(Spot)Prentjes Topic

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.319
1571687839689.png
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
De motivatie is ver zoek als elk frontaccount dat incs krijgt het van zich afschuift.
Het niveau van aanvallen is niet eens super hoog..
 
Reactiescore
362
De motivatie is ver zoek als elk frontaccount dat incs krijgt het van zich afschuift.
Het niveau van aanvallen is niet eens super hoog..
Moet je eens nagaan hoe dramatisch NEO wel niet was. Wij hebben ten minste met een laag niveau nog wat vijandelijke dorpen gepakt. De NEO massa's hebben nooit wat opgeleverd. Ik denk dat NEO wel echt de grootste flop stam van een end game is van de afgelopen werelden.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Zoals ik zeg, ze schuiven het van zich af. De eerste gedachte bij een massa is niet ‘hoe pak ik dit aan’ maar ‘aan wie kan ik de vv geven?’

Wanneer ik de vv had namen jullie geen dorpen, hoezo zou ik de aanvallen dan van hoog niveau noemen? Zeer eigenaardige meme, en toont de herseninhoud weer. Volgens mij moet Jannes de helft van jullie nog met de papfles opvoeden.
 
Reactiescore
967
Chess heeft gewoon de wereld gewonnen en verdienen het, laten we eerlijk zijn, ook. Activiteit is het belangrijkste en wij hadden dat simpelweg niet in orde.

Zouden er nog opties zijn voor 1v1s, 2v2s etc, al dan niet via vv? Heb niet perse iets voor ogen, maar zo iets lijkt mij nog wel leuk.
 
Reactiescore
973
Ja als je het dan ook consequent zou doen geen probleem mee, maar ik weet toch echt een bepaald persoon die (volgens mij) nog nooit een ban heeft gekregen ondanks zijn nazi opmerkingen. Heb zelf de supportaanvragen ook gezien dus vind het wel erg jammer dat er dan met twee maten gemeten wordt.

Deze onbekende persoon waarbij waarschijnlijk bijna niemand hier weet over wie je het hebt, heeft bijna een global gehad voor één van die posten.
 
Reactiescore
2.303
Ja als je het dan ook consequent zou doen geen probleem mee, maar ik weet toch echt een bepaald persoon die (volgens mij) nog nooit een ban heeft gekregen ondanks zijn nazi opmerkingen. Heb zelf de supportaanvragen ook gezien dus vind het wel erg jammer dat er dan met twee maten gemeten wordt.

Redelijk wat bans geïncasseerd hoor. denk 2x op 1 wereld en op het af meermaals 3 dagen ban gehad!

Ik weet dat die dikke meerdere keren een wereld heeft verloren door ingame nazi opmerkingen en bans. Hier op het AF weet ik het zo niet.

0 werelden hier door verloren?
 
Reactiescore
853
Redelijk wat bans geïncasseerd hoor. denk 2x op 1 wereld en op het af meermaals 3 dagen ban gehad!
Heb jou zelf screens zien posten ook dat het met een waarschuwing bestraft werd. Dat je na meermaals zoiets te posten een ban krijgt oke. Dit was de eerste (semi-)nazi post die gelijk met een ban bestraft werd, in mijn ogen niet geheel fair dus.
 
Reactiescore
2.303
Heb jou zelf screens zien posten ook dat het met een waarschuwing bestraft werd. Dat je na meermaals zoiets te posten een ban krijgt oke. Dit was de eerste (semi-)nazi post die gelijk met een ban bestraft werd, in mijn ogen niet geheel fair dus.
Tjah Jeremy, get over it. Ik kan er niet aan doen dat ik de lieveling ben van @Duckje.
 
Bovenaan