Spotprenten Battle W13 vs. W14

DeletedUser

Guest
glucose , pas , pi , kater

suiker , pa , pi , er

suikerpapier

en hoe noem je suikerpapier =)

eetpapier

dus dat kan je opeten en dat PI teken is voor de stam PI en DEI is latijns en die klassen krijgen toch ook natuurkunde ?


ja oke hij is wat vergezocht , maar hij klopt wel :D :D
en omdat ze op w14 allemaal wiskundige en latijnse namen hebben dacht ik dat hun niveau wel hoog zou zijn maar blijkbaar ook niet :rolleyes:
 

DeletedUser47656

Guest
glucose , pas , pi , kater

suiker , pa , pi , er

suikerpapier

en hoe noem je suikerpapier =)

eetpapier

dus dat kan je opeten en dat PI teken is voor de stam PI en DEI is latijns en die klassen krijgen toch ook natuurkunde ?


ja oke hij is wat vergezocht , maar hij klopt wel :D :D
en omdat ze op w14 allemaal wiskundige en latijnse namen hebben dacht ik dat hun niveau wel hoog zou zijn maar blijkbaar ook niet :rolleyes:

wtf;p daar was ik dus nooit opgekomen als ik dat zelf moest oplossen xD
 

DeletedUser55878

Guest
Er is geen Pi op w14..... En dat veel stammen wiskundige of Latijnse namen hebben klopt ook niet bepaald naar mijn weet tenminste..

El Prestigio
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er is geen Pi op w14..... En dat veel stammen wiskundige of Latijnse namen hebben klopt ook niet bepaald naar mijn weet tenminste..

El Prestigio

ja klopt maar ik heb er PI van gemaakt want alleen w13 heeft de stam BB en geeft mij weemoed naar betere tijden dus ik misbruik deze op w13 heilige naam niet en PI klinkt ook leuk toch :D
 

DeletedUser2626

Guest
Tot maandag kan je nog spotprenten maken, daarna zal er een artikel volgen in het weekblad met meer informatie.

Mvg. Makedonija
 
Bovenaan