Spotprenten topic

Reactiescore
2.303
En jullie subtiele pogingen die mislukt zijn El prof aan jullie kant te krijgen.

Denk niet dat we ooit ergens Erik bij ons in de stam gevraagd hebben?
Denk dat het eerder Erik was die met alles en iedereen wou samenwerken tegen spelers zoals Erik van V.


op het hoogtepunt had Professor met al zijn fronten een nap uitgenomen met Seventh.
 

DeletedUser80235

Guest
Ik heb er nooit een geheim gemaakt dat ik veel NAP's heb, als stamloze speler moet je wat hé. Ik was gewoon lekker aan het turtelen tegen Yoshi/optic en mn kans aan het afwachten... Optic was namelijk eerst de stam die geen samenwerking met mij wilde (Ja dat lees je goed)

Tot ik hoorde dat jullie van plan waren de NAP tussen ons te verbreken. Toen had ik mijn target gevonden en ben ik snel van plan geswitched. Jullie reageren nu als gebeten honden en dat vind ik vrij vermakelijk. Ik verspreid af en toe was misinformatie hier en daar en de hel breekt los. Daar geniet ik gewoon van.

Of mn beschuldigingen naar jullie adres nou waar zijn of niet, jullie reactie bevestigd die eerder dan dat ze het tegendeel bewijzen. Het blijft gewoon mooi.
 
Reactiescore
2.303
Ik heb er nooit een geheim gemaakt dat ik veel NAP's heb, als stamloze speler moet je wat hé. Ik was gewoon lekker aan het turtelen tegen Yoshi/optic en mn kans aan het afwachten... Optic was namelijk eerst de stam die geen samenwerking met mij wilde (Ja dat lees je goed)

Tot ik hoorde dat jullie van plan waren de NAP tussen ons te verbreken. Toen had ik mijn target gevonden en ben ik snel van plan geswitched. Jullie reageren nu als gebeten honden en dat vind ik vrij vermakelijk. Ik verspreid af en toe was misinformatie hier en daar en de hel breekt los. Daar geniet ik gewoon van.

Of mn beschuldigingen naar jullie adres nou waar zijn of niet, jullie reactie bevestigd die eerder dan dat ze het tegendeel bewijzen. Het blijft gewoon mooi.

Gaat mij daarom toch allemaal niet? Ik regeer gewoon op het feit dat wij jou niet in onze stam wouden krijgen en iedereen denkt van wel?
Denk dat we daar wel kansen genoeg voor gehad hadden als we dat echt gewild hadden niet?

Heb je al meermaals gezegd dat ik het normaal zou vinden moest je V of een andere stam zou joinen.
Wie zei je btw dat wij een nap zouden verbreken? Had ik dan niet eerst die BB dorpen gepakt in plaats van jou de tijd te geven :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
"ik verspreid wat misinformatie", noemen ze ook wel liegen. Maar dat je vrij hypocriet bent in je berichten is ook al niet onopgemerkt gebleven helaas
 
Reactiescore
460
Ben benieuwd naar de subtiele pogingen voor el prof!
Denk niet dat we ooit ergens Erik bij ons in de stam gevraagd hebben?
Ik verspreid af en toe was misinformatie hier en daar en de hel breekt los.
In de stam vragen of aan jullie kant willen hebben is niet hetzelfde. Maargoed neem mijn woorden daarover bij deze terug.
Alsnog vind ik die reactie van Rob vrij ongepast als je kijkt naar jullie eigen acties.
 
