(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
328
En als er wel een kerk zou zijn dan zou het de eerste kerk zijn, niet deze kerk.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Kan je nagaan hoeveel hij ertegen heeft gegooid dat hij ook een kerk heeft.
 

DeletedUser77351

Guest
Snap eigenlijk niet waarom iedereen hier zo'n groot probleem van maakt.. lol

Tis een toegevoegde functie van tribal wars.. Ben ik er zelf fan van? Nee niet bepaald, had het liever ook zoals ervoor gehad.
Maar het hoort nu eenmaal bij het spel.. :p

Ze kraken altijd het GS kopen af, maar verkopen word nooit een woord over verteld..
Terwijl het wel in dezelfde update zat, en precies is wat Ome henk naderhand doet.. ;)

Trouwens.. Zonder mensen die kopen, kunnen jullie ook niet verkopen.. :)
 
Reactiescore
685
Snap eigenlijk niet waarom iedereen hier zo'n groot probleem van maakt.. lol

Tis een toegevoegde functie van tribal wars.. Ben ik er zelf fan van? Nee niet bepaald, had het liever ook zoals ervoor gehad.
Maar het hoort nu eenmaal bij het spel.. :p

Ze kraken altijd het GS kopen af, maar verkopen word nooit een woord over verteld..
Terwijl het wel in dezelfde update zat, en precies is wat Ome henk naderhand doet.. ;)

Ik maak er ook zeker geen probleem van :).
Iedereen kan tenslotte elke wereld PP farmen om het daarna weer uit te gaan geven. Maar er zijn ook (veel) mensen die sporadische een wereld starten en geen zin hebben om eerst 2 werelden te gaan farmen voordat ze TW kunnen gaan spelen.
Voor deze groep is het een beetje jammer. Maar Goed dat is een discussie waar veel verschillende meningen over zijn en die gaan we hier maar niet voeren :)

Maar ik blijft het wel leuk vinden om zulke extreme PP smijters in de gaten te houden.
 

DeletedUser77351

Guest
Ik maak er ook zeker geen probleem van :).
Iedereen kan tenslotte elke wereld PP farmen om het daarna weer uit te gaan geven. Maar er zijn ook (veel) mensen die sporadische een wereld starten en geen zin hebben om eerst 2 werelden te gaan farmen voordat ze TW kunnen gaan spelen.
Voor deze groep is het een beetje jammer. Maar Goed dat is een discussie waar veel verschillende meningen over zijn en die gaan we hier maar niet voeren :)

Maar ik blijft het wel leuk vinden om zulke extreme PP smijters in de gaten te houden.

Daar kan ik me wel bij aansluiten, maar dan is het wel de keuze van de speler zelf dat ze er geen zin in hebben.. Sluit me volledig aan dat TW soms eens zou moeten afstappen van de werelden met premium beurs, maar we weten allemaal hoe dat in elkaar zit.. :)

Vind het gewoon sneu dat hij telkens opnieuw alles moet aanhoren, terwijl iedereen weet dat die eerst boost om nadien meer te verdienen.. :p
Is inderdaad leuk om te zien, hoeveel invloed het heeft op het spel. Maar heb er nooit iemand iets voor kwalijk genomen want door zulke spelers kon ik lekker veel GS verkopen voorbije werelden.. :D
 
Reactiescore
3.538
Manifeste leugens, er is geen kerk deze wereld!

Haha is dat een verwijzing naar de nu al legendarische Dries van langenhove? Toepasselijk je ook Dries noemt dan :eek:

Voor de Hollanders die niet mee zijn:
Ne snotneus die een organisatie leidT (schild en vrienden), in opspraak kwam voor zware racistische uitlatingen in hun chats en nu lijsttrekker word voor een Wilders partij (Vlaams Belang) maar dan in Belgie. En even de etter ging spelen in dit interview :D Zelf al 3x gekeken wegens enorm grappig xD

Manifeste leugens ^^ Nu al de uitspraak van het jaar!!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
Jannes schaam je, het is leidT.

Hij heeft trouwens nog steeds geen excuses gekregen, maar VTM wel omdat ze hun logo van de micro wegdeden...
 
Reactiescore
831
DXuS9uc.png
 
Reactiescore
3.452
Kijk die Kim Jong-un ff klappen geven:)
 

DeletedUser69389

Guest
Het verweer van UFO wanneer ze worden gewezen op het clusterfucken bij vijanden en het samenwerken met verschillende stammen.
giphy.gif
 
Bovenaan