Spotprenten W79

Reactiescore
19
Ben nu wel benieuwd maar her verhaal van @Martieniio93

Wij werden beschuldigd van een stab, omdat we via John Baron Smokescreen benaderd zouden hebben.
Echter heeft John Baron het verhaal enorm aangedikt, omdat wij enkel met John Baron contact hebben gehad om hem te recruiten.
Smokescreen zat toen al in Wolves en dan gaan wij niet hem proberen te recruiten.

Verder werd ook verteld door hem dat hij met of voor ons een aanvalsplan aan het maken was.
Hij had enkel contact met 1 van onze spelers, maar daarin is nooit Smokescreen benoemd, nog het maken van eens aanvalsplan.
Enkel dat hij ons zou joinen en gestackd zou worden.
 
Reactiescore
736
Reactiescore
271
Wij werden beschuldigd van een stab, omdat we via John Baron Smokescreen benaderd zouden hebben.
Echter heeft John Baron het verhaal enorm aangedikt, omdat wij enkel met John Baron contact hebben gehad om hem te recruiten.
Smokescreen zat toen al in Wolves en dan gaan wij niet hem proberen te recruiten.

Verder werd ook verteld door hem dat hij met of voor ons een aanvalsplan aan het maken was.
Hij had enkel contact met 1 van onze spelers, maar daarin is nooit Smokescreen benoemd, nog het maken van eens aanvalsplan.
Enkel dat hij ons zou joinen en gestackd zou worden.

Zeg het niet graag,
maar is dit dan toch het einde van John baron?
 
Reactiescore
77
Wij werden beschuldigd van een stab, omdat we via John Baron Smokescreen benaderd zouden hebben.
Echter heeft John Baron het verhaal enorm aangedikt, omdat wij enkel met John Baron contact hebben gehad om hem te recruiten.
Smokescreen zat toen al in Wolves en dan gaan wij niet hem proberen te recruiten.

Verder werd ook verteld door hem dat hij met of voor ons een aanvalsplan aan het maken was.
Hij had enkel contact met 1 van onze spelers, maar daarin is nooit Smokescreen benoemd, nog het maken van eens aanvalsplan.
Enkel dat hij ons zou joinen en gestackd zou worden.

Geen idee vanwaar je haalt dat wij zoiets zien als stab ? John Barron daarentegen is inderdaad een vuile stabber en ik vind jullie een stelletje zieligaards voor het clusterfucken, maar van stabben is hier imo geen sprake.
 
Reactiescore
19
Misschien noemen jullie het niet direct een stab vanuit ons, maar we hadden er ook niks mee te maken :confused2:

1617022051685.png
1617022096765.png

Geen idee vanwaar je haalt dat wij zoiets zien als stab ? John Barron daarentegen is inderdaad een vuile stabber en ik vind jullie een stelletje zieligaards voor het clusterfucken, maar van stabben is hier imo geen sprake.
 
Reactiescore
473
Al de 2e keer dat ik hoor dat die klok stam zig niet aan een NAP houd.
 
Reactiescore
81
Oke dus jullie van de stam grond vielen ons eerst aan, gooien alle leden buiten die dorpen verliezen zonder hen os te bieden. Vervolgens intern je de overschot van je leden en ga je bij DST een stam waar wij een NAP mee hebben die jullie zomaar recruit zonder dit met ons te overleggen. Overigens een stam die zijn eigen bg edelt.. en dan durf je hier nog te posten dat we ons niet aan een nap houden? Waar slaat dit op man ik wist al dat je erg laag viel witchking maar nu raak je toch echt de bodem..
 
Reactiescore
11
Wel leuk dat jij zodra je stammetje werd aangevallen een veilig plekje hebt gekregen in DST, niet? Zo hoef je je natuurlijk helemaal niet meer zorgen te maken over of je goed bent of niet, je staat immers toch onder een grotere stam.
Ik was al ruim daarvoor in gesprek met DST maargoed wat maakt t uit...
 
Reactiescore
11
Gast waar zijn jullie nu zelf mee bezig dan? Ff lekker dorpen Kata'en van ons. Vervolgens snap ik niet dat een stam zomaar jullie recruit, terwijl we afspraken hebben. Gewoon zonder te communiceren van ja wij willen graag die mensen rekruteren zijn jullie het daar mee eens? Maar nu zetten jullie ons vast en wij hadden toch echt duidelijke afspraken over wie waaronder zou blijven.

-edit
Dan nog niet te spreken over het gewoon internen van spelers die zorgen dat je niet hard genoeg wint. Is een eerlijk spel, maar niet met het gegeven dat je vervolgens op deze manier vervolgt.

Ik weet niks van kata's wie deed dat dan?
 
Reactiescore
9
Wel leuk dat jij zodra je stammetje werd aangevallen een veilig plekje hebt gekregen in DST, niet? Zo hoef je je natuurlijk helemaal niet meer zorgen te maken over of je goed bent of niet, je staat immers toch onder een grotere stam.

hahaha zelfde als witch, was al langer in gesprek. En zijn niet eens aangevallen, overstap was daarvoor al gemaakt
 
Reactiescore
11
Maare waarom hield jij je zelf eigenlijk niet aan de NAP regels die opgesteld waren? En dan heb ik het over VOOR wij de NAP van DST geschonden hebben.

-Edit
EN nee misschien vind mijn dokter dit niet goed voor mij om zo te reageren, maar ja COVID...

Ik wist niks van een NAP, wanneer heb ik die geschonden dan?
 
Reactiescore
81
Je studeert helemaal geen geneeskunde die grap heb je al eens geprobeerd heeft toen ook niet gewerkt, en hoezo kom je op het AF zagen over het verbreken van een NAP als jij eerst een dorp van mij in neemt (waar je een hele week voor nodig had) en vervolgens 5 dagen later bij onze NAP joined en dan hier komt halen dat we je aanvallen..
 
Reactiescore
11
Je studeert helemaal geen geneeskunde die grap heb je al eens geprobeerd heeft toen ook niet gewerkt, en hoezo kom je op het AF zagen over het verbreken van een NAP als jij eerst een dorp van mij in neemt (waar je een hele week voor nodig had) en vervolgens 5 dagen later bij onze NAP joined en dan hier komt halen dat we je aanvallen..

Jullie waren constant aanvallen op onze 4 mannetjes bij jullie in de buurt aan t gooien.
 
Bovenaan