Spotprenten topic

Deleted User - 487958296

Guest
KuNf474.jpg
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
True, Jan is weekends vrijwel niet aanwezig en zou aankomende week een aantal dagen gone zijn. Timing voor Nobles in combi met de andere 4 cos die gewoon in lucht opgaan is meer t probleem.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Niets gelogen je hebt gelijk meneer ik neem met iedereen bg of ik word gerekt
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ja sorry nu de nap met space weg is en de oud leden van Apollo overgekomen zijn is het al wat minder, je hebt gelijk
 
Reactiescore
460
Ja sorry nu de nap met space weg is en de oud leden van Apollo overgekomen zijn is het al wat minder, je hebt gelijk
Nap met space is er nooit geweest lol.
En ja nu heeft onze stam eindelijk een safe wat die daarvoor niet had, welke jullie in overvloed hebben.
En jullie subtiele pogingen die mislukt zijn El prof aan jullie kant te krijgen.
Of moet ik het ook hebben over die aanvraag vanuit Panda om samen met Optic V weg te spelen ? Terwijl jullie dmv recruits en interns van de stam Rain al een kwantitatieve voorsprong hebben op de rest van de wereld.
Ja ik heb inderdaad gelijk ;)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Ja sorry nu de nap met space weg is en de oud leden van Apollo overgekomen zijn is het al wat minder, je hebt gelijk

Pfoe ja we hadden het ook gewoon kunnen opgeven, maar we kozen ervoor om te proberen nog iets van Optic te maken. Dom zijn we ook.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Ben benieuwd naar de subtiele pogingen voor el prof!
 

DeletedUser80235

Guest
Ik ben eigenlijk zeer content over deze wereld. Stelletje salty panda's :eek:
 
Bovenaan