Spotprenten topic

Reactiescore
974
Nuja eric is 3x genoemd totaal in pm’s. Normaal negeerde we elke pm gewoon netjes.
 
Reactiescore
1.094
Afgeziens van Taart's algehele hypocriete houding natuurlijk. Want jullie hadden ze al afgewimpeld voor jullie join, en toen wilde ze alsnog met mijn acc (& Space) door op Optic en -V-. Pas na jullie join draaiden ze zelf de kaarten om, hetgeen ze eerder in minachtig trokken toen Space en -V- dat deden.

Maar dat negeren we, want alles is toegestaan als je voor de winst wil gaan toch
 

DeletedUser81386

Guest
tot team SoL's verdediging, Erics zijn nu eenmaal cocky mensen, geeft dus wel een legit reden om niet te antwoorden
 
Reactiescore
1.094
Maar dan met 5 front accs nog geen dorp echt kunnen pakken. Damn, feelsbadman
 

Deleted User - 487694086

Guest
Sorry maar met zo'n 1c spam kan je dit soort prenten beter achterwege laten.
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
660dd68157b3e47746c1fc6e5202a135.png


Gaat goed ja!
Want met 1c incs zijn dodgefouten oke
Jij hebt jezelf in de afgelopen classics alles behalve bewezen als het om deffen gaat. Ik denk dat ik de waarheid spreek als ik zeg dat elke speler aan jullie kant, met uitzondering van Lukas, al gerend was met het aantal incs dat SoL te verduren krijgt en het bijbehorende front.
 
Reactiescore
2.303
Jij hebt jezelf in de afgelopen classics alles behalve bewezen als het om deffen gaat. Ik denk dat ik de waarheid spreek als ik zeg dat elke speler aan jullie kant, met uitzondering van Lukas, al gerend was met het aantal incs dat SoL te verduren krijgt en het bijbehorende front.

Wat bedoel je?
Prof was niet rennen door incs maar is gestabbed door hein?
TUF had liefdes problemen toen we hem clearden?
Bloody pakte net 20 dorpen van Leonpold dus mag ze gerust instant weer verliezen!
Erik was er toevallig niet.
Onlyfair vroeg vv dus dit telt niet!
En dan geheel optic die al gerekt is? Hoeveel originele spelers zitten daar nog ?

Denk idd dat Lucas MVP van de wereld is om iets recht te houden daar ;)

triesten boel
 

Deleted User - 487694086

Guest
Taart komt hier memen, zou zelf eens iets laten zien ipv alleen het 1c spammen. Er is niks goeds uitgekomen, behalve vanuit Lukas die vv doet. Wat een stam zeg.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hahahaha mats niet zo salty omdat je niet kan dodgen noob
 

DeletedUser80640

Guest
660dd68157b3e47746c1fc6e5202a135.png


Gaat goed ja!

Jij hebt jezelf in de afgelopen classics alles behalve bewezen als het om deffen gaat. Ik denk dat ik de waarheid spreek als ik zeg dat elke speler aan jullie kant, met uitzondering van Lukas, al gerend was met het aantal incs dat SoL te verduren krijgt en het bijbehorende front.
Zo n vooroordeel word niet gewaardeerd :(
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Cringen in de zin van dat dit niet echt spotbaar is aangezien de hoeveelheids incs ze te verwerken kregen - en deze rapportjes het hoogtepunt van de massa was? Want dan zitten wij op dezelfde golflengte pimmermans!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Cringen in de zin van dat dit niet echt spotbaar is aangezien de hoeveelheids incs ze te verwerken kregen - en deze rapportjes het hoogtepunt van de massa was? Want dan zitten wij op dezelfde golflengte pimmermans!

We zitten op de zelfde golflengte, en kut Tuur
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
660dd68157b3e47746c1fc6e5202a135.png


Gaat goed ja!

Jij hebt jezelf in de afgelopen classics alles behalve bewezen als het om deffen gaat. Ik denk dat ik de waarheid spreek als ik zeg dat elke speler aan jullie kant, met uitzondering van Lukas, al gerend was met het aantal incs dat SoL te verduren krijgt en het bijbehorende front.

als je t wil weten, ik heb gedeffed waar ik kon, ook in een situatie waar je me voor gek zou uitmaken. Ik ben aangenomen als “backup co” en kon t alleen opknappen toen de eerste massa kwam aangezien de nacht co niks had gezet en Jan pleite was.

vervolgends met nieuwe spelers er bij ben ik er af gekickt aangezien ik als “back up co” te weinig logte. Al heel lang terug...

Dus leuk wat dingen roepen uit t niks, maar dat maakt mijn stelling nogsteeds relevant. Als dit berichten tov optic waren geplaatst had heel Leon hier namelijk lekker de spot mee gehad, arrogant ding ben je ook :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Met die gigantische overmacht, nog steeds 80 dorpen achterstaan op ons is een schande van de hoogste graad.

Die grote smoelen die Marter dan nog heeft, daar snap je al helemaal niks van. Dat zijn runners pur sang.
 

Deleted User - 487957763

Guest
Met die gigantische overmacht, nog steeds 80 dorpen achterstaan op ons is een schande van de hoogste graad.

Die grote smoelen die Marter dan nog heeft, daar snap je al helemaal niks van. Dat zijn runners pur sang.
Wie/waar heeft Marter dan een grote mond?
 
Bovenaan