuw om aandacht? :redface:

Probeer gewoon dagelijks wat plaatjes te posten ipv beetje geforceerd 10 memes op een uurtje te posten.
Afgelopen weekend kwam namelijk nog al cringe over ;)

Maak ik hieruit op dat je toch ons doel steunt; namelijk het weer actief maken van het spotprenten forum?
 
Reactiescore
487
Maak ik hieruit op dat je toch ons doel steunt; namelijk het weer actief maken van het spotprenten forum?
Tuurlijk, spotprenten is ieders favoriete toppic. echter als je dan telkens ziet dat het een beetje circle jerk en spotprenten om maar spotprenten te posten is dan kan je er beter wat minder, maar wel, kwalitatieve maken.
 
Reactiescore
677
Tuurlijk, spotprenten is ieders favoriete toppic. echter als je dan telkens ziet dat het een beetje circle jerk en spotprenten om maar spotprenten te posten is dan kan je er beter wat minder, maar wel, kwalitatieve maken.

Soms moet je om iets onder de ogen te brengen er eerst ook veel aandacht aan besteden. Dat was mijn idee althans, eerst werd hier bijna een maand niets gepost en toen in korte tijd veel. Ik hoop dat mensen daardoor weer vaker juist een spotprent maken als er iets gebeurt op de wereld.
 
Reactiescore
166
Reactiescore
1.918
Reactiescore
919
Well we gingen er vanuit dat wij fake target waren & Villa real! alleen de hoeveelheid edels die binnen kwamen heeft me zeker laten twijfelen, zeker nog zo early game! ging er niet vanuit dat Act over 100+ edels beschikte in totaal... was netjes gedaan! jammer dat we geen Nood-VV hadden staan van villa, lesje geleerd.

Geen 100+ Hoor :)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
wouter ik lees mee en ik kan je zeggen dat ik niet blij ben
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.020
rob het is schandalig hoe marcel deze dolk in onze ruggen deponeert het lijkt me dat we niet meer kunnen pikken
 
Reactiescore
1.918
mijn excuses ik weet niet wat me overkwam
 
Reactiescore
449
Reactiescore
508
Wouter zegt waar het op neer komt en laat zijn hart de vrije loop. Jaloerse bokken zoals Rob wil ik niets mee te maken hebben.
 
Bovenaan