Spot prenten

DeletedUser3866

Guest
Even een nieuwe poging om de spotprenten oorlog =3 vs RF te herstarten.:D misschien ook weer eens leuk om wat leven hier te zien. hoe is het met de vijand?

a34bcfdb3ea1423655c37944effcd4c4.png
 

DeletedUser

Guest
Siser, dat is geen spotprent... Dat is hoe het einde er uit zal zien in de hall of fame. ^^
 

DeletedUser

Guest
Siser, dat is geen spotprent... Dat is hoe het einde er uit zal zien in de hall of fame. ^^

hmmm volgens mij staat darchy nummer 1 in RF ;) dus is het wel spotprent want sue en lotje voor darchy , dat klopt zowiezo niet ....


en om het af te maken ... qua skills is darchy zowiezo de absolute nummer 1 :D
 

DeletedUser3866

Guest
darchy staat alleen eerste in rf omdat ze dorpen uitbouwt... daar is geen eer aan.
skills? welke skills?
 

DeletedUser

Guest
darchy staat alleen eerste in rf omdat ze dorpen uitbouwt... daar is geen eer aan.
skills? welke skills?

bouwen jullie je dorpen ook uit ;) dan nog halen jullie niet dat ultieme gevoel van 1e staan :p

haha

uitbouw skills :p heeft bij ons duidelijk wel een reden die uitbouw niet alleen vanwege punten , dan hadden we wel tot 12.154 gebouwd ...

maar goed :D ... dat kan je jullie niet wijsmaken blijkbaar


#vooraltijd10.000puntendorpen#vastgeroestintradities#taktischnietzobegaafdalsdarchy#darchyisenblijftdeenigetopperinRF
 

DeletedUser

Guest
hmmm volgens mij staat darchy nummer 1 in RF ;) dus is het wel spotprent want sue en lotje voor darchy , dat klopt zowiezo niet ....


en om het af te maken ... qua skills is darchy zowiezo de absolute nummer 1 :D

Wees blij dat ik je erbij heb gezet, kon evengoed wc bril hebben neergezet, heeft even skills als darchy. :p:p:p
 
Reactiescore
1.018
Ooh lol, zie nu pas dat het 11k dorpen zijn, wie kan me de logica uitleggen hiervan:D
 

DeletedUser

Guest
Ooh lol, zie nu pas dat het 11k dorpen zijn, wie kan me de logica uitleggen hiervan:D

dat kan ik wel :D


11.215 punten dorpen =

hoofgebouw 28
markt 22 ---> 154.000 gs verzenden

400 boerderij plaatsen minder


nou daar ga ik

1e het is weer eens wat anders dan 10.000 of 10.019 dorpen
2e als je een massa krijgt is dus je muur sneller opgebouwd door de 8 levels meer hoofdgebouw
3e als de massa is geweest / of als je veel wilt versturen naar stamgenoten om muur te bouwen of boerderij of wat dan ook, je kan nu 34.000 meer gs versturen door 2 levels meer markt

wat is het nadeel
400 boerderij plaatsen minder ... in de start van de wereld maakt die 400 plaatsen wel uit maar met zoveel dorpen ... pfff boeie gooi er een deff dorp extra in als je dat pers wilt

dat is de logica dus ervan ... is dus niet punten geilen want dan had ik ze wel naar 12.154 uitgebouwd , maar dat scheelt teveel boerderij plaatsen en is dus idd alleen voor punten te geilen ...

nummer 1 en 2 hebben ook uitgebouwde dorpen alleen de nummer drie heeft "normale" dorpen

en mischien zet ik wel een trend :p met deze uitleg :D
 
Reactiescore
1.018
Nee sorry, je zet geen trend denk ik:p
Mijn dorpen blijven lekker 9995 of 10485 punten:p Al scheelt het wel serieus qua rang op W29:mad2:
 
Bovenaan