Spot je prent

Reactiescore
766

DeletedUser73927

Guest
Wie weet rollen ze de steen wel berg opwaarts en ben je een blok aan het been van Ima? Maar in all fairness, het laat aardig wat open voor interpretatie.
 

DeletedUser79703

Guest
99c7266a0ade922135637d45b5d75799.png
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Wel een slechte tank. Omdat er 0 dreiging vanuit gaat kan je ze letterlijk negeren en focussen op andere bedreigingen. De damagesoak die een tank moet genereren is compleet afwezig.
 
Reactiescore
182
Meest overschatte speler: MM, zin om te fronten

Stelling: Mystery Men zal binnen een maand weggespeeld zijn.

feit.
@The American Sniper laat is zien wat je kunt dorpje
clip_image001.png


Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Too Hot For This Planet, Johnny English, Axfire, Mystery Men. Boys met veel geblaat, heb het graag rustig in de stam.

Mooiste actie van de wereld: Kleine The American Sniper pakt even grote Mystery Men aan.

Het grootste ego: heb hier weinig weet van alleen ga hier Mystery Men neer zetten. Dit is gebaseerd op het feit dat hij een stam met al zijn slaafjes verkiest boven een andere "normale" stam. Denk puur uit eigen belang, edelt ook langzaam de beste mannetjes op.

Meest overschatte speler: Tot zover zou ik zeggen Mystery Men omdat ik daar meer van verwacht had. Deze plek zal in mijn eventuele volgende lijstje denk ik wel naar iemand anders gaan.

Meest overschatte speler: Mystery Men naar een kleine massa van IMA heeft hij toch wel een redelijk aantal dodge fouten gemaakt waardoor NTD uiteindelijk op 80/90k AVVD kwam

-->

wIsKJwL.png




Gnw7sOl.jpg
 

DeletedUser80336

Guest
''Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Too Hot For This Planet, Johnny English, Axfire, Mystery Men. Boys met veel geblaat, heb het graag rustig in de stam.'' Aldus quite shaqly/NIETTEDOEN.

:D

Niet getreurd desbetreffende spelers van Res & Too Hot For This Planet. Er is altijd hoop. Zo blijkt maar weer.
 
Reactiescore
766
1 prentje erover is wel genoeg, en te waarderen :)
 
Reactiescore
766
Reactiescore
2.062
Mwah niet lame, jullie moeten extra hard schamen
 
Reactiescore
766
Mwah niet lame, jullie moeten extra hard schamen
Mystery men stuurt solli, er wordt dan verwacht dat die wordt genegeerd ten behoeve van de tegenstanders?

Nee sorry kerel je komt er niet in, dan worden we te groot en te sterk voor de vijand. Zij hebben dan geen kans meer.

Dit komt allemaal over op mij alsof jullie alvast excuusjes zoeken dat jullie het niet gaan winnen. Alvast indekken aan het begin zodat je op den duur kan zeggen, ze winnen door recruits en niet omdat ze beter zijn. Komt dit in de buurt of heb jij een andere drijfveer?
 

DeletedUser80336

Guest
Mystery men stuurt solli, er wordt dan verwacht dat die wordt genegeerd ten behoeve van de tegenstanders?

Nee sorry kerel je komt er niet in, dan worden we te groot en te sterk voor de vijand. Zij hebben dan geen kans meer.

Dit komt allemaal over op mij alsof jullie alvast excuusjes zoeken dat jullie het niet gaan winnen. Alvast indekken aan het begin zodat je op den duur kan zeggen, ze winnen door recruits en niet omdat ze beter zijn. Komt dit in de buurt of heb jij een andere drijfveer?

Lol. Ik zit niet in Res (laat ik dat voorop stellen; voordat ik dat verwijt krijg). Meen je dit serieus? Een BG met de tweede grootste stam van de wereld (beide stammen zijn alleen al groter dan Res, MB stammen daargelaten), een vijand recruiten van een vijandelijke stam die jullie kortgeleden niet konden uitstaan en dan heb jij het over eventuele excuses die Res al dan niet gaat aanvoeren.

Of jullie beter zijn dan de spelers in Res; wie zal het zeggen. Maar dat het evident is dat dit geen eerlijke strijd is.. lijkt me logisch. Daar zijn geen excuses voor nodig toch? Daar zal iedereen het denk ik wel over eens zijn. R2W is misschien wat overdreven maar BG2W om maar eens wat te lanceren zeker niet. Hopelijk trapt Shine hier niet in.
 
Bovenaan