Reactiescore
2.303
In de stam vragen of aan jullie kant willen hebben is niet hetzelfde. Maargoed neem mijn woorden daarover bij deze terug.
Alsnog vind ik die reactie van Rob vrij ongepast als je kijkt naar jullie eigen acties.
Onze eigen acties? :p
 
Reactiescore
460
Hij praat over een nap die er niet eens was, en blamed ons over BGs. Terwijl jij mij een voorstel deed samen V weg te spelen. Lijkt me nogal overkill :p
 
Reactiescore
1.089
Nap met space is er nooit geweest lol.
En ja nu heeft onze stam eindelijk een safe wat die daarvoor niet had, welke jullie in overvloed hebben.
En jullie subtiele pogingen die mislukt zijn El prof aan jullie kant te krijgen.
Of moet ik het ook hebben over die aanvraag vanuit Panda om samen met Optic V weg te spelen ? Terwijl jullie dmv recruits en interns van de stam Rain al een kwantitatieve voorsprong hebben op de rest van de wereld.
Ja ik heb inderdaad gelijk ;)


No offense, maar Panda heeft 2 recruits gedaan en Optic al 3 binnenkort 4. De subtiele pogingen zijn slechts het contact wat Bas en Rob hadden met hun (ex) stamgenoten/co's die op El prof spelen? Ik vind het allemaal wel wat overtrokken eerlijk gezegd.
 
Reactiescore
460
No offense, maar Panda heeft 2 recruits gedaan en Optic al 3 binnenkort 4. De subtiele pogingen zijn slechts het contact wat Bas en Rob hadden met hun (ex) stamgenoten/co's die op El prof spelen? Ik vind het allemaal wel wat overtrokken eerlijk gezegd.
Ja en de 3de is een intern geworden, mirror ? En van el prof heb ik al teruggetrokken.
Ik ontken dat trouwens ook niet maar als rob gaat bs'en over een NAP die er obviously niet was.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Als mirror zegt "ik stop neem men dorpen maar", gevolgd door "ga maar naar Panda dat is beter voor jullie" tegen Phuture Noize, in wat voor categorie zou je die actie dan precies steken met het gevolg wij geen uitspraken mogen doen over andere acties?

En dan mag de NAP met space er misschien nooit geweest zijn, mij ga je niet wijsmaken dat er niet uitbundig aan diplomatie is gedaan om jullie even op adem te laten komen :tongue:
 
Reactiescore
460
Als mirror zegt "ik stop neem men dorpen maar", gevolgd door "ga maar naar Panda dat is beter voor jullie" tegen Phuture Noize, in wat voor categorie zou je die actie dan precies steken met het gevolg wij geen uitspraken mogen doen over andere acties?

En dan mag de NAP met space er misschien nooit geweest zijn, mij ga je niet wijsmaken dat er niet uitbundig aan diplomatie is gedaan om jullie even op adem te laten komen :tongue:
Jij mag wel uitspraken doen maar bent daarom niet in het recht te blamen over de gemakzucht van andere stammen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten :p

En dat klopt dat is nooit ontkent geweest haha.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
En dan mag de NAP met space er misschien nooit geweest zijn, mij ga je niet wijsmaken dat er niet uitbundig aan diplomatie is gedaan om jullie even op adem te laten komen :tongue:

Ja gek he? 'Jullie doen aan diplomatie omdat je anders rip was, soooo stupidddd omgggg'.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Waarom doe je zo salty?
 
Reactiescore
99
Dat mirror ermee stopt begrijp ik goed.
Dat jullie nadien de dorpen opedelen snap ik ook.
Maar dat mirror nu nog 1 10k dorp heeft en 20+ bb dorpen aan het uitbouwen is niet aangezien deze speler gestopt was?
 

DeletedUser81435

Guest
Dat mirror ermee stopt begrijp ik goed.
Dat jullie nadien de dorpen opedelen snap ik ook.
Maar dat mirror nu nog 1 10k dorp heeft en 20+ bb dorpen aan het uitbouwen is niet aangezien deze speler gestopt was?

Hoi,

Dit doet mirror uit geheel eigen beweging, wij hebben namelijk geen contact meer met hem. Daardoor heb ik dus geen idee wat zijn intenties zijn.

Groet,
Pieter
 
Bovenaan