Spotprenten & Propaganda

DeletedUser56633

Guest
ik geen 30 dorpen daarvan pakken? LOL
daarom dat ik 2 dagen ervoor al mijn clears had stuk gelopen, en toen met die 1/4de clears war ging aanvallen
1 dorp had ik al binnen en bij de 2de bleef toestemming op 1 hangen
maar doordat hij RL problemen heeft ben ik ermee gestopt

en hoezo zet ik een grote mond op? Spelers waren enkel hun gedacht aan het zeggen van welke speler die ging stoppen als volgende, wel, dat heb ik toch ook maar gedaan
dus stoer? denk het niet hoor, jullie, vooral jij en TRI doet stoer, maar zijn het dus duidelijk niet :)

en als je even kijkt zie je dat mijn andere dorpen 100+ uur ver liggen, dus dat van stakken is al gebeurd hoor, zou maar erg zijn dat alles hier leeg stond he :)

nee,we zijn niet stoer Joe,wij willen er ook bij horen,dus niet zo pesten ja!


Waarom stoppen met aanvallen omdat iemand rl problemen heeft?
Er bestaan vv's voor he. Dat gebeurde bij ons ook soms 1 speler real problemen kreeg dan toevallig aanvallen. Nou dan sta je er als stam achter en doe je vv. Dus ik denk niet dat je plots 30 dorpen zou edelen omdat hij rl problemen heeft. Er zijn nog altijd vv'ers.

En knight je krijgt dan mss 8K aanvallen met max 4k clears? dan is het plots niet zo veel meer he :p
Nee,helaas heb ik wel meer clears gehad denk ik..
en,al zou het dat zijn geweest,die 4000 fakes vis je er niet even 1,2,3 uit,dat kost tijd,en sowieso mis je er wel een paar,omdat de fakefinder die gewoon weg niet kan vinden.

dus die dorpen stack/dodge je ook,dus dat is echt niet het probleem.

Hahaha dit is bijna niet meer bij te lezen ..
Jess ... zo praatte je maanden geleden ook tegen ons toen er een massa verkeerd ging op Amorfati en
je packed stond met OS van je stam. ik heb moeten zoeken naar ene goede speler voor je buur account ..
gevonden ... die en gewoon aanvalt en edelt ... en de rest weet je zeluf.

Nu weer zing je je lied hier ... net als voorheen.

Naar de rest toe ... ga door haha ... dit is zoals het AF is bedoeld hoppa !!!!!!!!!!

En we hebben nog een die het beter weet:D
Ik heb nooit volgestaan met stamdeff,of naja jawel,toen onze NAP met OEPS er was,maar dat was 2 dagen omdat ik toen werd gekicked door Typfout,en had ik alles teruggestuurd,en vlak daarna kwam de mass he..

Amor kun je niet vergelijken met TRI,Amor had veel meer front,en had een stam achter zich die nooit optimaal gedraaid heeft.

Kijk,nu geef jezelf toe dat door HoH ik dorpen verloor,zoals ik al een tijd zeg,de andere frontspelers konden namelijk niks,massa na massa werd met weinig verlies afgesloten,totdat die Sangu,er er op kwam natuurlijk:p
Maja,maakt me ook niet uit,heb het in OEPS al beter naar m,n zin dan in x-mas al die tijd.

en X-mas,heeft het nou echt zin clears over 280u te sturen?:confused:
 

DeletedUser

Guest
Kijk,nu geef jezelf toe dat door HoH ik dorpen verloor,zoals ik al een tijd zeg,de andere frontspelers konden namelijk niks,massa na massa werd met weinig verlies afgesloten,totdat die Sangu,er er op kwam natuurlijk:p
Maja,maakt me ook niet uit,heb het in OEPS al beter naar m,n zin dan in x-mas al die tijd.

en X-mas,heeft het nou echt zin clears over 280u te sturen?:confused:

Tuurlijk geef ik dat toe ...
tot twee keer toe komt er een massa op je dak en zijn er fuck ups met dat account.
ook jij hebt moeten zien dat er vanuit Extase (voorheen oorlogs mannetje toen geeneen aanval kwam)
Was het zat en heb HoH bereid gevonden dat te doen wat gedaan hoort te worden met een massa. :D

Maar goed ... ik blijf het AF met veel plezier volgen :p
 

DeletedUser56633

Guest
mwah,er kwamen wel aanvallen,maar weinig edels..
en de edels die er kwamen,waren slecht,maar dan nog..
ik stackte het front wel,Mara en Sacri edelden steeds weinig;)
 

DeletedUser65185

Guest
lol amor je weet zelf dat ik maar 1 avond een edelpoging deed en toen waren er toch een 16 tal gelijk voor me dus voor een avond en met weinig edels en clears op dat front gedeelte vond ik het geslaagd.
Daarbij heb je ook front waar ik niet kan/mag edelen omdat je nu eenmaal buren hebt die ook moeten edelen. de enige reden dat ik niet verder edelde was omdat toen nog oorlog mannetje en marahadja naast me moesten komen.
Onder mij lag jij toen nog niet dat was maarten11111 waar ik wel het nodige ging binnenhalen :).
Zo'n zaken noemt men stambeleid en als je dan inderdaad een topper zoals HoH naast je krijgt zie je het gelijk snel gaan. En dan valt het front links van mij weg ^^.

