Spotprenten & Propaganda

DeletedUser56633

Guest
Ik accepteer het ook hoor,maar jij moet er altijd weer op reageren.

En plox,een breaker die iig niet opgeeft,en al helemaal niet met gekregen acc..
niks persoonlijks,maar als jij gaat reageren,kun je het ook terug krijgen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik accepteer het ook hoor,maar jij moet er altijd weer op reageren.
Het is een vrij forum dus mag het zeker=]

En plox,een breaker die iig niet opgeeft,en al helemaal niet met gekregen acc..
niks persoonlijks,maar als jij gaat reageren,kun je het ook terug krijgen :eek:

w17: The Real Inetim | OEPS
w18: Bananass. | Break

2 gekregen accounts... Beter denke je eens een keer na voordat iemand probeert belachelijk probeert te maken. Helaas voor jou weet je niet echt waar ik op het gespeeld, op 2 na waren het m'n eigen accounts vanaf de start wees niet getreurt.
 

DeletedUser56633

Guest
HoH,2 gekregen accounts ja,maar zet ik die op bb?
Ik heb alleen met m,n eigen acc op bb gegaan..

en,ik ben een dramatische starter,dus ga dus ook nooit een acc zelf kunnen opbouwen,daar heb ik gewoon de tijd niet voor..
 

DeletedUser81928

Guest
Het is dan ook een breaker voor iets he Hoh.

Nee jij mag trots op jezelf zijn -_-, je stam een loer draaien door een gekregen account op delete zetten.
Zo je stam een extra duwtje richting de afgrond geven en dan vervolgens andere mensen verwijten maken. Lekker hypocriet. Verschil tussen jou en J is dat laatst genoemde ondanks alles, zich wel blijft inzetten voor zijn stam en de stam er probeert bovenop te helpen ipv ten gronde te richten
 

DeletedUser21032

Guest
Als je maar half zou weten van wat er zich in Phalanx afspeelde zou je mijn keuze begrijpen.

Jij word niet door je eigen stam bedreigd met kata rondes hé ;)

Verder heb ik iig iets meer verwezenlijkt als jou blijkt me. Ook al heb ik op 18 niets gedaan :)
 

DeletedUser

Guest
HoH,2 gekregen accounts ja,maar zet ik die op bb?
Ik heb alleen met m,n eigen acc op bb gegaan..

en,ik ben een dramatische starter,dus ga dus ook nooit een acc zelf kunnen opbouwen,daar heb ik gewoon de tijd niet voor..
ik heb het helemaal niet gehad over op delete zetten, enkel dat je tegen iemand propaganda zit te voeren met als spot; account krijgen. Dat terwijl je nu zelf 2 accounts bespeeld die gekregen hebt. Beetje cru dus;)
Nee jij mag trots op jezelf zijn -_-, je stam een loer draaien door een gekregen account op delete zetten.
Zo je stam een extra duwtje richting de afgrond geven en dan vervolgens andere mensen verwijten maken. Lekker hypocriet. Verschil tussen jou en J is dat laatst genoemde ondanks alles, zich wel blijft inzetten voor zijn stam en de stam er probeert bovenop te helpen ipv ten gronde te richten

Zoals plox zegt je kent niet het gehele verhaal. Altijd handig om iets van 2 kanten te horen:)
 

DeletedUser14043

Guest
ik heb het helemaal niet gehad over op delete zetten, enkel dat je tegen iemand propaganda zit te voeren met als spot; account krijgen. Dat terwijl je nu zelf 2 accounts bespeeld die gekregen hebt. Beetje cru dus;)


Zoals plox zegt je kent niet het gehele verhaal. Altijd handig om iets van 2 kanten te horen:)

Amen!!!
 

DeletedUser81928

Guest
Als je maar half zou weten van wat er zich in Phalanx afspeelde zou je mijn keuze begrijpen.

Jij word niet door je eigen stam bedreigd met kata rondes hé ;)

Verder heb ik iig iets meer verwezenlijkt als jou blijkt me. Ook al heb ik op 18 niets gedaan :)

Je word niet voor niks bedreigd met kata rondes en ik speel tw niet om iets te verwezenlijken. Daarnaast, een classic gewonnen en spelend op verder redelijk goede accounts.
 

DeletedUser56633

Guest
ik heb het helemaal niet gehad over op delete zetten, enkel dat je tegen iemand propaganda zit te voeren met als spot; account krijgen. Dat terwijl je nu zelf 2 accounts bespeeld die gekregen hebt. Beetje cru dus;)

Daar gaat het niet over..
Dat hij een gekregen account op delete zet ipv aan de stam te geven,daar heb ik het over..
 

DeletedUser56633

Guest
Het zijn feiten?
Hij heeft het acc gekregen,en hij heeft het op delete gezet,ofniet soms?

lekker makkelijk om er op te reageren dat het geen feiten zijn.
Ik zeg enkel dat hij een gekregen account op delete zet,dat jij dan weer afkomt met dat ik 2 gekregen accounts heb,maar daar gaat het niet eens over?:confused:

Gaat er om dat ik geen gekregen accounts op delete ga zetten,wat daar de reden van is weet ik niet,maar zoals plox zegt heeft phalanx gedreigd met kata-en,naja als een speler op delete gaat als het wat minder met de stam gaat,lijkt me dat wel logisch.
 

DeletedUser

Guest
Het zijn feiten?
Hij heeft het acc gekregen,en hij heeft het op delete gezet,ofniet soms?

lekker makkelijk om er op te reageren dat het geen feiten zijn.
Ik zeg enkel dat hij een gekregen account op delete zet,dat jij dan weer afkomt met dat ik 2 gekregen accounts heb,maar daar gaat het niet eens over?:confused:

Gaat er om dat ik geen gekregen accounts op delete ga zetten,wat daar de reden van is weet ik niet,maar zoals plox zegt heeft phalanx gedreigd met kata-en,naja als een speler op delete gaat als het wat minder met de stam gaat,lijkt me dat wel logisch.

Ga je weer sprookjes vertellen met je nepfeiten...
Verder geen zin om met jou te praten, je praat toch alleen maar poep en verdraait alle zooi. Doei
 

DeletedUser

Guest
plaatjeszolder.php

Verward king
 
Bovenaan