Spotprenten Battle W29 vs. W30

  • Topicstarter Barmhartige Samaritaan
  • Startdatum

DeletedUser

Guest
Beste W29 lezers ,

Wat denken jullie ervan als ik een Spotprenten battle zouden organiseren tussen 5-10 spelers van W29 en evenveel van W30. Het is de bedoeling dat iedereen gedurende 7 dagen lang spotprenten kan maken om beide werelden zo goed mogelijk in het daglicht te zetten en "stekken" naar elkaar uitdelen.

Na een periode van 7 dagen komt er onafhankelijke jury die niet op W29 Of 30 hebben gespeeld beoordelen wie de beste spotprenten heeft

Enkele spelregels :

•Spotprenten moeten eigenhandig gemaakt zijn.
•Geen copyright producten
•Geen seksitische getinte spotprenten
•Geef iedereen de kans zijn spotprent aan te bieden


Dit is een aanvraag om eens te weten wat jullie er van zouden vinden. Indien dit door jullie goed bevonden wordt maak ik zo snel mogelijk alles klaar en kunnen we van start gaan!


Met vriendelijke Groet ,

Barmhartige Samaritaan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik weet helemaal 0 van W30..

Dat maakt ook niet uit :) Het gaat erom dat wij ( als W29 forumgangers ) binnen de 7 dagen zo veel mogelijk leuke spotprenten maken .. W30 doet precies hetzelfde. Dan na het eindsignaal komt de onafhankelijke jury kijken wie de zijn wereld het beste heeft gepromoot en wijst een winnaar aan .
 

DeletedUser66258

Guest
Voor zover ik weet zijn er maar 3 personen ofzo die spotprenten maken, mooi initiatief, maar te weinig interesse zo dunkt men.
 

DeletedUser68367

Guest
Ik ben wel creatief aangelegd, ik wil best wel meedoen.

Wel oneerlijk voor W30 dan, hebben gelijk geen kans meer :cool:
 

DeletedUser

Guest
Ik ben wel creatief aangelegd, ik wil best wel meedoen.

Wel oneerlijk voor W30 dan, hebben gelijk geen kans meer :cool:

Mooi :D

Voor zover ik weet zijn er maar 3 personen ofzo die spotprenten maken, mooi initiatief, maar te weinig interesse zo dunkt men.

Dragon , Farm4life , Vincke, Dr Hannibal Lecter kan het denk ik wel goed & ik maak af en toe ook wel wat :)
En dan weet ik ook nog heeel zeker dat er genoeg mensen zijn die het wel kunnen en als ze willen creatief genoeg zijn maar gewoon geen zin hebben om te maken .

Maar op W30 zijn ze over het algemeen veel sterker in het maken van spotprenten .. Moeten wij ze even laten zien wie de beste zijn :D
 

DeletedUser

Guest
Is alliantie vs alliantie geen beter idee? Je hebt ook mensen die op beide werelden spelen he :p
 

DeletedUser

Guest
pm lunatic of hij bij ons wilt staan dan moet het wel lukken :p
 

DeletedUser

Guest
pm lunatic of hij bij ons wilt staan dan moet het wel lukken :p

Speelt hij op 29 ?

Waarover moeten we er dan maken?

Over de gebeurtenissen op deze wereld en soort van ' spot ' over de andere .. :)

Bijvoorbeeld dit --- Een simpel voorbeeld :)

15rckrm.png
[/IMG]
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62448

Guest
Heb het wel eens geprobeerd, maar dan komt het meestal uit op plaatjes, met een stukje tekst.
Kan nooit de stuff vinden om wat moois van te maken:)
 

DeletedUser65921

Guest
Als iemand me goede ideeën geeft om iets over te maken doe ik het, maar moet inspiratie hebben
 

DeletedUser66258

Guest
Heb het wel eens geprobeerd, maar dan komt het meestal uit op plaatjes, met een stukje tekst.
Kan nooit de stuff vinden om wat moois van te maken:)

Moet je voor de verandering eens niet naar foto's van jezelf zoeken :rolleyes:
 

DeletedUser62448

Guest
Ik ga wel ergends co'en op w30 & zorg dat ik in hun team kom:p
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad :)

Maar als je mee wilt doen ..

1.Barmhartige Samaritaan

Jullie moeten dan in je eigen post het zo schrijven .

1.Barmhartige Samaritaan
2.Dragonfriend ( bijvoorbeeld :D )

Als we aan de 5 man komen , zet ik dit topic ook neer op W30 en ga ik opzoek naar een onafhankelijke jury. Dan word er een datum geprikt en gaat er een periode in van precies 1 week waarin je moet proberen zo veel mogelijk spotprenten te maken. Dan word het beoordeeld door de jury en komt er een winnend forum.
A
 
Bovenaan