Spotprenten en Propaganda

DeletedUser

Guest
het klopt dat er altijd boosters gaan zijn. Die krijg je niet weg ;)
Mijn voorstel bood daar ook geen oplossing op. Mijn voorstel bood een oplossing voor de verdiende PP.
Geef iedereen PA, AM en FA. Dan hebben de meesten gelijke kansen :)

Of doe gwn 1 wereld met pp functies en de volgende niet. Dan kunnen de noobs naar de pp wereld gaan en de andere naar de werelden zonder pp
 

DeletedUser

Guest
Dat deed ik vroeger ook :)
En wat ga je dan met al die pp doen? Als je er 10k of 20k hebt? ;)

mss zoals men amigo vlaggen kopen? :p
Ka50AMZ.png

Tatta's be like "Ik heb geld zat hoor"
 

DeletedUser

Guest
Frappant eigenlijk dat ondanks dat iedereen non stop loopt te klagen, de klessik als enige non pp wereld, kleiner dan ooit is.

Omdat er op classis allemaal andere rare regels zijn, je begint met je dorp waar je mee bent geëindigd. Je kan 9 van de 10 spelers niet aanvallen en als je begint is je buur een speler met 5 miljoen punten. De ene kan 1000 edels maken de ander 5 aan het begin. In ieder geval de classis waar ik op kwam toen ik stopte. Ik vind dat nou niet echt bepaald een leuke wereld om in te spelen.
 

DeletedUser37983

Guest
Tatta's be like "Ik heb geld zat hoor"

Iedereen heeft nu veel pp's staan, aangezien innogames besloot om iedereen pp-punten als ze al iets van 5 jaar spelen.
Hopla 500 pp in mijne pocket :p
 
Reactiescore
2.039
Omdat er op classis allemaal andere rare regels zijn, je begint met je dorp waar je mee bent geëindigd. Je kan 9 van de 10 spelers niet aanvallen en als je begint is je buur een speler met 5 miljoen punten. De ene kan 1000 edels maken de ander 5 aan het begin. In ieder geval de classis waar ik op kwam toen ik stopte. Ik vind dat nou niet echt bepaald een leuke wereld om in te spelen.

Je hebt het over de casual idd, de klessik heeft juist chillere regels aangezien er bijvoorbeeld geen moraal is.

Jij hebt het over de Casual denk ik :eek:

Ed! :eek:

Iedereen heeft nu veel pp's staan, aangezien innogames besloot om iedereen pp-punten als ze al iets van 5 jaar spelen.
Hopla 500 pp in mijne pocket :p

Waar heb je dat op gekregen als ik vragen mag?
Dan zou ik ze ook moeten krijgen. :p
 

DeletedUser53131

Guest
Je hebt het over de casual idd, de klessik heeft juist chillere regels aangezien er bijvoorbeeld geen moraal is.



Ed! :eek:



Waar heb je dat op gekregen als ik vragen mag?
Dan zou ik ze ook moeten krijgen. :p

gewoon inloggen op je account elko, jij zal ook wel minimum 400PP krijgen, hangt er natuurlijk af of je account al ouder was als de mijne dat je misschien meer krijgt :D
 
Reactiescore
30
Classic een mooi alternatief, maar door de snelheid wat lastiger om solo te kunnen spelen.
 

DeletedUser

Guest
Frappant eigenlijk dat ondanks dat iedereen non stop loopt te klagen, de klessik als enige non pp wereld, kleiner dan ooit is.

Classic een mooi alternatief, maar door de snelheid wat lastiger om solo te kunnen spelen.

Inderdaad, maar dat komt dan weer door andere redenen :p
Door de snelheid kan je het solo niet aan eens de aanvallen beginnen. Maar anderszijds als je met meerderen speelt mis je toch redelijk wat van het account, ook weer door de snelheid, waardoor ik me minder met het account gebonden voel.

Niet echt mijn ding dus, vandaar dat ik ook gestopt ben op Symbol
 
Reactiescore
2.039
Zo snel gaat het allemaal nou ook weer niet, enkel met deffen zul je dan wat missen.
Mits je je clears goed gebruikt kun je ook gewoon op het moment wanneer je maar tijd hebt lekker bezig op het account, ipv als op een normale wereld anderhalve week wachten tot je ook maar iets uit kunt voeren op farmen na..

Overigens ligt dat ook volledig aan jezelf en vind ik het raar dat je je stoppen daar op schuift. TSOC ging nou niet bepaald hard en had weinig dreiging. Daarnaast gaf je eerder zelf aan dat je stopte door het samenwerkingsverband met we can.

Wat het ook moge zijn, het slaat ook nergens op dat je medespeler na een tijd via het AF erachter moeten komen dat je er gestopt bent. :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Zo snel gaat het allemaal nou ook weer niet, enkel met deffen zul je dan wat missen.
Mits je je clears goed gebruikt kun je ook gewoon op het moment wanneer je maar tijd hebt lekker bezig op het account, ipv als op een normale wereld anderhalve week wachten tot je ook maar iets uit kunt voeren op farmen na..

Overigens ligt dat ook volledig aan jezelf en vind ik het raar dat je je stoppen daar op schuift. TSOC ging nou niet bepaald hard en had weinig dreiging. Daarnaast gaf je eerder zelf aan dat je stopte door het samenwerkingsverband met we can.

Wat het ook moge zijn, het slaat ook nergens op dat je medespeler na een tijd via het AF erachter moeten komen dat je er gestopt bent. :D

Oké, dat was inderdaad niet echt optimaal, Siemen wist het.
En ik ben niet gestopt vanwege 1 reden hoor. Tsoc ging inderdaad alles behalve hard, we hadden allemaal wat inactiviteitsproblemen :p ik raakte uiteindelijk een beetje verwaarloosd van het account waardoor ik nog minder begon te spelen. En jua, dat ik dan ineens te horen krijg dat We Can en Stop BG's zijn snapte ik het helemaal niet meer dus maar volledig gestopt op symbol.

De grootste reden dat ik gestopt ben is overigens dat ik tw een beetje uitgekeken ben, dit was al zo op w38 en de classic was leuk tot een bepaalt moment (dankzij het leuke team, al snapten ze niet dat ze moesten vragen om te loggen :( ). Vandaar de inactiviteit ook, met als gevolg mijn volledige stop :)
 

DeletedUser53131

Guest
laatste 24u 500 PP verdiend met handelen ik tel die 400 gratis van tw niet mee :cool:
 
Bovenaan