Maar ja we gaan gewoon lekker door genoeg edels om eens de deur uit te gooien.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56633

Guest
vergeet te dodgen,tsja,kan eens gebeuren he,moet jij eens zien hoeveel er wordt vergeten op sehnsucht en Mooro man:p
 

DeletedUser66941

Guest
Sehn is een aanfluiting, ik gooi ff wat cleartjes om te farmen vergeet hij te dodgen -.-
 

DeletedUser59685

Guest
ja jij komt hier altijd een grote mond opzetten en doen of je een zeer goede speler bent. terwijl je nog niets anders hebt bewezen dan dat je kan ineternen en bb dorpjes kan edelen. heb de stats bekeken ik weet wat ik zeg. als jij zegt dat je al 30 dorpen had kunnen pakken van WAR geloof ik daar nu is geen zak van(met alle respect). want op zijn slechtse dag is ie nog altijd een betere spelers als jou.

De stats zeggen nu toch wel iets anders, dus volgens mij is hij niet beter dan mij op zijn slechtste dag. :)
Normaal ging ik hem niet aanvallen, maar die zijn er nu toch gekomen en is te danken aan userted, jij helpt je stam goed zie ik :D
 

DeletedUser56633

Guest
slechtste dag qua spelen,als jij er niet bent kunnen wij ook dorpen edelen..
 

DeletedUser

Guest
De stats zeggen nu toch wel iets anders, dus volgens mij is hij niet beter dan mij op zijn slechtste dag. :)
Normaal ging ik hem niet aanvallen, maar die zijn er nu toch gekomen en is te danken aan userted, jij helpt je stam goed zie ik :D

moet je toch nog leren tellen jij praat over 30 dorpen je hebt er 6. is wel een groot verschil. maar euh te danken aan mij? ik heb je aanvallen niet verstuurt voor jou nog heb ik je geholpen om een andere manier. vindt het wel grappig wat was het weer ik val niet omdat hij persoonlijke problemen zou hebben. goed dat jij je aan je woord houd. ookal maakt het niet veel uit de groeicurve van je stam is ng steeds negatief. wat betekent dat we uiteindelijk jullie toch op edelen.
 

DeletedUser65185

Guest
Oorlog is oorlog sorry maar dan moeten er maar vv's gedraaid worden. Het is een spel dus iemand zijn rl kunnen andere spelers niets aan doen.

Dus als iemand er niet is en dorpen verliest ligt dat evengoed aan die speler dat de dorpen verliest
 

DeletedUser59685

Guest
moet je toch nog leren tellen jij praat over 30 dorpen je hebt er 6. is wel een groot verschil. maar euh te danken aan mij? ik heb je aanvallen niet verstuurt voor jou nog heb ik je geholpen om een andere manier. vindt het wel grappig wat was het weer ik val niet omdat hij persoonlijke problemen zou hebben. goed dat jij je aan je woord houd. ookal maakt het niet veel uit de groeicurve van je stam is ng steeds negatief. wat betekent dat we uiteindelijk jullie toch op edelen.

Ik had me heel graag aan mijn woord willen houden, maar doordat jij zegt dat je niets geloofd dat ik dorpen van hem kan edelen, dat ik noob ben en zeg nog maar wat voort, dan zorg je er zelf voor dat ik terug ga aanvallen he...

Jij hebt mijn aanvallen niet verstuurd, maar veel scheelt het toch niet, en heb ff gestopt met aan te vallen, dat was al even terug. Daartegen kun je heel makkelijk al vv hebben afgegeven hoor.
 

DeletedUser56633

Guest
Hey die smoes gebruikte je ook destijds tegen mij.

Het was ook gewoon waar,je edelde in het begin heel veel snachts,of onder mijn schooltijd,dan ben ik er idd niet..

Maar,ik had het tegen zwaartje,geen idee waarom jij dan antwoord?
want daar ging het niet eens over..:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
talking-shit.jpg


Ge praat poep

Altijd die smoesjes en verzinsels van je, je kan het ook gewoon keer accepteren... Je speelt een 24uur spel..
 
Bovenaan