Spotprenten topic W55

DeletedUser77289

Guest
Nee! Deze HQ meme komt gewoon van google! Jullie hebben mijn dank meme's zelf nog niet kunnen aanschouwen!
(btw Paint gaat niet weg, het zal een optie worden :D )

qucd-h_-QuSyB0aQn7rp6w.png
 

DeletedUser76400

Guest
Hoe Whale achter zijn PC zit in het PP koop centrum

19gwto0fpbqmf.gif

Jep ik heb pp gebruikt so what?! we farmen genoeg op andere werelden wat moet je er anders mee doen dan muren opbouwen?! als ik daarmee me stack red en al jou clears mol...daar teken ik elke dag wel voor :)
 
Reactiescore
760
Jep ik heb pp gebruikt so what?! we farmen genoeg op andere werelden wat moet je er anders mee doen dan muren opbouwen?! als ik daarmee me stack red en al jou clears mol...daar teken ik elke dag wel voor :)

zegt wel genoeg he dat je pp moet spenden om je dorpjes te redden :D , je hebt weer lekker gedeffed ..
 

DeletedUser78452

Guest
Nogmaals, dat je dit vanaf Par. kamp durft te zeggen maakt je zo hypocriet als wat.

Jullie hebben meer op 1 dag gebruikt dan wij op 3 massa's xD
En hebben dan nog zelfs geen dorpen verloren ;) dus hoe maakt dat ons hypocriet ?

Denk dat we dan toch kunnen zeggen dat jullie er minder efficient mee om gaan
 
Reactiescore
967
Het kleine kindje moet zijn woordje weer doen.

Nee.. op de man spelen, dat is pas lekker volwassen:rolleyes:

Jullie hebben meer op 1 dag gebruikt dan wij op 3 massa's xD
En hebben dan nog zelfs geen dorpen verloren ;) dus hoe maakt dat ons hypocriet ?

Denk dat we dan toch kunnen zeggen dat jullie er minder efficient mee om gaan

Het is denk ik geen geheim dat bepaalde spelers uit het Par. kamp veel pp gespendeerd hebben in het begin. Dat is al meerdere malen aangegeven en zelfs al bevestigd.
Dus als je dan vanaf jullie kant ons uitmaakt voor pp-abusers of iets in die richting, maakt dat je zo hypocriet als wat.

Daarnaast hebben jullie ook nog nooit een massa van zo'n grote moge ontvangen van wat Whale 2 dagen geleden over zich heen kreeg.
 

DeletedUser78452

Guest
Het is denk ik geen geheim dat bepaalde spelers uit het Par. kamp veel pp gespendeerd hebben in het begin. Dat is al meerdere malen aangegeven en zelfs al bevestigd.
Dus als je dan vanaf jullie kant ons uitmaakt voor pp-abusers of iets in die richting, maakt dat je zo hypocriet als wat.
Jullie zijn goed bezig voor dat begin goed te maken :D en ik heb nooit gezegd dat wij geen pp-abusers zijn.
En denk dat ik toch andere mensen mag erkennen met de zelfde kwaliteiten zonder dat dit mij hypocriet maakt.

Daarnaast hebben jullie ook nog nooit een massa van zo'n grote moge ontvangen van wat Whale 2 dagen geleden over zich heen kreeg.
Denk toch dat er meer clears gepasseerd zijn op ons de laatste massa die een paar dagen geduurd heeft.
Maar als je toch nog denkt dat we het slechter zouden doen laat maar zien, vanplaats de AMB style aan te houden en alleen grote praatjes te verkopen.;)
 
Reactiescore
760
Nee.. op de man spelen, dat is pas lekker volwassen:rolleyes:
Het zit je zeker dwars dat er bij jullie zo zwak gedeffed is? , dus omdat par het deed moet je het zelf ook doen lekker hypocriet.:rolleyes:
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Slecht gedeffed aka 5mil + ODD en 1 dorp kwijt.

Ja, erg spijtige massa dit... god wat breekt dit mijn wereld.
 
Reactiescore
967
Het zit je zeker dwars dat er bij jullie zo zwak gedeffed is? , dus omdat par het deed moet je het zelf ook doen lekker hypocriet.:rolleyes:

Volgens mij zeg ik hier nergens dat er binnen Par. slecht gedeffed of veel pp gebruikt werd tijdens een massa. Maar wel leuk dat je zoiets zelf opbrengt en bevestigd!

