Spotprenten en Propaganda

DeletedUser

Guest
Dat deed ik vroeger ook :)
En wat ga je dan met al die pp doen? Als je er 10k of 20k hebt? ;)

mss zoals men amigo vlaggen kopen? :p
Ka50AMZ.png

Wauw, dit is toppunt van triestheid imo.
beetje pronken met je doekoe maar skills ho-maar
 
Reactiescore
5.686
Nou ik hoop dat ie van zijn vlaggetjes geniet, t kost m maar 20 euro :p
 

DeletedUser

Guest
het gaat er om dat hij die PP verdiende door grondstoffen te verkopen... Die PP moest hij op 1 of andere manier toch opgebruiken dus heeft hij er vlaggen mee gekocht
 
Reactiescore
1.075
volgens mij zitten hier veel nederlanders aan de reacties te zien #gierig#PP oppotten
 

DeletedUser

Guest
Ik zie dat mijn stamgenootje goed PP aan het besteden is. GA ZO DOOR!!
 

DeletedUser

Guest
Ja maar er mee pronken is ook maar een beetje zielig als je het mij vraagt :eek:

het was misschien niet zo slim om het te posten inderdaad. Maar de bedoeling zat goed hoor, je neemt de PP aan voor grondstoffen. Oké maar wat moet je er dan mee? Zelf gaan PP boosten? Vlaggen kopen (zijn voorbeeld)? PP gaan rondstrooien (zou ik doen)? ...

Ik vind dit eigenlijk wel nog een discussie waard. Waar kan je het beste PP die je verdient voor gebruiken?
Ik zou haast willen voorstellen dat alle spelers die massaal PP hebben, ze gaan rondstrooien zodoende dat elke noob een PA account heeft. Op die manier wordt de nieuwe regel van INNO volledig geboycot, want de weinige PP boosters betalen dan gewoon het PA voor de rest van de wereld.

Wat vinden jullie?
 
Reactiescore
5.686
Ik zou wachten, over een paar maanden kun je dorpen kopen met je pp :p
 

DeletedUser

Guest
het was misschien niet zo slim om het te posten inderdaad. Maar de bedoeling zat goed hoor, je neemt de PP aan voor grondstoffen. Oké maar wat moet je er dan mee? Zelf gaan PP boosten? Vlaggen kopen (zijn voorbeeld)? PP gaan rondstrooien (zou ik doen)? ...

Ik vind dit eigenlijk wel nog een discussie waard. Waar kan je het beste PP die je verdient voor gebruiken?
Ik zou haast willen voorstellen dat alle spelers die massaal PP hebben, ze gaan rondstrooien zodoende dat elke noob een PA account heeft. Op die manier wordt de nieuwe regel van INNO volledig geboycot, want de weinige PP boosters betalen dan gewoon het PA voor de rest van de wereld.

Wat vinden jullie?

Ik heb geen probleem met pp users, maar je moet niet overdrijven. Wat is de fun als je 2 dorpen hebt terwijl een normale speler 1-1.5k punten heeft? Als je niet aan de top kan geraken zonder vind ik dat maar zielig.

Maar over je discussie, vlaggen zijn idd nog wel een van de betere manieren op je pp uit te geven als je ergens pp hebt gefarmed, deze hou je over verschillende werelden. Maar om 5k pp te gaan strooien om zo een goede start te hebben vind ik maar een stomme manier, je verpest 1 wereld door grondstoffen te verkopen aan pp noobs die dan gaan boosten. En dan verpest je de volgende wereld door daar zelf te boosten
 

DeletedUser44955

Guest
Hij is tenminste eerlijk erover. is meer zielig als je het doet, maar gaat ontkennen ;)
Welke vlag heb je nu aan staan ben wel benieuwt ^^
 

DeletedUser

Guest
Hij is tenminste eerlijk erover. is meer zielig als je het doet, maar gaat ontkennen ;)
Welke vlag heb je nu aan staan ben wel benieuwt ^^

Je kan de boosters er wel uit halen in de ranglijst :p
 
Reactiescore
50
Je weet dat dat plan van pp geven aan andere spelers niet gaat werken?
Er zullen er altijd een paar tussen zitten die dan alsnog zelf gaan boosten..

Het spel is nu eenmaal zo geworden dat je in de ene wereld pp gaat verdienen door andere spelers te laten boosten, en je in de andere wereld pp gaat uitgeven om jezelf te boosten...

Innogames heeft zelfs hun eigen regels moeten aanpassen, want het was eerst verboden om GS aan te bieden voor PP, en andersom.
 

DeletedUser

Guest
Je weet dat dat plan van pp geven aan andere spelers niet gaat werken?
Er zullen er altijd een paar tussen zitten die dan alsnog zelf gaan boosten..

Het spel is nu eenmaal zo geworden dat je in de ene wereld pp gaat verdienen door andere spelers te laten boosten, en je in de andere wereld pp gaat uitgeven om jezelf te boosten...

Innogames heeft zelfs hun eigen regels moeten aanpassen, want het was eerst verboden om GS aan te bieden voor PP, en andersom.

Ja idd, ze denken alleen maar aan money daar ;)
 

DeletedUser44955

Guest
Maar hoe lang gaan ze hun regels nog aanpassen, want het spel is al minder populair aan het worden. toen ik weer begon en deze functie zag was ik als een gek gs gaan verkopen en wou daarna pp voor geld verkopen, maar dat bleek dan weer niet te mogen van innogames :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Maar hoe lang gaan ze hun regels nog aanpassen, want het spel is al minder populair aan het worden. toen ik weer begon en deze functie zag was ik als een gek gs gaan verkopen en wou daarna pp voor geld verkopen, maar dat bleek dan weer niet te mogen van innogames :rolleyes:

Hahah typisch :D Binnekort kan je een wereld starten met 2 dorpen, voor slechts 1k pp, zou me niet eens verbazen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Je weet dat dat plan van pp geven aan andere spelers niet gaat werken?
Er zullen er altijd een paar tussen zitten die dan alsnog zelf gaan boosten..

Het spel is nu eenmaal zo geworden dat je in de ene wereld pp gaat verdienen door andere spelers te laten boosten, en je in de andere wereld pp gaat uitgeven om jezelf te boosten...

Innogames heeft zelfs hun eigen regels moeten aanpassen, want het was eerst verboden om GS aan te bieden voor PP, en andersom.

het klopt dat er altijd boosters gaan zijn. Die krijg je niet weg ;)
Mijn voorstel bood daar ook geen oplossing op. Mijn voorstel bood een oplossing voor de verdiende PP.
Geef iedereen PA, AM en FA. Dan hebben de meesten gelijke kansen :)
 
Bovenaan