(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
1.454
Moet natuurlijk wel op waarheid gebaseerd zijn. Ik kan ook een spotprent maken dat Martijn een walvis is, maar als het niet zo is..

Naja, Martijn is wel een beetje een walvis :p.
En er was ook een beetje strijd binnen het account, dus er is wel een een bron van waarheid.

Het is een spotprent. Neem het niet zo serieus.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Naja, Martijn is wel een beetje een walvis :p.
En er was ook een beetje strijd binnen het account, dus er is wel een een bron van waarheid.

Het is een spotprent. Neem het niet zo serieus.

Het is geen strijd hoor. Ik kick hem gewoon van het account als ik dat wil.
 

DeletedUser65747

Guest
giphy.gif


Het AF van W66 nadat de 2 eindstammen gevormd zijn.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.291
We zitten met spanning te wachten op de oorlogsupdate die ritesh schijnbaar aan het maken was.
 

DeletedUser81014

Guest
NAjaa, clears zijn er om te laten lopen ^^
Ieder dorp is een winst
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Reactiescore
967
Inderdaad maar 1 dorp winst, maar met de verhouding verloren def en verloren off kan ik dit niet meer dan een heel groot succes noemen.
 
Reactiescore
3.452
Hoe hoog is jullie aanvaller ? ( Niels,hardc en Plato?)
 

DeletedUser69389

Guest
Inderdaad maar 1 dorp winst, maar met de verhouding verloren def en verloren off kan ik dit niet meer dan een heel groot succes noemen.
Ja het standaard verhaaltje om te verhullen dat je als aanvaller eigenlijk gewoon gefaald hebt...
 
Reactiescore
967
Jij bent echt iemand die naar een meisje gaat wat home alone is en dan hele avond knuffelt om daarna op te scheppen tegen zijn vrienden.


Thanks voor de persoon van wie dit lichtelijk is gejat.
Er wordt aan mij gevraagd hoe hoog onze aanvaller is, dus ik geef antwoord op de vraag.

Erg ironisch dat dit van jou komt. Na het zien van jouw foto geloof ik namelijk niet dat jij überhaupt ooit een vrouw hebt aangeraakt. Behalve misschien je moeder.
 
Bovenaan