(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser79447

Guest
Wanneer je weer een reactie ziet van Underground Tacticz

giphy.gif
 
Reactiescore
32
Underground Tacticz, AUB man, niets beter te doen de hele dag dan je op het AF te tonen dat je er bent?
Normaal zou je moeten weten dat er gesprekken lopen rond regels voor CF's en Kata's. Dus laat die spotprenten even achterwege, want zo help je de communicatie rond deze onderwerpen alleen maar tegen.
 
Reactiescore
32
Hij is de persoon die het voortouw heeft genomen.

Wel dan zou hij al zeker niet met zulke zaken moeten komen aandraven als die gesprekken, voor zover ik weet, nog altijd gaande zijn. Dit gedoe zorgt er alleen voor dat spelers uit UFO minder en minder willen toegeven, waarop jullie dan weer doordraven en dan komt er helemaal niets van in huis.
Zolang de gesprekken gaande zijn, hoef je dus geen onnodige spotprenten of teksten te noteren die gaan over CF's of Kata's. Als het akkoord uitblijft mag je doen en laten wat je wil.
 

DeletedUser77113

Guest
Jannes schaam je, het is leidT.

Hij heeft trouwens nog steeds geen excuses gekregen, maar VTM wel omdat ze hun logo van de micro wegdeden...
Als we dan toch taalridder gaan spelen moet je ook de andere DT fout melden he :D
 
Reactiescore
2.368
Wel dan zou hij al zeker niet met zulke zaken moeten komen aandraven als die gesprekken, voor zover ik weet, nog altijd gaande zijn. Dit gedoe zorgt er alleen voor dat spelers uit UFO minder en minder willen toegeven, waarop jullie dan weer doordraven en dan komt er helemaal niets van in huis.
Zolang de gesprekken gaande zijn, hoef je dus geen onnodige spotprenten of teksten te noteren die gaan over CF's of Kata's. Als het akkoord uitblijft mag je doen en laten wat je wil.
De gesprekken zijn stilgevallen toen men het niet kon eens worden over wat een CF is, wat mag en wat de sancties zouden zijn.
 
Reactiescore
32
De gesprekken zijn stilgevallen toen men het niet kon eens worden over wat een CF is, wat mag en wat de sancties zouden zijn.
de gesprekken zijn stilgevallen, omdat wij iets voorstellen en jullie telkens bij jullie zelfde verhaal blijven,...
Als jullie ons zeggen CF's vanaf 5K, wij zeggen CF's vanaf 3K, dan kan je naar elkaar toewerken om een akkoord te vinden (wat UFO wil doen trouwens), maar als jullie blijven zitten op jullie 5k en wij vinden dit niet goed,... want we zien niet in waarom 5K en geen 4K ofzo...
Omdat er toevallig veel spelers van 4K bij jullie in het cluster liggen of....
 
Reactiescore
2.368
Ik vind het vreemd dat je hier spreekt over 'tot een consensus komen' en in het andere topic over 'je doet het wel, of je doet het niet'.
Verder is 'jullie' niet nodig, want ik ben geen deel van die 'jullie'. Ik ben maar een simpele rimspeler met een eigen mening.
 
Reactiescore
32
Ik vind het vreemd dat je hier spreekt over 'tot een consensus komen' en in het andere topic over 'je doet het wel, of je doet het niet'.
Verder is 'jullie' niet nodig, want ik ben geen deel van die 'jullie'. Ik ben maar een simpele rimspeler met een eigen mening.

Inderdaad, ik zeg daar wel, ALS het aan MIJ ligt, vind ik dat je het ofwel toelaat, ofwel volledig weigert...
Om CF's van 5k wel toe te laten en van 3-4k niet, dat slaat voor mij nergens op.
 
Reactiescore
2.368
Inderdaad, ik zeg daar wel, ALS het aan MIJ ligt, vind ik dat je het ofwel toelaat, ofwel volledig weigert...
Om CF's van 5k wel toe te laten en van 3-4k niet, dat slaat voor mij nergens op.
Zit jij in die chat? Want dan mocht je gisteren gerust even je mond open gedaan hebben in naam van UFO lijkt me.
 
Reactiescore
32
Hoe ActionReaction zich voelt nu hij zijn eigen puntenaantal gaat internen om in de top te blijven.

200.webp

Als dat zo is? Wat ik in het andere fora betwijfel, want alle fusies worden in groep besproken en tot dus ver is dat nog niet gebeurd... Zal daar vast een goede reden voor zijn lijkt me ;)
Ik weet ook niet van welke stam je bent? NEO? dan hebben we ook al teveel woorden vuil gemaakt aan jullie... We weten namelijk ook meer dan dat we vermelden, omdat wij het niet nodig achten een stam op het AF vuil te maken, om er winst uit te halen
 

DeletedUser71828

Guest
Als dat zo is? Wat ik in het andere fora betwijfel, want alle fusies worden in groep besproken en tot dus ver is dat nog niet gebeurd... Zal daar vast een goede reden voor zijn lijkt me ;)
Ik weet ook niet van welke stam je bent? NEO? dan hebben we ook al teveel woorden vuil gemaakt aan jullie... We weten namelijk ook meer dan dat we vermelden, omdat wij het niet nodig achten een stam op het AF vuil te maken, om er winst uit te halen

Toch wat beter overleggen dan toch! Hij is vandaag al gestart met de eerste intern van circa 150k namelijk.
 
Reactiescore
32
Toch wat beter overleggen dan toch! Hij is vandaag al gestart met de eerste intern van circa 150k namelijk.

Dat dus ;) moet niet alles prijsgeven hé ^^


Philosophy of Plato is de naam:)



Kom maar op met de leugens

Zoals ik al zei, we hebben het niet nodig of achten het niet nodig om dit hier openbaar te maken ;) we hebben bevestiging gekregen van 3 spelers, dus er zal wel wat van aan zijn lijkt me, maar we gebruiken geen zaken om er voordeel uit te halen ;)
 

DeletedUser79447

Guest
Zoals ik al zei, we hebben het niet nodig of achten het niet nodig om dit hier openbaar te maken ;) we hebben bevestiging gekregen van 3 spelers, dus er zal wel wat van aan zijn lijkt me, maar we gebruiken geen zaken om er voordeel uit te halen

Bevestiging dat UFO kut is?
 
Bovenaan