Spotprenten & Propaganda

DeletedUser72345

Guest
Bedoel je nu je stamgenoten die eerst in MM zaten... Zullen ze leuk vinden als je zo over ze praat :eek:

Oow die stamgenoten waar je gewoon mee naar swiss was gegaan als karak niet van ons was afgepakt. Bedoel je die? :rolleyes:

Ga alsjeblieft niet het heilige boontje uithangen Auke jij wou gewoon mee maar bent niet gegaan net zoals ik dat ook niet direct gedaan heb. Dat je daarna toch besloten hebt om in mm te blijven doet niet ter zake in deze aangezien ze daarna toch niks meer aan je gehad hebben ook.

Wat ik probeer te zeggen is dat je hier de grote anti FTW'er uithangt terwijl je tot een halve dag voor de overstap gewoon mee zou gaan. Beetje hypocriet om het dan te roepen, had je hoger ingeschat
 

DeletedUser

Guest
Oow die stamgenoten waar je gewoon mee naar swiss was gegaan als karak niet van ons was afgepakt. Bedoel je die? :rolleyes:

Ga alsjeblieft niet het heilige boontje uithangen Auke jij wou gewoon mee maar bent niet gegaan net zoals ik dat ook niet direct gedaan heb. Dat je daarna toch besloten hebt om in mm te blijven doet niet ter zake in deze aangezien ze daarna toch niks meer aan je gehad hebben ook.

Wat ik probeer te zeggen is dat je hier de grote anti FTW'er uithangt terwijl je tot een halve dag voor de overstap gewoon mee zou gaan. Beetje hypocriet om het dan te roepen, had je hoger ingeschat

Ten eerste, lees eerst de reactie's ervoor voordat je weer zomaar wat gaat roepen. Poo had het over stabbers in MM, kan niemand anders bedenken als de spelers die zijn overgestapt naar Swiss destijds. Zie jij verder stabbers in MM? Juist, niet.

En ff ter herinnering:
[1-4-2014 17:07:29] Auke | W37 Ethnocentric: Nee
[1-4-2014 17:35:05] Auke | W37 Ethnocentric: Ik trek me terug uit dit plan, voelt allemaal niet goed. Naar swiss gaan voelt als stabben

Ja ik deed eerst mee, maar ik kreeg er een steeds slechter gevoel bij en heb besloten het niet te doen omdat het als stabben voelde. Ik heb me gewoon teruggetrokken en besloten niet te gaan. Dus hoezo hypocriet? Je weet precies hoe ik erover dacht Sven.

Een stukje uit onze prive skypechat een paar dagen eerder:

[30-3-2014 14:08:51] Sven: hey
[30-3-2014 14:08:55] Sven: wat gaan we doen?
[30-3-2014 14:10:14] Sven: M M is voor mij geen optie.
Jij wilt niet naar swiss
en noord afscheiden van zuid gaat niet gebeuren

Hier zeg zei je dus zelf tegen me dat ik niet naar Swiss wou... De enige reden dat ik nog mee wou gaan is omdat ik bij jou en Sam (en in mindere mate Rik) wou blijven, je weet dat ik me soms heel erg hecht aan mn maatjes. Dat ik uiteindelijk afhaakte was gewoon omdat ik me er totaal niet goed bij voelde en niet (zoals complex eerder beweerde) omdat ik mijn beoogde account (karak) niet kreeg.

Het valt me dan ook enorm van je tegen dat je me om deze reden hypocriet noemt terwijl je precies weet hoe het zit Sven... Wat jij nu doet, dat is pas hypocriet.
 

DeletedUser

Guest
Alles komt goed voor Add jongens..

28ae0bf906.png
 
Reactiescore
533
:D, ik zie het zo voor me :p
 

DeletedUser62862

Guest
Spotprentjes

w31prenten.gif


Dacht waarom heeft deze wereld geen spotprentjes :D
Leef jullie uit zou ik zeggen , maar houdt het wel netjes.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Er was al een dergelijk topic, heb ze even samengegooid. :)
 

DeletedUser

Guest
Het jammere van dit topic is dat wij steeds zelf om onze grapjes moeten lachen. Anders doet niemand het :(
 

DeletedUser74110

Guest
Ik kan wel een paar random mensen naar hier halen en zeggen dat ze moeten komen lachen :D

Dat zou wel weer wat meer leven in het w31 fora gooien!

Dan kunnen we vervolgens door met de wereld^^
 

DeletedUser

Guest
wereld lijkt idd beetje dood:p

pfff geef me ff 200+ edels dan kan ik die bb's zee eens opruimen ofzo:S want dit slaat nergens op haha,

wil weer verder met de oorlog of hoe het ook genoemd moet worden haha
 

DeletedUser63648

Guest
Ben ik de enige die het opvalt dat jij je echt dood moet vervelen, terwijl het zo mooi weer is?

P.S. Puur toeval dat ik zo snel hier op reageer hoor :p
 
Bovenaan