Spot je prent

DeletedUser73927

Guest
Happy vs Len be like:
6f577042ec8155b4f6a6d5802bb7e538.png
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005

Jij speelt op Chicago toch? Jij hebt deze wereld gespeeld met mensen die: spionnen gebruikt die jullie informatie doorspeelde vanaf Ima (bewezen), jouw stamgenoot heeft mensen in Ima proberen te hacken (bewezen) en gister maar weer is bewezen dat jullie alleen aan afspraken willen houden als het jullie uitkomt. Eerst met de verdeling Axfire en nu met Len94. Jullie vallen gewoon letterlijk als 1e aan tijdens een NAP die nooit verbroken is+sowieso dan in een opzegtermijn zou zitten. En dan noemt jouw CO ons ook nog is stabbers. En dan ook nog R2W doen waardoor je sowieso hele wereld verziekt hebt voor spelers als Alma, Len94 en Chop Chop, puur hier weer voor eigen gewin en om verliezen goed te recruiten.

Ga is naar jezelf kijken voordat je dit soort dingen post. Uitermate hypocriet gedoe weer vanuit Maai.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
241
Jij speelt op Chicago toch? Jij hebt deze wereld gespeeld met mensen die: spionnen gebruikt die jullie informatie doorspeelde vanaf Ima (bewezen), jouw stamgenoot heeft mensen in Ima proberen te hacken (bewezen) en gister maar weer is bewezen dat jullie alleen aan afspraken willen houden als het jullie uitkomt. Eerst met de verdeling Axfire en nu met Len94. Jullie vallen gewoon letterlijk als 1e aan tijdens een NAP die nooit verbroken is+sowieso dan in een opzegtermijn zou zitten. En dan noemt jouw CO ons ook nog is stabbers. En dan ook nog R2W doen waardoor je sowieso hele wereld verziekt hebt voor spelers als Alma, Len94 en Chop Chop, puur hier weer voor eigen gewin en om verliezen goed te recruiten.

Ga is naar jezelf kijken voordat je dit soort dingen post. Uitermate hypocriet gedoe weer vanuit Maai.


Rustig man, Neem een jointje.

Maai ons niet allemaal over dezelfde kam. Wat bepaalde individuen doen, is niet altijd stamgerelateerd.
Bij klachten mag je ook gewoon mij aanspreken via skype, PM, whatsapp of wat dan ook. Je weet dat ik opensta voor dialoog.
 

DeletedUser79415

Guest
Rustig man, Neem een jointje.

Maai ons niet allemaal over dezelfde kam. Wat bepaalde individuen doen, is niet altijd stamgerelateerd.
Bij klachten mag je ook gewoon mij aanspreken via skype, PM, whatsapp of wat dan ook. Je weet dat ik opensta voor dialoog.


deze post moet ff naar topic wereldafspraken ----->

:p
 
Reactiescore
634
Vele stammen zijn gevallen door verkeerde beslissingen vanuit de leiding.
Of juist door het hebben van een leider die er zelf geen weet van heeft.

Grootste blunder dat hierbij wordt gemaakt is, dat die persoon keer op keer niet van zijn fouten leert en zijn mede stamgenoten keer op keer benadeeld.

Dus hierbij ook de reden waarom ik de Maai leden Schaapjes noem.
Persoonlijk heb ik niks tegen jullie.
Maar dat de meeste achteraf aankomen zetten met de smoesjes van

- Ik wist er niks vanaf
- Ik zit nog niet eens in de Skype chat
- Ik had dit nooit toegestaan
- Ik ga er spoedig achterna en zal het oplossen
- Ik ben ertegen dat de Nap werd opgezegd
- Dus veel mehmehmeeeeeeh, maar .......


izs18llz.jpg
 

DeletedUser78334

Guest
Account is doorgegeven aan Jeroen paar weken geleden & goed lukt het deffen zo te zien ook niet echt he? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80134

Guest
vvs worden nooit optijd doorgegeven..... pas nadat het account al meedere uren onbemand is.... en daarna worden wij aangekeken als alle mobiele troepen dood zijn en we niet alles meer kunnnen behouden :)
 
Bovenaan