Jullie zijn goed bezig voor dat begin goed te maken :D en ik heb nooit gezegd dat wij geen pp-abusers zijn.
En denk dat ik toch andere mensen mag erkennen met de zelfde kwaliteiten zonder dat dit mij hypocriet maakt.


Denk toch dat er meer clears gepasseerd zijn op ons de laatste massa die een paar dagen geduurd heeft.
Maar als je toch nog denkt dat we het slechter zouden doen laat maar zien, vanplaats de AMB style aan te houden en alleen grote praatjes te verkopen.;)

Volgens mij was dat nauwelijks een massa te noemen en zowel dan waren dit nooit meer dan 70 clears. Komt nog niet in de buurt van de massa op Whale.
 
Reactiescore
1.454
Wat een haat weer :)
Omdat Whale wat pp gespendeerd heeft om dorpen te behouden en dik geblockt heeft, is er dus slecht gedefft? Denk eerder dat er slecht geoffed is imo.
Front is vrij groot (ook een grote safezone trouwens ;)) en er was wel wat meer te halen dan 1 dorpje denk ik. Dus inplaats van haat te spuien, kun je ook zeggen: misschien was de massa geen succes!

Maar ach ja, het is toch altijd een ander zijn schuld :)
 

DeletedUser78452

Guest
Slecht gedeffed aka 5mil + ODD en 1 dorp kwijt.

Ja, erg spijtige massa dit... god wat breekt dit mijn wereld.

Volgens mij was dat nauwelijks een massa te noemen en zowel dan waren dit nooit meer dan 70 clears. Komt nog niet in de buurt van de massa op Whale.

5 dagen incommings teller niet onder de 100 gegaan en tijden aan 500 gezeten, zaten heletijd ook clears bij, zeker over de 70 clears over die 5dagen heen
Maarja je hebt misschien gelijk dat die aanvallen van jullie niet in zo'n categorie als massa aanval valt maar meer onder de categorie irritatie aanval :D

Wat een haat weer :)
Omdat Whale wat pp gespendeerd heeft om dorpen te behouden en dik geblockt heeft, is er dus slecht gedefft? Denk eerder dat er slecht geoffed is imo.
Front is vrij groot (ook een grote safezone trouwens ;)) en er was wel wat meer te halen dan 1 dorpje denk ik. Dus inplaats van haat te spuien, kun je ook zeggen: misschien was de massa geen succes!

Maar ach ja, het is toch altijd een ander zijn schuld :)

Er is 1 spot prent geplaatst omdat wij altijd PP-abuser genoemd werden en dit volgens jullie iets was voor om te schamen.
Maar jullie maken je handen er zelf vuil aan. (redelijk hypocriet)
Daarna is gezegd dat wij er zuiniger mee omgingen en hebben we nooit ontkent dat we geen PP-abusers zijn.
Dat de massa een succes was hoor je me niet zeggen. Zeg gewoon dat we er al meer uitgehaald hebben dan de massa's die jullie op ons al gedaan hadden en hiervoor minder muur PP nodig hadden ^^.

Dus snap niet waarom jullie zo hard in jullie kont gebeten zijn.
Zit niet ergens over te liegen of hypocriet over te zijn.
 

DeletedUser73162

Guest
Jep ik heb pp gebruikt so what?! we farmen genoeg op andere werelden wat moet je er anders mee doen dan muren opbouwen?! als ik daarmee me stack red en al jou clears mol...daar teken ik elke dag wel voor :)

Naja, als je de pp elke dag nodig zou hebben, zou dat erop wijzen dat je niet zonder kan, wat erop neerkomt dat je defwerk compensatie nodig heeft. Ik zeg niet dat het zo is, maar waarom zoveel pp gebruiken als je het ook zonder kan oplossen?

5 dagen incommings teller niet onder de 100 gegaan en tijden aan 500 gezeten, zaten heletijd ook clears bij, zeker over de 70 clears over die 5dagen heen
Dus als je zomaar veel incs stuurt is dit direct een massa? Komop zeg, zelfs jij zou beter moeten weten. Iedere onbenul kan zomaar fakes of clears spammen, dit hoeft niet direct te betekenen dat er sprake is van een (goede) massa. Daarnaast is 5 dagen nieteens veel, misschien op deze wereld wel, maar dit is dan niet een wereld waar het niveau benoemenswaardig hoog ligt met al die runners van tegenwoordig.
 
Bovenaan