(Spot)Prentjes Topic

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Hoeveel herkansingen had je ookal weer?

5, omdat ik een verkort traject doe had ik 20? Vakken oid. Mijn studie-efficientie was hoger dan de gemiddelde student (82SP vd 100). Probeer het nog eens als je denkt me te kennen Calvin.

Misschien de volgende keer nog een grote smoel, en dan dorpjes verliezen?
Ik studeer volgend jaar af....... Misschien moet jij iets beter je best doen als ik het bericht hierboven lees?

Beide vrij sneue reacties.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.323
Lau, jij begon erover in die toon, dan kan je dat over het algemeen terug verwachten.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Lau, jij begon erover in die toon, dan kan je dat over het algemeen terug verwachten.

Feit is dat zulke posten gewoon de domheid van de persoon in kwestie aanduiden.

Ik zei enkel dat Wesley geen post kan interpreteren of goed opvatten, daarom moet hij een opleiding volgen. Ik kan niet zo goed tegen domme mensen die zich slim gedragen.
 
Reactiescore
603
Feit is dat zulke posten gewoon de domheid van de persoon in kwestie aanduiden.

Ik zei enkel dat Wesley geen post kan interpreteren of goed opvatten, daarom moet hij een opleiding volgen. Ik kan niet zo goed tegen domme mensen die zich slim gedragen.

Hoezo? Als jij zegt dat timen overrated is en jouw team timed alles om 14:00 kan ik toch concluderen dat jij je co-spelers overrated vind?

En dan begin jij ineens over dat jij herexamens hebt wat niks met mijn post te maken heeft? En dan zeg jij dat ik een opleiding moet volgen? Vreemde conclusies van jou
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jij duidt erop dat ik niet kan timen (hoor het vanuit verschillende hoeken) terwijl ik 0 aanvallen ervan heb getimed.

Dat de massa heeft gefaald (een getimede massa) bewijst dus des te meer mijn punt dat timen overrated is, net zoals jij dat bewijst adhv deze post. Dat jij bijna afstudeert zegt het dan wel, jij hebt zelf niet eens door dat je mij gelijk geeft omtrent dat punt.

En nu mand Wesley. Ik ga geen discussies aan met mensen die de herseninhoud van een baksteen hebben.
 
Reactiescore
603
Jij duidt erop dat ik niet kan timen (hoor het vanuit verschillende hoeken) terwijl ik 0 aanvallen ervan heb getimed.
Huh?? die heb je me nooit horen zeggen o_O

Dat de massa heeft gefaald (een getimede massa) bewijst dus des te meer mijn punt dat timen overrated is, net zoals jij dat bewijst adhv deze post. Dat jij bijna afstudeert zegt het dan wel, jij hebt zelf niet eens door dat je mij gelijk geeft omtrent dat punt.

Je hebt ook gelijk daarin, toch? Alleen is het merkwaardig dat je eigen account (je co-spelers) het dan toch doen?

En nu mand Wesley. Ik ga geen discussies aan met mensen die de herseninhoud van een baksteen hebben.

Kan je beter over jezelf zeggen, jij doet allemaal aannames die nergens op gebaseerd zijn en je moet het weer persoonlijk maken aangezien je het met argumenten niet kan verdedigen
 
Reactiescore
1.278
Even tussendoor: Overrated hoeft niet perse te betekenen dat iets slecht is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Dus de mensen die zeggen dat ik niet offensief kan timen en dat dat afkomstig is van jou, liegen allemaal? Lijkt me bijzonder sterk namelijk.

Mijn co spelers timen, omdat ze dat willen. Daar heb ik weinig mee te maken, dat maakt hun niet overrated, aangezien Chess hun net dikke noobs vindt toch? Dan lijkt het overrated statement ook niet op te gaan.

Jij spreekt jezelf tegen in elke post, ik vraag me af waarom ik je daar niet op zou mogen duiden?
 
Reactiescore
603
Dus de mensen die zeggen dat ik niet offensief kan timen en dat dat afkomstig is van jou, liegen allemaal? Lijkt me bijzonder sterk namelijk.

Mijn co spelers timen, omdat ze dat willen. Daar heb ik weinig mee te maken, dat maakt hun niet overrated, aangezien Chess hun net dikke noobs vindt toch? Dan lijkt het overrated statement ook niet op te gaan.

Jij spreekt jezelf tegen in elke post, ik vraag me af waarom ik je daar niet op zou mogen duiden?

Je ziet me niet zo snel zulke uitspraken doen iig. Heb het naar mijn weten nooit gezegd! En waar spreek ik mezelf nou weer tegen? o_O

dat maakt hun niet overrated, aangezien Chess hun net dikke noobs vindt toch?

Alweer je haalt er dingen bij die niet aan de orde zijn. Jij zegt dat timen overrated is en je co-spelers doen het alsnog daarbij concludeer ik dat jij je co-spelers overrated vind. Je draait er veel te veel omheen door ineens Chess en je herexamens erbij te betrekken die letterlijk niks met je uitspraak te makken hebben
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Hoe kan ik mijn eigen co spelers overrated vinden als ze niet overrated WORDEN. Jezus fucking christus man.

Ben je dom of doe je gewoon zo? my fucking god zeg
 
Reactiescore
603
Hoe kan ik mijn eigen co spelers overrated vinden als ze niet overrated WORDEN. Jezus fucking christus man.

Ben je dom of doe je gewoon zo? my fucking god zeg

9557267d2f7cd1bd53745b68a97ded6e.png
 
Bovenaan