(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
140
Erg jammer dit.... deze filmpjes zorgen er juist voor dat de community nog wat gezellig is en leuke verhalen oplevert.

Dit was overigens één van de beste filmpjes van de afgelopen werelden waar de context ook nog eens helemaal klopte!

hierbij wil ik de #freetheclown introduceren!!

#freetheclown
 

Deleted User - 487912709

Guest
Wat een trieste bedoeling dat dit verwijderd wordt. Als dit al niet meer mag kunnen we beter gewoon stoppen met het AF.
 
Reactiescore
2.478
Vrij simpel dat dit verwijderd wordt. In dit filmpje wordt een groep/stam mensen vergeleken met een extreme groep andere mensen. De ban valt overigens best mee, over enige dagen zullen jullie hem weer vrolijk zien posten.

Alle # zullen vanaf nu verwijderd worden ;)
 
Reactiescore
1.380
het trieste is dat bepaalde mensen dit rapporteren. Zal voornamelijk spelers van NEO zijn aangezien het hun aangaat en mijn foto ook hebben laten verwijderen.

Dit was serieus het mooiste spotprentje wie ik hier voorbij heb zien komen.

En serieus als we dit al te extreem vinden waar gaat het heen. We mogen wel iedereen kleineren en verrot schelden zoals dragonshield maar iets met humor word verwijderd.

Triest van het TW Team en van die spelers die dit soort dingen gaan melden al helemaal.

mooie actie als iedereen het filmpje kreeg en het er allemaal op zet hier.
 
Reactiescore
2.478
Los van dat ik iets grappig vind, worden alle nazi referenties altijd verwijderd en bestraft. Het is niks nieuws dus snap de ophef oprecht niet :p

Zelfde geld voor RL foto's en gegevens, dit zijn standaard procedure
 
Reactiescore
853
Los van dat ik iets grappig vind, worden alle nazi referenties altijd verwijderd en bestraft. Het is niks nieuws dus snap de ophef oprecht niet :p

Zelfde geld voor RL foto's en gegevens, dit zijn standaard procedure
Ja als je het dan ook consequent zou doen geen probleem mee, maar ik weet toch echt een bepaald persoon die (volgens mij) nog nooit een ban heeft gekregen ondanks zijn nazi opmerkingen. Heb zelf de supportaanvragen ook gezien dus vind het wel erg jammer dat er dan met twee maten gemeten wordt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Ja als je het dan ook consequent zou doen geen probleem mee, maar ik weet toch echt een bepaald persoon die (volgens mij) nog nooit een ban heeft gekregen ondanks zijn nazi opmerkingen. Heb zelf de supportaanvragen ook gezien dus vind het wel erg jammer dat er dan met twee maten gemeten wordt.

Ik weet dat die dikke meerdere keren een wereld heeft verloren door ingame nazi opmerkingen en bans. Hier op het AF weet ik het zo niet.

Ik kan beide kanten wel begrijpen. Aan de ene kant kan ik het begrijpen omdat het filmpje hitler in de hoofdrol laat zien.

Aan de andere kant is dat niet waar het om draait, die hele scene draait om de iconische reactie na het mislukken van het plan. Nergens wordt impliciet gesuggereerd dat neo nazis zijn.
Deze scene is net als dat filmpje van die spaanse talkshow (it's true) immens populair voor creatieve ondertitels. Als de scene de amerikaanse legermacht had laten zien in exact dezelfde situatie was het filmpje net zo grappig en toepasselijk geweest.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
tn9b0euameq3.jpeg

Grapje hé Aldo :p
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan