Spotprenten topic W55

DeletedUser77289

Guest
Bouwman heeft inderdaad zijn solli gestuurd in de hoop Par. te joinen, het is duidelijk dat dat dus niet gebeurd is.
Hoezo heeft hij dan neen gezegd tegen Par.? Smh
 
Reactiescore
3.583
Omdat hij van gedacht is veranderd toen ik hem inlichtte over jullie stab praktijken waarbij zijn interesse in Par toen gezakt was naar het spelniveau van Par.
 

DeletedUser56837

Guest
Hij komt er snel genoeg achter dat hij de foute keuze heeft gemaakt. ^^
 
Reactiescore
1.167
Reactiescore
1.167
Salty? Wist niet dat vragen stellen meteen gelijk staat aan salty doen. Raar.
 
Reactiescore
3.583
Hij komt er snel genoeg achter dat hij de foute keuze heeft gemaakt. ^^

Ik vrees van niet, hij is gestopt wegens prive problemen. Maar indien de eigenaar nog speelde zou hij ook nooit ingezien hebben dat hij een foute keuze zou gemaakt hebben. Iedereen weet dat Par de wereld niet zal winnen uiteindelijk en wij kwamen wel erg goed overeen met hem, hij had het dan ook erg naar zijn zin. En we spelen dit spel toch voor het plezier? Kunnen dus ook concluderen dat hij een juiste keuze heeft gemaakt.
 

DeletedUser59552

Guest
Hij komt er snel genoeg achter dat hij de foute keuze heeft gemaakt. ^^
Er bestaan werkelijk waar nog steeds spelers die liever een strijd verliezen dan bij een stabstam willen :) Voor ons geldt hetzelfde, wie weet worden wij door Par weggespeeld, maar dat is nog steeds de betere keuze geweest dan Par joinen.
 

DeletedUser77130

Guest
Als zelfs De Volkskrant TW gaat volgen... :cool:

9ifpqc.png


#StayStrongAppie
 

DeletedUser42600

Guest
Had ik maar 80k pp :(
Heb me zelf trouwens ook nog nooit pro genoemd

Dus minstens 50% van deze nogal sneu makkelijke spot prent faalt al
 

DeletedUser77130

Guest
Had ik maar 80k pp :(
Heb me zelf trouwens ook nog nooit pro genoemd

Dus minstens 50% van deze nogal sneu makkelijke spot prent faalt al

Integendeel, Par en DR hebben een diepgaande en vergaande BG, dus als de één iets doet heeft dat betrekking tot de ander.

:eek:

Meer hoef ik er niet bij te zeggen :/
leeVtGHRTdK9JNG-_hiVsQ.png

Het is inderdaad een hele slechte grap dat DR liever met Par samen wilde werken dan met Appie. o_O
 
Bovenaan