Spotprenten competitie 1 - W72

Reactiescore
534
Na deze vraag weet ik niet of we je nog serieus kunnen nemen.

Geintje :biggrin:
Hahah, de term gebruiken we niet tijdens het speeden. Verder heb ik op een enkele classic na geen normale werelden gespeeld.

Maar uitleggen zal die niet doen hahah :biggrin:
Block ok is niets meer of minder dan een dusdanige stack in een dorp zetten dat je alle aanvallen zonder probleem afslaat.
Ofwel 10 clears op één dorp, plaats je er een dusdanige hoeveelheid def in dat je zeker weet dat je alles met gemak afslaat is dat een 'block ok'.
Thanks voor de uitleg!

Neuh mijn eigen vraag wordt ook niet beantwoord
Welke vraag? Aan mij? Excuses dit moet ik dan gemist hebben.
 
Reactiescore
534
Vandaag of morgen de laatste dag? Aangezien 14 april geskipt is.

Vandaag laatste dag inderdaad.

Ik zal wel een extra 24 uur geven voor iedereen om de spotprent in te sturen welke meedoet voor de publieksstemming (enquête op forum). Dit kan dus tot dinsdag 28 april 23:59.

Ik streef ernaar om daarna de enquête zsm open te zetten tot en met donderdag avond of vrijdag middag om vervolgens op vrijdag avond de definitieve uitslagen te kunnen presenteren.

Alvast bedankt voor alle inzendingen iedereen & ik denk dat we het al wel een geslaagde contest mogen noemen!
 
Reactiescore
760
oude memes-.-
 
Reactiescore
455
@Sule Silmad Moeten we voor de publieks stemming per se met een al bestaande meme komen die we eerder geplaatst hebben, of mag je nog met een nieuwe meme komen? Kan dit even niet vinden in de eerste post bij beoordelingen en punten.
 
Reactiescore
534
Ja moet er een zijn die in deze contest al eerder is ingezonden.

Voor de deelnemers die niet vaak hebben mee gedaan en dus denken al verloren te hebben: Er is ook een losstaande prijs puur gericht op de publieksstemmen. Hier kan je dus nog voor meedoen mits je vandaag laat weten (in dit topic of via privé bericht) welke meme je mee wilt laten doen.
 
Bovenaan