Spotprenten Topic

DeletedUser79481

Guest
Daarbij helpt een discussie volgen ook al.
Plus, volgens die logica is het stappen uit een discussie wanneer je deze niet kunt winnen ook counterproductief aangezien je hierdoor de essentie van de discussie mist en niet tot een conclusie kunt komen aangezien je je ongelijk niet durft toe te geven.
Ja, is het ook best wel.
Maar het doel van een discussie lijkt me ook eerder het kunnen trekken van een conclusie waar meerdere partijen achter staan. Al is het alleen maar om eventuele misstappen in logica de wereld uit te helpen
 

DeletedUser78825

Guest
Ja, is het ook best wel.
Maar het doel van een discussie lijkt me ook eerder het kunnen trekken van een conclusie waar meerdere partijen achter staan. Al is het alleen maar om eventuele misstappen in logica de wereld uit te helpen

Eens. Afhankelijk van het soort discussie is het soms wel beter om gewoon te zwijgen :p
 

DeletedUser79481

Guest
Eens. Afhankelijk van het soort discussie is het soms wel beter om gewoon te zwijgen :p
Ja, vooral wanneer je niets inhoudelijks toevoegt en niemand tot denken aanzet.
Mooi voorbeeld hiervan is letterlijk iedereen die nog post in de KDK VS APOG thread :D
 

DeletedUser78825

Guest
Ja, vooral wanneer je niets inhoudelijks toevoegt en niemand tot denken aanzet.
Mooi voorbeeld hiervan is letterlijk iedereen die nog post in de KDK VS APOG thread :D

Ik hoop een paar mensen tot denken te hebben gezet daar in het afgelopen uur ongeveer :D
 

DeletedUser79481

Guest
noobs, wel spammen geen spotprenten

Hier spotprent. Blij?
8qgTojp.png

*edit: "praat" moet plaats zijn natuurlijk oops :eek:
 
Bovenaan